Специальности 2025

Спеціальність А5 Професійна освіта (за спеціалізаціями)

Спеціалізація А5.39 Професійна освіта (Цифрові технології)

Освітньо-професійна програма Професійна освіта (Технології цифровізації)

Рівень бакалавр, магістр 

Фахівець зі спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) буде мати подвійну спеціалізацію: педагогічну та інженерну. Під час навчання вивчаються цифрові технології, інтернет речей, доповнена та віртуальна реальність, машинне навчання, штучний інтелект, 3D моделювання. 

По завершенню навчання формуються такі hard skills:

  • складання алгоритмів і використання їх для вирішення поставлених завдань з програмування;
  • використання мови Web-програмування для створення Web-сайтів, їх обслуговування і просування;
  • створення системи захисту інформації, виконання її аудиту та моніторингу у сфері безпеки і захисту цілісності інформації;
  • розробки програм для реалізації різних процесів в середовищі об’єктно-орієнтованого програмування за фахом на рівні «Junior Software Engineer»;
  • розробки Web-сайтів за допомогою клієнтських і серверних мов Web-програмування на рівні «Junior Software Engineer»;
  • розробки прикладних баз даних і комп’ютерних систем навчального призначення та з їх допомогою вирішення завдань щодо організації та планування навчального процесу.

Завдяки дисциплінам соціально-гуманітарного циклу, на високому рівні будуть сформовані важливі soft skills.

Під час навчання здобувачі беруть участь в олімпіадах з програмування, на Всеукраїнських наукових студентських конкурсах, розроблюють комп’ютерні програми та отримують авторські свідоцтва на розроблені програмні продукти. 

Навчання передбачає виробничі та технологічні практики, здобувачі мають можливість виїжджати до університетів країн ЄС, в т.ч. і на семестрове навчання в європейському університеті за програмою Erasmus+. 

Після закінчення навчання випускник спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), відповідно до Національного класифікатора професій України ДК 003:2010 може обіймати такі посади: адміністратор веб-ресурсів, аналітик програмного забезпечення, аналітик даних, програміст, розробник програмного забезпечення, інженер з даних, інженер з програмного забезпечення, адміністратор веб-сайту, фахівець з інформаційних технологій, фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення, менеджер інформаційних технологій, викладач професійно-технічного навчального закладу, викладач вищого навчального закладу.

 

 

Освітня програма «Практична психологія» (магістратура, УІПА) — це поглиблений рівень підготовки психологів нового покоління, здатних працювати з комплексними запитами клієнтів, впроваджувати сучасні методики та керувати проєктами у сфері ментального здоров’я.

Що включає програма:

  • Поглиблене вивчення: психологічного консультування, психокорекції, кризової інтервенції, коучингу, психотерапевтичних технік.
  • Дослідження та аналітика: участь у наукових проєктах, написання магістерської роботи, використання сучасних інструментів психодіагностики.
  • Комунікації та етика: розвиток навичок роботи з різними клієнтськими групами, дотримання міжнародних стандартів професійної етики.

Кар’єрні перспективи:

  • Професійний психолог-консультант — у приватних практиках, реабілітаційних центрах, психотерапевтичних кабінетах.
  • Керівник психологічних проєктів — у стартапах, освітніх або соціальних ініціативах.
  • HR-директор, коуч, ментор — для роботи у креативному бізнесі, IT, корпоративній культурі.
  • Викладач або науковець — у вишах, тренінгових центрах, дослідницьких інститутах.

Магістратура — це крок до статусу експерта та лідера у світі психології! 

+380684236387

+380968114409

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 

Освітня програма «Психологія іміджу» (бакалавр, УІПА) — це унікальна можливість поєднати знання з психології та мистецтва створення привабливого іміджу, готуючи фахівців, здатних формувати позитивний образ особистості чи організації.

Основні аспекти програми:

  • Поглиблене вивчення: психологічних основ іміджу, соціальної та когнітивної психології, комунікативних технологій.
  • Практичні навички: розробка та корекція іміджу, використання сучасних методик психодіагностики та консультування.
  • Проєктна діяльність: створення та реалізація іміджевих стратегій для індивідуальних клієнтів та організацій.

Кар’єрні перспективи:

  • Іміджмейкер — спеціаліст з формування та корекції публічного образу осіб та компаній.
  • Психолог-консультант — експерт з питань самопрезентації та розвитку особистісного бренду.
  • Фахівець з PR та комунікацій — професіонал у сфері зв’язків з громадськістю та медіа.
  • HR-спеціаліст — консультант з питань корпоративної культури та внутрішнього іміджу компанії.

Ця програма ідеально підходить для тих, хто прагне поєднати психологічні знання з практичними навичками створення ефективного іміджу в сучасному світі!

+380684236387

+380968114409

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 
 

Освітня програма «Психологія іміджу» (магістратура, УІПА) — це високий рівень підготовки спеціалістів, які прагнуть впливати на формування суспільної думки, створення брендів, розвиток особистісного стилю та ефективних комунікацій.

Особливості програми:

  • Глибока теорія + практика: іміджелогія, соціальна психологія, брендинг, стратегічна комунікація, психологічний аналіз публічного образу.
  • Навички впливу: управління враженням, робота з емоційним інтелектом, методи презентації та самопрезентації.
  • Проєктний підхід: розробка іміджевих кампаній, кейси з реального життя, співпраця з фахівцями зі сфери медіа та бізнесу.

Кар’єрні можливості:

  • Імідж-консультант / персональний бренд-менеджер — супровід публічних осіб, політиків, митців, підприємців.
  • Спеціаліст із корпоративного іміджу — створення іміджу компаній, брендів, управління репутацією.
  • Психолог у сфері медіа та PR — участь у комунікаційних кампаніях, просування соціальних ініціатив.
  • Викладач, дослідник іміджу — наукова та педагогічна діяльність у сфері психології комунікацій та публічності.

Ця магістерська програма — для тих, хто хоче бути лідером у сфері психології сучасного образу та впливу! 

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 

Освітня програма «Психотерапія» (магістратура, УІПА) — це глибоке занурення у світ клінічної психології та психотерапевтичної практики. Програма формує висококваліфікованих фахівців, які вміють ефективно працювати з емоційними, поведінковими та психосоматичними труднощами клієнтів.

Ключові складові програми:

  • Теоретична база: сучасні школи психотерапії (гуманістична, когнітивно-поведінкова, психоаналітична, гештальт тощо), психопатологія, нейропсихологія.
  • Практичні навички: психодіагностика, інтерв’ювання, консультування, кризове втручання, розробка психокорекційних програм.
  • Наукова складова: участь у дослідженнях, написання магістерської роботи, використання доказових методів у психотерапії.

Кар’єрні можливості:

  • Психотерапевт / психолог-консультант — робота з клієнтами у клініках, приватних кабінетах, кризових центрах.
  • Фахівець з ментального здоров’я — участь у програмах підтримки психічного добробуту, профілактики вигорання, реабілітації.
  • Коуч, супервізор, тренер — проведення тренінгів, групової терапії, розвивальних програм.
  • Науковець або викладач — робота у закладах вищої освіти, наукових інститутах, підготовка майбутніх психологів.

Ця магістерська програма — ідеальний вибір для тих, хто хоче допомагати іншим глибоко, професійно та з душею. 

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 
 

Освітня програма «Практична психологія» (бакалавр, ННІ УІПА) — це сучасна та актуальна підготовка фахівців, які прагнуть глибоко розуміти людську психіку та ефективно допомагати іншим.

Коротко про головне:

  • Що вивчаєш: психічні процеси, особливості особистості, поведінку в групах, основи психотерапії.
  • Практика: психологічне консультування, діагностика, тренінги та корекційна робота.
  • Інструменти: сучасні методики, тести, кейс-аналізи та інтерактивне навчання.

Кар’єрні перспективи:

  • Психолог у сфері освіти: допомога дітям і підліткам, робота з вчителями та батьками.
  • HR-менеджер / коуч: розвиток персоналу, кар’єрне консультування, створення здорового клімату в команді.
  • Психолог-консультант: у клініках, соціальних службах, приватних практиках.
  •  Експерт із ментального здоров’я: участь у соціальних проектах, цифрових платформах, онлайн-консультуванні.

Це ідеальна програма для тих, хто хоче поєднати науку та допомогу людям у реальному житті! 

+380684236387

+380968114409

Instagram кафедри

Сайт кафедри 

Спеціальність A5 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) 

Освітньо-професійна програма: «Професійна освіта (Енергетика)»

Ступінь вищої освіти: Бакалавр

Енергетика – це одна з найважливіших галузей сучасної цивілізації. Фахівці в цій сфері займаються виробництвом, передачею та розподілом енергії, а також розробкою нових, ефективних і екологічно чистих джерел енергії. 

Фахівець енергетичної галузі – це професіонал, який працює над створенням, обслуговуванням та вдосконаленням енергетичних систем, від електростанцій до наших домівок.

Навчання на освітній програмі “Професійна освіта. Енергетика” забезпечує:

  • формування загальних і професійних компетентностей із психолого-педагогічних, енергоефективних електромеханічних систем, що сприяють соціальній і професійній стійкості та мобільності випускника на ринку праці; 
  • отримання вищої професійної освіти, що дозволить бакалавру успішно здійснювати професійну розробку, впровадження й дослідження енергоефективних електромеханічних систем у різних галузях діяльності.

Який диплом Ви отримаєте?

Диплом бакалавра з професійної освіти (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)

Ким Ви зможете працювати?

Ви матимете змогу здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій галузі/сфери енергетики

Обов’язки енергетика можуть варіюватися залежно від конкретної спеціалізації та місця роботи. Однак, загалом, вони займаються:

  • Проєктуванням енергетичних систем: розробкою схем електропостачання, теплопостачання та інших енергетичних мереж.
  • Монтажем енергетичного обладнання: встановленням трансформаторів, ліній електропередач, котлів та інших пристроїв.
  • Обслуговуванням енергосистем: періодичними оглядами, ремонтом та модернізацією обладнання.
  • Контролем за роботою енергосистем: моніторингом показників, виявленням та усуненням неполадок.
  • Розробкою нових енергоефективних технологій: пошуком інноваційних рішень для зменшення споживання енергії та збереження довкілля.

Фахівці електротехнічної галузі зможете обіймати посади: 

– головного електрика; 

– головного електромеханіка; 

– головного енергетика; 

– головного механіка; 

– випробувача електричних машин, апаратів та приладів; 

– диспетчера електромеханічної служби;

– інженера-конструктора;

– слюсаря-електрика з ремонту електроустаткування;

– слюсаря-електромонтажника; 

– електромонтера з обслуговування електроустановок; 

– техніка-електрика; 

– техніка-технолога (електротехніка); 

– фахівця з енергетичного менеджменту. 

Освітня програма "Професійна освіта. (Енергетика)" — це унікальне поєднання технічної і педагогічної підготовки, яке має важливе значення для сучасного суспільства. 

Фахівець цієї спеціальності не лише добре розуміється на енергетичних процесах (електрика, теплоенергетика, альтернативна енергетика), але й уміє передавати свої знання іншим — студентам, учням, працівникам підприємств.

Фахівець цього профілю має змогу навчати молодь енергозбереженню, ефективному використанню ресурсів, що має величезне значення для екології та економіки.

Освітні заклади, а особливо енергетичні компанії потребують таких фахівців. 

Як викладачі та наставники Ви зможете виконувати функції:

  • розроблення та впровадження освітніх технологій при підготовці фахівців енергетичного профілю;
  • підготовку кадрового складу енергетичних компаній;
  • викладання в закладах професійно-технічної освіти;
  • виготовлення освітнього контенту енергетичного напрямку;
  • розроблення та реалізацію тренінгових програм для системи професійної підготовки енергетиків

Випускники освітньої програми відіграють ключову роль у впровадженні та популяризації альтернативної енергетики — сонячних, вітрових, біоенергетичних технологій.

Професія дозволяє не лише розвиватися самому, а й впливати на світогляд і професійні навички нового покоління.

Переваги професії:

  • Висока затребуваність на ринку праці: енергетики завжди будуть потрібні, адже енергія є одним з найважливіших ресурсів для сучасного суспільства.
  • Стабільна робота: енергетичні підприємства, як правило, є великими і стабільними, що гарантує працівникам надійність.
  • Можливість кар’єрного зростання: енергетики мають широкі перспективи для професійного розвитку, починаючи від рядового інженера і закінчуючи керівником великого енергетичного підприємства.
  • Професія енергетика є однією з найбільш важливих і перспективних. Енергетики забезпечують нас енергією, роблячи наше життя комфортним і сучасним. 

Якщо ви цікавитеся технікою, маєте аналітичний склад розуму і готові нести відповідальність, то професія енергетика може стати для вас відмінним вибором.

Гарант освітньої програми
к.пед.н., доц. Калініченко Тетяна Володимирівна
тел. (057)7312862

 

Спеціальність: G11.04 Машинобудування 

Освітня програма: Транспортні машини

Другий (магістерський) рівень освіти

Освітня програма ґрунтується на результатах сучасних наукових досліджень з галузі машинобудування підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх, меліоративних машин і обладнання; базується на сучасних наукових дослідженнях, сучасних методах отримання і обробки вимірювань, впровадженні інноваційних технологій, орієнтує на подальшу практичну професійну діяльність і кар’єру, що сприятиме відтворенню інтелектуального потенціалу держави і забезпеченню сфер соціальної та виробничої діяльності кваліфікованими фахівцями.

Профільований пакет дисциплін “Транспортні машини” має на меті фахову підготовку, яка відноситься до пріоритетних напрямків розвитку техніки і дозволяє в залежності від отриманого кваліфікаційного рівня виконувати наукову, інженерну, технічну, технологічну, контрольну, освітню роботу в галузі розробки, випробовування і експлуатації, сертифікації та впровадження нового транспортного устаткування, підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх, меліоративних та інших транспортних систем і обладнання.

Можливості працевлаштування. Фахівці цього напрямку працюють у різних організаціях, де проектують чи експлуатують: крани, будівельні машини, дорожні і меліоративні машини, навантажувачі, ескалатори, рольганги, ліфти, транспортери та інше сучасне обладнання технологічної логістики.

 

 

Основною передумовою до започаткування в ННІ «УІПА» освітньої програми «Управління лікувально-профілактичними закладами» спеціальності D3 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти  стало зростання попиту в державі на висококваліфікованих фахівців з менеджменту у сфері охорони здоров’я, які володітимуть сучасними управлінськими технологіями, навичками ідентифікації та розв’язання складних завдань, використовуватимуть сучасні підходи в управлінні та адмініструванні діяльності закладів охорони здоров’я. Крім того, важливою передумовою започаткування освітньої програми стали також зміни кваліфікаційних характеристик до управлінців закладів охорони здоров’я України (Наказ Міністерства охорони здоров’я України №1977 від 31.10.2018 р., https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/va117282-02#Text). 

Особливістю програми є її орієнтація на глибоку спеціальну підготовку сучасних менеджерів, ініціативних та здатних швидко реагувати на динамічні зміни в галузі охорони здоровя.

Програма передбачає застосування тренінгового навчання, сучасних активних, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних технологій навчання; надання можливості побудови здобувачами освіти індивідуальної освітньої  траєкторії, вибору змісту, форм, технологій навчання; використання персональних навчальних систем як складової управління самостійною роботою здобувачів освіти у дистанційному режимі. 

Аналіз іноземного досвіду дав змогу ННІ «УІПА» інтегрувати найкращі практики, стандарти та підходи до навчання, характерні для провідних університетів світу. Завдяки цьому, мета освітньої програми була уточнена з акцентом на підготовку фахівців, які володіють сучасними знаннями в в менеджменті і здатні ефективно їх інтегрувати в лікувальний  процес, а програмні результати навчання враховують необхідність формування здатності до роботи в мультинаціональних командах, застосування міжнародних стандартів і практик в професійній діяльності.

Випускники програми можуть обіймати посади за професійними назвами робіт класифікаційного угруповання «Менеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів» за Національним класифікатором України «Класифікатор професій ДК 003:2010», а саме; 

1210.1 Керівник підприємства (установи, організації) охорони здоров’я (генеральний директор, директор, головний лікар); 

1229.5 Керівники підрозділів в охороні здоров’я; 

1319 Директор (керівник) малого підприємства (у сфері охорони здоров’я, освіти, культури); 

1482 Менеджер (управитель) з громадської охорони здоров’я; 

1483 Менеджер (управитель) у соціальній сфері; 

1474 Менеджер (управитель) з питань регіонального розвитку; 

1475.4 Менеджмент (управитель) з адміністративної діяльності; 

1496 Менеджер (управитель) із соціальної та корпоративної відповідальності.

Гарант освітньої програми д.екон.н., проф. Чобіток Вікторія Іванівна
Координатор освітньої програми к.пед.н., доц. Шалімова Ірина Миколаївна
тел. 067-973-31-45

Спеціальність: А5 Професійна освіта (Транспорт) – магістр

Освітня програма: Професійна освіта (Транспорт)

Професійна освіта являє собою процес оволодіння певним рівнем знань, умінь і навичок з конкретних професій з отриманням результату. 

         Навчаючись за даною спеціальністю, студенти проходять навчання за двома напрямками: психолого-педагогічний та галузевий (спеціалізований). 

Випускники , які здобули ступінь магістра набувають таких компетентностей:

  • Здатність до виконання науково-дослідницької роботи за професійним спрямуванням 
  •  Володіння теорією і методами викладацької діяльності, засобами впровадження інноваційних педагогічних технологій; вміння і досвід самостійного дидактичного проектування 
  • Здатність до застосування спеціальних умінь та продукування нових знань щодо розробки сучасних програмних продуктів для проектування, будівництва та експлуатації підприємств автотранспорту 
  • Поглиблені спеціальні уміння до застосування знань з виробничих процесів, робіт із сервісного обслуговування автотранспортних засобів, організації їх безпечної експлуатації.

Випускники, які здобули освітній ступінь магістра, можуть виконувати:

  • науково-педагогічну, викладацьку, методичну, виховну роботу у закладах освіти різних рівнів акредитації на посадах викладача загальнотехнічних і спеціальних дисциплін автоексплуатаційного, авторемонтного та машинобудівного профілю; 
  • організаційну, управлінську роботу на посадах директора закладу професійної освіти, заступника директора з навчально-виховної роботи; науково-педагогічну, навчально-методичну роботу на посадах викладача загально-технічних і спеціальних дисциплін;
  • науково-дослідницьку, експлуатаційну, технологічну, організаційну, управлінську роботу у науково-дослідних та проектних організаціях, на автотранспортних і авторемонтних підприємствах та підприємствах ТО автомобілів, у фірмах з продажу автотранспортних засобів на посадах наукового співробітника, інженера-дослідника, головного інженера, начальника технічного відділу, інженера механіка з експлуатації або технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, інженера-технолога, інженера експлуатаційника з автомобільних перевезень, референта або менеджера;  
  • науково-педагогічну, навчально-виховну роботу у відділах технічного навчання на посадах викладача (інструктора) професійної підготовки, соціального педагога.

Колектив кафедри машинобудування, транспорту і зварювання Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, чекає саме на Вас! 

Наші контакти:

61003 м. Харків, вул. Університетська 16, 2 корпус, ауд.103

тел.: +38(066)439-50-26  Олег

+38(050)219-51-01  Валентина

+38(063)284-40-34  Альона

Спеціальність: А5 Професійна освіта (Машинобудування) – магістр

Освітня програма: Професійна освіта (Машинобудування)

Професійна освіта являє собою процес оволодіння певним рівнем знань, умінь і навичок з конкретних професій з отриманням результату. 

Навчаючись за даною спеціальністю, студенти проходять навчання за двома напрямками: психолого-педагогічний та галузевий (спеціалізований). 

Особливістю освітньої програми «Професійна освіта (Машинобудування)» є комплексна підготовка магістрантів, що ґрунтується на профільній конструкторсько-технологічній підготовці в галузі машинобудування, інжинірингу машин та обладнання, а також комп’ютерної підготовки з проектування та 3D-моделювання складнопрофільних виробів та систем, їх удосконалення та оптимізації на засадах енергоефективності, автоматизації та комп’ютеризації.

Спеціальність «Професійна освіта (Машинобудування)» охоплює питання, пов’язані з методами, засобами і технологіями розрахування, проектування, конструювання, виробництва, випробовування, ремонтування та контролювання сучасного обладнання машинобудівних виробництв, а також організації галузевого машинобудівного виробництва.

Під час навчання майбутні фахівці оволодівають знаннями та навичками, необхідними для подальшої професійної діяльності. Студенти мають можливість отримати досвід роботи з сучасними інструментами пошуку інженерних рішень (CAD/CAE/CAM системами), сучасним обладнанням та ознайомитися з прогресивними технологіями виробництва на провідних виробничих підприємствах.

Фахові навчальні дисципліни підготовки магістрів фокусуються на технологіях 3D моделювання будь-якої складності з урахуванням технологій виготовлення, інженерного аналізу, модернізації обладнання, промислового дизайну обладнання, створення конструкторської документації, системах управління, експлуатації та обслуговування обладнання.

Під час навчання широко використовуються сучасні системи комп’ютерного моделювання, інженерного аналізу та дизайну (Solid Works, Autodesk Inventor та інші), технології кінцево-елементного аналізу, системи автоматизованої технологічної підготовки виробництва.

Колектив кафедри машинобудування, транспорту і зварювання Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, чекає саме на Вас! 

Наші контакти:

61003 м. Харків, вул. Університетська 16, 2 корпус, ауд.103

тел.: +38(066)439-50-26  Олег

+38(050)219-51-01  Валентина

+38(063)284-40-34  Альона

Освітня програма «Управління підприємствами сфери послуг» орієнтована на підготовку фахівців нового покоління, здатних ефективно організовувати, модернізувати та керувати підприємствами у сфері послуг — одній із найдинамічніших галузей сучасної економіки.

Програма поєднує знання з менеджменту, маркетингу, сервісу та професійної освіти, готуючи універсальних фахівців, що вміють не лише керувати, а й навчати інших.

Основні напрями підготовки:

  • Управління підприємствами сфери гостинності, туризму, краси, побутових та інших послуг
  • Планування і контроль бізнес-процесів у сфері послуг
  • Сервісна діяльність і якість обслуговування
  • Професійна педагогіка і методика викладання фахових дисциплін
  • Лідерство, HR-менеджмент і ділова комунікація

Ключові переваги:

  • Поєднання управлінських і педагогічних компетенцій
  • Орієнтація на реальні потреби ринку праці
  • Стажування у провідних компаніях сфери послуг
  • Можливість кар'єри в освіті, управлінні та консалтингу

Кар’єрні можливості:

  • керівник підприємства у сфері послуг
  • фахівець з організації сервісу та обслуговування
  • HR-менеджер або тренер із персоналу
  • викладач/методист професійної освіти
  • консультант із підвищення ефективності сервісного бізнесу

Якщо ви прагнете поєднати управлінський талант із викладацькою майстерністю та зробити свій внесок у розвиток сфери послуг — ця програма саме для вас!

Контактна інформація:

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт кафедри: http://mtp.uipa.edu.ua (http://mtp.uipa.edu.ua/)

Телефони для консультацій:

+38 (067) 662 51 30 — Чобіток Вікторія Іванівна, завідувачка кафедри

+38 (068) 333 11 34 — Порсюрова Ірина Петрівна, викладачка кафедри

Менеджмент підприємницької діяльності — це унікальна освітня програма, орієнтована на підготовку лідерів, здатних створювати, розвивати та ефективно керувати власним бізнесом або підприємницькими структурами.

Ця програма ідеально підходить для тих, хто прагне:

  • започаткувати власну справу
  • керувати бізнес-процесами у малому та середньому бізнесі
  • розробляти інноваційні бізнес-моделі
  • впроваджувати сучасні управлінські підходи

У процесі навчання студенти вивчають:

  • основи підприємництва та бізнес-планування
  • менеджмент стартапів
  • управління інвестиціями та фінансами підприємства
  • цифрові інструменти для бізнесу
  • лідерство, командна робота і креативне мислення
  • правові аспекти підприємницької діяльності

Програма поєднує теоретичні знання з практичними завданнями, бізнес-симуляціями, участю в проєктах та спілкуванням із підприємцями-практиками.

Випускники можуть працювати як:

  • керівники малого та середнього бізнесу
  • бізнес-аналітики
  • проєктні менеджери
  • консультанти з розвитку бізнесу
  • організатори власних стартапів

Переваги навчання за програмою:

  • орієнтація на практику та реальний бізнес
  • розвиток підприємницького мислення
  • можливість проходження стажування в українських і міжнародних компаніях
  • підтримка власних бізнес-ініціатив студентів

Якщо ви прагнете створювати нове, брати відповідальність і мислити масштабно — Менеджмент підприємницької діяльності саме для вас!

Контактна інформація:

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт кафедри: http://mtp.uipa.edu.ua (http://mtp.uipa.edu.ua/)

Телефони для консультацій:

+38 (067) 662 51 30 — Чобіток Вікторія Іванівна, завідувачка кафедри

+38 (068) 333 11 34 — Порсюрова Ірина Петрівна, викладачка кафедри

Інтернет-маркетинг — це сучасна і динамічна освітня програма, що готує фахівців у сфері цифрового просування товарів і послуг. В умовах цифровізації бізнесу, попит на компетентних маркетологів із глибоким розумінням онлайн-інструментів стрімко зростає.

Навчаючись за цією програмою, студенти здобудуть знання з таких напрямів:

  • Стратегічне планування в інтернет-маркетингу
  • SEO та контекстна реклама
  • SMM (маркетинг у соціальних мережах)
  • Email-маркетинг та CRM-системи
  • Веб-аналітика та UX-дизайн
  • Створення і просування бренду онлайн

Програма поєднує теоретичну базу з практичними кейсами та реальними проєктами. Студенти матимуть можливість стажування у провідних компаніях, що працюють у сфері діджитал-маркетингу.

Переваги програми:

  • Сучасні методики навчання та актуальні курси
  • Викладання фахівцями-практиками
  • Можливість участі у стартапах та конкурсах
  • Навички, затребувані на міжнародному ринку праці

Після завершення навчання випускники зможуть працювати:

  • інтернет-маркетологами
  • спеціалістами з SEO/SEM
  • SMM-менеджерами
  • контент-менеджерами
  • аналітиками цифрових даних
  • бренд-менеджерами

Запрошуємо до навчання на спеціальність D5 Маркетинг (Інтернет-маркетинг) — відкрийте для себе світ можливостей у цифровому просторі!

 

Контактна інформація:

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сайт кафедри: http://mtp.uipa.edu.ua (http://mtp.uipa.edu.ua/)

Телефони для консультацій:

+38 (067) 662 51 30 — Чобіток Вікторія Іванівна, завідувачка кафедри

+38 (068) 333 11 34 — Порсюрова Ірина Петрівна, викладачка кафедри

Спеціальність: А5 Професійна освіта (Транспорт) – бакалавр

Освітня програма: Професійна освіта (Транспорт)

Підготовка фахівців, здатних здійснювати освітню (викладацьку) діяльність із професійної підготовки працівників для сфери автомобільного транспорту, а також інженерну діяльність на підприємствах, в установах та організаціях автотранспортної галузі – головні мета і завдання освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Транспорт)». Комплексний підхід освітньо-професійної програми спрямований на формування кваліфікованих фахівців, які зможуть вирішувати інтегровані педагогічні та інженерні теоретико-практичні завдання та будуть конкурентоспроможні на ринку праці.

Під час навчання студенти не тільки отримують фундаментальну теоретичну підготовку, знання та навички практичної роботи у різних сферах державного, підприємницького та суспільно-освітнього призначення, але й розвивають лідерські якості, вчаться нестандартно мислити та приймати складні рішення.

Система інженерно-педагогічної освіти – це підготовка всебічно розвинених фахівців, які здатні творчо розв’язувати технічні завдання, системно мислити, проектувати і конструювати технічні системи і водночас опанували засоби та методи навчальної та виховної роботи, вміють організовувати освітній процес у закладі професійної освіти, готові до функцій управління.

Бакалаври професійної освіти набувають таких компетентностей:

  • Здатність застосовувати освітні теорії та методології у педагогічній діяльності.
  • Здатність керувати навчальними / розвивальними проектами. 
  • Здатність спрямовувати здобувачів освіти на прогрес і досягнення. 
  • Здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище. 
  • Здатність реалізовувати навчальні стратегії, засновані на конкретних критеріях для оцінювання навчальних досягнень. 
  • Здатність аналізувати ефективність проектних рішень, пов’язаних з підбором, експлуатацією, удосконаленням, модернізацією технологічного обладнання та устаткування галузі / сфери відповідно до спеціалізації. 
  • Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення для вирішення професійних завдань, відповідно до спеціалізації. 
  • Здатність здійснювати професійну діяльність з дотриманням вимог законодавства, стандартів освіти та внутрішніх нормативних документів закладу освіти. 

Випускники, які здобули освітній ступінь бакалавра, можуть виконувати: 

- викладацьку, методичну, виховну роботу у закладах професійної та фахової передвищої освіти на посадах викладача професійного навчально-виховного закладу, професійно-технічного навчального закладу;

- інженерну роботу з організації експлуатації та ремонту транспортних засобів на посадах інженера з ремонту, інженера з транспорту; майстра з експлуатації та ремонту машин і механізмів, майстра з ремонту, майстра з ремонту транспорту.

 

Спеціальність: А5 Професійна освіта (Машинобудування) – бакалавр

Освітня програма: Професійна освіта (Машинобудування)

Освітня програма «Професійна освіта (Машинобудування)» має на меті підготовку висококваліфікованих бакалаврів з достатнім рівнем професійної компетентності та соціальної відповідальності, здатних здійснювати як освітню діяльність з машинобудування для професійної підготовки кваліфікованих робітників та молодших бакалаврів, виробничу діяльність з використання основних принципів і законів механічної інженерії із урахуванням потреб суспільства та ринку праці, а також подальшої професійної та професійно-наукової діяльності.

Наші переваги:

  • високий рівень професійної підготовки, котрий традиційно надається в університеті;
  • можливість успішної подальшої професійної та наукової кар’єри фахівця у відповідних спеціалізаціях (промислове і цивільне будівництво; міське будівництво та господарство; автомобільні дороги, вулиці та дороги населених пунктів; технології будівельних конструкцій, виробів і матеріалів; експлуатація, ремонт і підсилення конструкцій будівель та споруд; сільськогосподарське будівництво; проектування і спорудження об’єктів газонафтовидобувного комплексу; теплогазопостачання і вентиляція; водопостачання і водовідведення; раціональне використання водних ресурсів;
  • поєднання теорії і практики забезпечується потужною лабораторною базою для випробування будівельних матеріалів, виробів, конструкцій;
  • перспективи: широкий вибір вакансій на ринку праці в будівельній галузі;
  • можливість отримання подвійних дипломів.

Усі досягнення техніки, від задуму нових машин до їх найскорішого втілення у металі, акумулюються в єдиній науці – машинобудування. Кожний рукотворний об’єкт, який ми бачимо, чи то деталь або виріб з металу, побутовий пристрій або машина, є продуктом технології машинобудування. Машинобудування – це шлях до свого матеріального втілення – готового виробу. Як правило цей шлях є тернистим та довгим. І кожен етап цього процесу є досить важливим і визначальним для якості та вартості виробу. Для розв’язання цих задач технологія спирається на досягнення різних галузей науки – від фундаментальної фізики та математики до економіки. Сучасна технологія машинобудування – галузь науки та техніки, яка займається теоретичними дослідженнями, проектуванням та вдосконаленням технологічних процесів виготовлення деталей машин, технологічного обладнання, оснащенням машинобудівних цехів та складанням виробів з використанням прогресивного устаткування та обладнання, новітніх проєктно-конструкторських програм.

Випускники спеціальності здатні вирішувати широкий спектр інженерних та науково-дослідних задач: розробка та оптимізація технологічних процесів виготовлення (ремонту) деталей та складання машин із використанням імітаційного моделювання та інших сучасних наукових методів дослідження, розробка концептуального дизайну, твердотільних моделей, робочих креслень виробів, розрахунок виробів на міцність, надійність, розробка керуючих програм для сучасних технологічних систем, вирішення економічних питань, питань охорони праці, організації виробництва, якості та конкурентоспроможності продукції. Випускники підготовлені для виконання виробничої, організаційно-управлінської та дослідницької діяльності у зазначеній галузі, працюють на підприємствах машинобудівного комплексу, приватних підприємствах, органах державної адміністрації тощо.

Випускник придатний до працевлаштування на посади у відповідності

до Національного класифікатора професій ДК 003:2010:

в галузі освіти:

  • майстер виробничого навчання в професійних навчальних закладах
  • згідно спеціалізації;
  • інструктор виробничого навчання робітників масових професій;
  • майстер навчального центру;
  • інструктор з трудової адаптації;

Основні первинні посади в галузі спеціалізації:

  • Технік-технолог (машинобудівні підприємства)
  • Технік з підготовки виробництва
  • Технік з підготовки технічної документації
  • Механік

 

 

Назва освітньо-професійної програми: Освітні, педагогічні науки

Галузь знань: А Освіта 

Спеціальність: А1 Освітні науки

Ступінь вищої освіти: Магістр 

Форма навчання: очна /заочна

ОПП «Освітні, педагогічні науки» – твій крок до успішної кар’єри в освіті!

Метою освітньої програми є підготовка педагогічних працівників нової генерації до вирішення актуальних проблем у галузі освіти засобами педагогічної, науково-дослідної, проєктної, методичної та управлінської діяльності, формування і розвиток їх загальних, професійних та інтегральної компетентностей.

Магістерська програма «Освітні, педагогічні науки» – це:

  • Сучасні методики навчання та управління освітою;
  • Досвідчені викладачі та інноваційні підходи;
  • Можливості для наукової роботи та міжнародних стажувань;
  • Перспективи кар’єрного зростання в закладах освіти, державних установах і приватному секторі.

Кар'єрні можливості:

  • Викладач у закладах вищої, професійної та фахової передвищої освіти;
  • Методист, консультант, експерт у сфері освіти;
  • Фахівець з розробки освітніх програм та інноваційних технологій.

Гарант освітньо-професійної програми: д.пед.н., проф. Брюханова Наталія Олександрівна

Контакти для отримання детальної інформації: +38 (095) 246-03-14

 

 

Назва освітньо-професійної програми: Професійна освіта (Економіка)

Галузь знань: А Освіта 

Спеціальність: А5 Професійна освіта (за спеціалізаціями)

Ступінь вищої освіти: Бакалавр

ОП Професійна освіта (Економіка) – твій шлях до успіху!

Мрієш поєднати економіку і педагогіку? Хочеш не просто знати, як працює ринок, а й навчати цьому інших? 

Освітня програма «Професійна освіта (Економіка)» – це унікальна можливість стати висококваліфікованим фахівцем, здатним навчати, мотивувати, розвивати економічне мислення та бізнес-навички у здобувачів освіти, підприємців і команд!

Метою освітньої програми є підготовка фахівців з професійної освіти в галузі економіки, здатних до розв’язання складних спеціалізованих задач та практичних проблем у галузі/сфері освіти та економіки; формування і розвиток їх загальних, професійних і інтегральної компетентостей для ефективної освітньої, тренерської та економічної діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти, навчальних (тренінгових) відділах, підрозділах підприємств різних форм власності. 

Що ти отримаєш під час навчання?

  • Два в одному: економічні знання + педагогічні навички;
  • Сучасні тренди: бізнес-тренінги, командоутворення, управління проєктами;
  • Практика в реальних умовах;
  • Кар’єрні можливості: викладання, HR, бізнес-консалтинг, підприємництво.

Ким ти зможеш працювати?

  •  Викладачем економічних дисциплін у закладах освіти;
  •  Бізнес-тренером або коучем;
  •  HR-менеджером чи фахівцем з корпоративного навчання;
  •  Фахівцем в галузі фінансів і торгівлі.

Гарантосвітньо-професійної програми: к.пед.н., доц. Ковальська Вікторія Сергіївна

Контакти для отримання детальної інформації: +38 (066) 873-64-32

 

 

Спеціальність G13 Харчові технології (освітня програма Інноваційні харчові технології) спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців в галузі впровадження інноваційних або вдосконалення існуючих технологій, випуску на їх основі харчових продуктів з новими споживчими та функціональним властивостями, управління якістю та безпечністю харчової продукції.

Орієнтована на реалізацію найбільш пріоритетного напряму розвитку, а саме створення в Україні індустрії продуктів здорового харчування, підвищення якості продуктів, а також просування їх на міжнародні ринки. Універсальність спеціальності обумовлена єдиним підходом щодо організації виробництва на різноманітних підприємствах і базується на ґрунтовному опануванні комплексу спеціальних дисциплін.

Спеціальність G13 Харчові технології належить до переліку спеціальностей, що мають особливу підтримку держави, навчання здійснюється за кошти державного замовлення, а також кошти фізичних і юридичних осіб на освітніх рівнях бакалавр, магістр.

Практична підготовка здійснюється на провідних підприємствах харчової промисловості та в закладах ресторанного господарства в Україні та за кордоном (Греція, Італія, Болгарія, Туреччина, Німеччина, Великобританія, Польща). Переважна частка здобувачів вищої освіти отримують працевлаштування ще до випуску із університету. Спеціальність є високо затребуваною на ринку праці в усіх країнах світу.

Випускники спеціальності працюють на посадах керівників харчових підприємств і закладів ресторанного господарства, керівників виробничих підрозділів харчових підприємств, шеф-кухарів, шеф-кондитерів, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти (рівень магістр), а також технологів, фахівців із харчових технологій, фахівців із контролю якості харчової продукції, помічників керівників виробничих підрозділів харчових підприємств (рівень бакалавр).

Контакти:
 
+38(099)960-00-17
+38(093)772-16-04
+38(096)229-18-15

Інстаграм

Телеграм

Детальніше про спеціальність можна дізнатися за посиланням