Студент

VR/AR-студія передбачає створення унікального інноваційного середовища на базі спеціально підготовлених приміщень Центру інноваційних освітніх технологій ННІ «УІПА», оснащених сучасними пристроями для VR/AR для розробки та презентації VR/AR контенту, що розширює можливості вивчення технологічних процесів, організації віртуальних тематичних досліджень викладачами та здобувачами.

Мета проєкту – це створення сучасної освітньої платформи для вищої та професійно-технічної освіти, що дозволить розширити науково-дослідницьку діяльність професорсько-викладацького складу ННІ «УІПА», залучити до цієї діяльності тих, хто здобуває освіту, а також викладачів та учнів закладів ПТО в рамках підвищення кваліфікації, співпраці, міжнародної взаємодії та освоєння нового сучасного досвіду роботи з VR/AR.

Фонд KRONOSPAN профінансував закупівлю спеціалізованого обладнання для лабораторії на загальну суму 7 215 євро, до списку входить:

- 5 комплектів VR шоломів Meta Quest 3;

- робочій персональний комп’ютер для роботи зі створення віртуальних просторів;

- ноутбук Acer Nitro 5;

- додаткові аксесуари до шоломів.

Проєкт розроблено фахівцями Центру інноваційних освітніх технологій ННІ «УІПА» спільно з доцентом кафедри харчових технологій, легкої промисловості і дизайну Денисом Борисенком, заступником начальника Управління міжнародних відносин Каразінського університету Романом Нестеренком. За активного сприяння директора Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна проф. Дениса Коваленка для реалізації надано співфінансування для придбання обладнання і завершується ремонт спеціального приміщення VR/AR студії де і будуть проходити заняття з використанням отриманого обладнання.

Тренінговий профорієнтаційний клас – це спеціалізований освітній простір, спрямований на допомогу молоді у визначенні власних професійних інтересів, розвитку важливих навичок та усвідомленому виборі майбутнього кар’єрного шляху.

Головною метою тренінгового профорієнтаційного класу є підтримка учнів, студентів та інших зацікавлених осіб у:

  • аналізі власних здібностей, інтересів і талантів;
  • орієнтації у сучасному ринку праці;
  • формуванні індивідуального плану професійного розвитку;
  • здобутті практичних знань і навичок для досягнення успіху у вибраній професії.
  • Практичні тренінги та майстер-класи:


Організація занять з розвитку ключових навичок, таких як:

  • комунікація та лідерство;
  • тайм-менеджмент;
  • командна робота;
  • адаптація до змін.
  • Залучення професіоналів
  • Проведення зустрічей із представниками різних галузей, які діляться досвідом і розповідають про специфіку своїх професій.

Цільова аудиторія:

  • Старшокласники, які обирають майбутню професію.
  • Студенти, які прагнуть краще зрозуміти свої кар’єрні перспективи.
  • Молодь, яка перебуває у пошуку свого місця на ринку праці.

Центр розвитку креативного підприємництва (Талант Хаб) було відкрито в Українській інженерно-педагогічній академії у червні 2019 р. в рамках проекту Create Creative Entrepreneurs програми «Creative Spark: higher education enterprise program», що реалізується за підтримки Британської Ради.

Щорічно Всесвітній економічний форум визначає «Креативність» як одну з Топ-3 навичок для розвитку особистості. У всьому світі креативний бізнес вносить величезний вклад не тільки в економіку, але і соціальний розвиток суспільства. Тому Центр розвитку креативного підприємництва бачить свою місію у підвищенні обізнаності молоді у креативному бізнесі та наданні допомоги підприємцям-початківцям, які бажають створити та розвивати власний бізнес у креативних індустріях.

Цілі Талант Хабу:

надати підприємцям-початківцям знання та практичні інструменти, спрямовані на підвищення їх обізнаності у складному бізнес-середовищі;
сприяти розвитку креативного потенціалу особистості за допомогою освітніх семінарів, тренінгів та консультацій.
Аудиторія Талант Хабу– здобувачі освіти, молоді підприємці, викладачі.

У Талант Хаб для всіх бажаючих проводяться освітні семінари, тренінги та консультації з питань започаткування та управління бізнес-проєктами.

Для здобувачів освіти – це унікальний шанс отримати знання від експертів та консультантів із практичним досвідом реалізації креативних ідей.

Для викладачів – це можливість впровадити нові підходи в освітній процес.

Для підприємців – це можливість отримати актуальні знання зручним способом.

TEX4YUA - Стала досконалість української молоді в текстильній та швейній промисловості 

Проєкт TEX4YUA реалізується в рамках програми Шведського інституту SI Baltic Sea Neighbourhood Programme 

Період реалізації проєкту 2 роки (з 1 грудня 2023 по 30 листопада 2025 року).

Мета проєкту: надати українській учнівській та студентській молоді, викладачам, які перебувають на старті кар’єри, а також молодим працівникам текстильної промисловості знання, навички та інноваційне мислення в галузі текстилю, щоб стати конкурентоспроможними на міжнародному ринку. Проєкт також має на меті сприяти інноваціям та забезпечити викладацький склад передовими педагогічними методами та дослідницькими підходами. 

Задачі проєкту:

-         підвищення інтересу молоді до програм, спрямованих на розвиток текстильної промисловості в Україні;

-         розширення можливостей молодих людей, залучених до текстильної промисловості в Україні;

-         створення онлайн-платформи для обміну ресурсами та комплексними навчальними матеріалами;

-         посилення співпраці між партнерами;

-         підготовка нових заявок на фінансування від ЄС для забезпечення майбутньої підтримки розвитку    молодих фахівців текстильної галузі в Україні.

Проєктний консорціум:

-         University of Borås (Швеція);

-         Українська інженерно-педагогічна академія;

-         Луцький національний технічний університет;

-         НГО «Інноваційна генерація».

 

Проєкт «A Career Roadmap for Women’s Leadership in Higher Education in Ukraine» реалізується в рамках програми проєктів у сфері гендерної рівності ініціативи Going Global Partnerships від Британської Ради
Період реалізації проєкту 1 рік (з 1 січня 2023 по 31 грудня 2023 року).
Мета проєкту: визначити бар’єри і виклики, з якими стикаються жінки-лідери у вищих навчальних закладах в Україні та Великій Британії, а також сприяти розбудові потенціалу вищих навчальних закладів в Україні та розширенню можливостей для жінок-науковців і жінок-лідерів у вищій освіті шляхом розроблення кар’єрної дорожньої карти «Жінки-лідери у вищій освіті» з урахуванням гендерних аспектів, культурного та соціально-політичного контексту України, предметних напрямків досліджень.
Задачі проєкту:
- виявити бар’єри і виклики, з якими стикаються жінки-лідери у закладах вищої освіти в Україні та Великій Британії;
- сприяти розбудові потенціалу жіночого лідерства у ЗВО України;
- розширити можливостей для жінок-науковців і жінок-лідерів у вищій освіті.
Проєктний консорціум:
- Університет Бедфордширу (Лутон, Велика Британія);
- Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця;
- Українська інженерно-педагогічна академія (асоційований партнер);
- НГО «Інноваційна генерація» (асоційований партнер)

 

Масові відкриті онлайн-курси (МВОК) є інноваційним інструментом для масштабного навчання, що інтегрує сучасні технології з традиційними освітніми методами. Створення та застосування МВОК потребує врахування педагогічних, технологічних і організаційних аспектів. МВОК трансформують освіту, роблячи її доступною, інклюзивною та гнучкою. Їхнє впровадження в навчальний процес стимулює розвиток нових форм навчання, сприяє індивідуалізації та задоволенню потреб сучасного суспільства.

 

Чому Ви навчитеся?

- виділяти та враховувати особливості створення МВОК: планування курсу (визначення мети, цільова аудиторія, структура), розробка контенту (якість матеріалів, мультимедійність, тривалість відео), інтерактивність (тести, завдання, форуми, вікторини, стимулювання дискусій), оцінювання знань (автоматизовані тести, проєктні завдання, платформи для перевірки), технологічна підтримка (використання спеціалізованих платформ, адаптивний дизайн, забезпечення доступності для людей із особливими потребами), маркетинг і просування (цільова аудиторія, партнерство);

- застосовувати МВОК у навчальному процесі: доповнення традиційного навчання, самоосвіта, гібридне навчання, індивідуалізоване навчання, професійний розвиток, інклюзивне навчання, розвиток мотивації учнів, розвиток цифрової грамотності, постійний зворотний зв’язок;

- керувати викликами створення та впровадження МВОК: мотивація учасників, технічні складнощі, мовний бар’єр, якість контенту, підготовка педагогів.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

MOOCS IN THE EDUCATIONAL PROCESS 

Massive Open Online Courses (MOOCs) are an innovative tool for large-scale learning that integrates modern technologies with traditional educational methods. The creation and use of MOOCs requires consideration of pedagogical, technological and organisational aspects. MOOCs are transforming education by making it accessible, inclusive and flexible. Their introduction into the educational process stimulates the development of new forms of learning, promotes individualisation and meets the needs of modern society.

 

What will you learn?

- identify and take into account the peculiarities of MOOC creation: course planning (goal setting, target audience, structure), content development (quality of materials, multimedia, video duration), interactivity (tests, tasks, forums, quizzes, stimulating discussions), knowledge assessment (automated tests, project tasks, testing platforms), technological support (use of specialised platforms, adaptive design, accessibility for people with special needs), marketing and promotion (target audience, partnerships);

- apply MOOCs in the educational process: supplementing traditional learning, self-education, hybrid learning, individualised learning, professional development, inclusive learning, development of student motivation, development of digital literacy, constant feedback;

- manage the challenges of creating and implementing MOOCs: motivation of participants, technical difficulties, language barriers, content quality, teacher training.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

Штучний інтелект (ШІ) і візуалізація відкривають нові можливості для підвищення ефективності та інтерактивності навчального процесу. Вони сприяють створенню індивідуалізованого освітнього досвіду, кращому засвоєнню матеріалу та мотивації учнів. ШІ та візуалізація стають основою для трансформації освіти, роблячи її доступнішою, інклюзивною та інтерактивною. Ефективне впровадження цих технологій сприяє розвитку навичок майбутнього та кращій підготовці учнів до реального життя.

 

Чому Ви навчитеся?

- Використовувати ШІ в навчальному просторі: платформи адаптивного навчання, помічники на основі ШІ (Віртуальні репетитори, Голосові асистенти), автоматизовані оцінювання, платформи підтримки інклюзивності (програми для розпізнавання мовлення, генерація субтитрів, переклад на жестову мову, програми для учнів із особливими освітніми потребами), спеціальні програми аналітики прогресу навчання учнів;

- Застосовувати платформи для візуалізації навчального простору: інтерактивні візуальні матеріали (інфографіка, графіки та діаграми), доповнена реальність (AR), віртуальна реальність (VR), 3D-візуалізація, ігрова візуалізація;

- Реалізовувати синергію ШІ та візуалізації: інтерактивні навчальні модулі, генерація зображень та графіки, доповнення навчального контенту (рекомендації на основі аналізу поведінки учнів, автоматичне створення візуалізацій для пояснення складних тем).

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

AI AND VISUALISATION IN THE LEARNING SPACE 

Artificial intelligence (AI) and visualisation are opening up new opportunities to improve the efficiency and interactivity of the learning process. They help create individualised learning experiences, improve learning and motivate students. AI and visualisation are becoming the basis for the transformation of education, making it more accessible, inclusive and interactive. Effective implementation of these technologies contributes to the development of future skills and better prepares students for real life.

 

What will you learn?

 

- Use AI in the learning space: adaptive learning platforms, AI-based assistants (virtual tutors, voice assistants), automated assessments, inclusivity support platforms (speech recognition software, subtitle generation, sign language translation, software for students with special educational needs), special analytics software for student progress;

- Use platforms for visualisation of the learning space: interactive visual materials (infographics, graphs and diagrams), augmented reality (AR), virtual reality (VR), 3D visualisation, game visualisation;

- Realise the synergy of AI and visualisation: interactive learning modules, image and graphic generation, supplementing learning content (recommendations based on the analysis of student behaviour, automatic creation of visualisations to explain complex topics).

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

Оцінювання у віртуальному навчальному просторі є важливим аспектом дистанційної освіти, який забезпечує перевірку знань, моніторинг прогресу та зворотний зв’язок для учнів. Ефективне використання цифрових інструментів дозволяє забезпечити справедливість, об’єктивність та адаптивність оцінювання. Віртуальне оцінювання дозволяє зробити навчальний процес більш адаптивним, прозорим і сучасним, сприяючи розвитку цифрової компетентності як учнів, так і викладачів. 

Чому Ви навчитеся?

- вибирати дієві види оцінювання у віртуальному просторі: формувальне, підсумкове оцінювання, самооцінювання, оцінювання у співпраці;

- застосовувати ефективні методи оцінювання: тестування, проєктні роботи, ігрові методи, портфоліо, відеопрезентації та усні відповіді;

- керувати викликами оцінювання у віртуальному навчанні: технічні проблеми, академічна чесність, відсутність особистого контакту, суб’єктивність при оцінці творчих робіт;

- застосовувати практики ефективного оцінювання: різні типи завдань, автоматизовані системи, індивідуалізація навчання, забезпечення чітких критеріїв оцінювання, доступний зворотний зв’язок.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

ASSESSMENT IN VIRTUAL LEARNING SPACES 

Assessment in the virtual learning environment is an important aspect of distance education that provides knowledge testing, progress monitoring and feedback to learners. Effective use of digital tools helps to ensure fairness, objectivity and adaptability of assessment. Virtual assessment makes the learning process more adaptive, transparent and modern, contributing to the development of digital competence of both students and teachers.

 

What will you learn?

- choose effective types of assessment in the virtual space: formative, summative, self-assessment, collaborative assessment;

- apply effective assessment methods: testing, project work, game methods, portfolios, video presentations and oral responses;

- manage the challenges of assessment in virtual learning: technical problems, academic integrity, lack of personal contact, subjectivity in assessing creative work;

- apply effective assessment practices: different types of assignments, automated systems, individualisation of learning, providing clear assessment criteria, accessible feedback.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

Цифрові технології інклюзивного навчання забезпечують доступність освіти для всіх, включаючи учнів із особливими освітніми потребами. Вони сприяють створенню інклюзивного середовища, у якому кожен має рівні можливості для навчання, адаптації матеріалів та взаємодії. Цифрові технології стають ключовими у побудові інклюзивного навчального середовища, допомагаючи подолати бар’єри й створювати рівні можливості для кожного.

 

Чому Ви навчитеся?

 - Застосовувати Інструменти для адаптації навчального контенту: програмне забезпечення для тексту в аудіо, програми для збільшення тексту, платформи для візуалізації навчальних матеріалів;

 - Розробляти та застосовувати мобільні додатки та платформи: освітні платформи, мобільні додатки для спеціальних потреб;

- Застосовувати віртуальну та доповнену реальність (VR/AR): інтерактивні середовища, симуляції;

- Застосовувати онлайн-курси та ресурси: курси з адаптивними алгоритмами, платформи з інтеграцією жестової мови та субтитрів;

- Застосовувати ігрові технології: геймифіковані платформи для мотивації навчання, адаптивні навчальні ігрові платформи.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

DIGITAL INCLUSIVE LEARNING TECHNOLOGIES 

Digital technologies for inclusive learning make education accessible to all, including students with special educational needs. They help create an inclusive environment where everyone has equal opportunities to learn, adapt materials and interact. Digital technologies are becoming key to building inclusive learning environments, helping to overcome barriers and create equal opportunities for everyone.

 

What will you learn?

 - Apply tools for adaptation of educational content: text-to-audio software, text enlargement software, platforms for visualisation of educational materials;

 - Develop and use mobile applications and platforms: educational platforms, mobile applications for special needs;

- Apply virtual and augmented reality (VR/AR): interactive environments, simulations;

- Use online courses and resources: courses with adaptive algorithms, platforms with sign language and subtitles integration;

- Apply gaming technologies: gamified platforms for motivating learning, adaptive learning game platforms.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

Масштабна студія відкритих освітніх курсів – це професійний простір, створений для запису, розробки та поширення якісного освітнього контенту.

Студія MOOC була створена в межах проєкту CRED4TEACH і оснащена за кошти програми Erasmus+ Європейського Союзу.

Можливості студії:

  • Запис освітніх матеріалів: студенти та викладачі можуть створювати відеолекції, презентації, вебінари та інші якісні освітні матеріали.

  • Розробка власного контенту: студія надає технічну та методичну підтримку для реалізації індивідуальних або командних освітніх проєктів.

  • Технічне забезпечення: сучасне обладнання для аудіо- та відеозапису і монтажу, а також професійне програмне забезпечення для створення інтерактивного контенту.

  • Експертні консультації: кваліфіковані фахівці допоможуть розробити концепцію курсу, адаптувати матеріали до сучасних стандартів онлайн-освіти та створити цікаві й доступні ресурси.

Для кого створена студія?

  • Для студентів, які хочуть створювати оригінальний контент: освітні відео, науково-популярні лекції чи інші проєкти.

  • Для викладачів, які прагнуть модернізувати свої навчальні матеріали.

  • Для всіх, хто цікавиться розвитком відкритої освіти та впровадженням інноваційних форматів навчання.

Студентський Коворкінг – це сучасний простір для студентів, створений для навчання, спілкування та саморозвитку. Тут можна комфортно працювати над домашніми завданнями, обмінюватися ідеями, брати участь у заходах і знаходити однодумців.

Для чого потрібен Коворкінг?

  • Можливість знайти однодумців, обмінюватися ідеями, спільно працювати над проєктами чи просто спілкуватися.

  • Організація студентських заходів, які сприяють згуртуванню та створенню дружньої атмосфери.

  • Зручні місця для неформального спілкування та релаксу між заняттями.

  • Організація воркшопів, лекцій, майстер-класів і тренінгів, які допомагають розвивати професійні, креативні, підприємницькі та комунікативні навички.

  • Wi-Fi, чай та кава чекають на тебе.

Навчальна лабораторія розвитку проєктної діяльності, інтернаціоналізації та медіакомунікацій – це підрозділ Центру, який забезпечує популяризацію ННІ УІПА серед населення України та за її межами, надає усім учасникам освітнього процесу можливість отримати практичні навички в організації та реалізації проєктів, допомагає у підготовці до міжнародної діяльності.

Основні напрями діяльності лабораторії:

  1. Розвиток проєктної діяльності:

    • Навчання методикам планування, управління проєктами, моніторингу та оцінки результатів.

    • Підтримка ініціатив у створенні та впровадженні інноваційних проєктів.

    • Консультації з підготовки до міжнародних конкурсів, грантів та проєктів.

    • Залучення студентів до реалізації проєктів, які мають на меті вирішення актуальних соціальних, культурних та бізнес-завдань.

 

  1. Сприяння інтернаціоналізації:

  • Підтримка студентів і викладачів у програмах обміну та співпраця з міжнародними організаціями для пошуку нових можливостей мобільності.

          • Участь у міжнародних грантових програмах.

          • Допомога у впровадженні міжнародних освітніх стандартів і практик у діяльность ННІ "УІПА".

          • Залучення до заходів міжнародних експертів, лекторів, партнерів.

 

  1. Медіакомунікації:

    • Створення та управління медіа-контентом ННІ «УІПА»: розробка стратегії комунікацій, підтримка соціальних мереж ННІ «УІПА», адміністрування розділів новин на веб-сайті новин ННІ «УІПА», комунікація з центром зв’язків з громадськістю та прес-службою ХНУ Каразіна.

    • Навчання студентів ефективному використанню сучасних медіа-інструментів для популяризації проєктів та організацій.

    • Навчання та створення відео та аудіо контенту з використанням інноваційних технологій із застосуванням новітньої техніки.

Навчальна лабораторія креативності, підприємництва та молодіжних ініціатив – це простір для розвитку інноваційного мислення, підтримки молодіжних проєктів і сприяння підприємницьким ініціативам студентів. Лабораторія створена для формування у молоді навичок, необхідних для реалізації креативних ідей, започаткування бізнесу та активної участі в суспільному житті.

Основні напрями діяльності лабораторії:

  1. Розвиток креативності:

    • Організація майстер-класів і воркшопів, розвиток генерування ідей, дизайн-мислення та створення інноваційних продуктів.

    • Проведення творчих конкурсів, хакатонів і тематичних фестивалів.

    • Створення творчого середовища для обміну ідеями та співпраці між здобувачами.

  2. Розвиток молодіжних ініціатив:

    • Підтримка громадських проєктів і соціальних ініціатив, спрямованих на вирішення актуальних проблем суспільства.

    • Організація заходів, які сприяють розвитку лідерства, підприємливості і активної громадянської позиції.

  3. Міждисциплінарна співпраця:

    • Залучення фахівців із різних сфер для проведення лекцій, семінарів і менторських сесій.

    • Створення команд для роботи над проєктами, що поєднують знання з різних галузей.

Навчальна лабораторія профорієнтаційної роботи і розвитку кар’єри – це спеціалізований підрозділ центру, створений для підтримки студентів і абітурієнтів у виборі професійного шляху, плануванні кар’єри та формуванні ключових навичок, необхідних для успішного працевлаштування.

Основні напрями діяльності лабораторії:

  1. Профорієнтаційна робота:

  • Проведення тестувань для виявлення професійних схильностей, інтересів і компетенцій.

  • Консультації щодо вибору спеціальності та побудови індивідуального освітньої траєкторії.

  • Підтримка вступної компанії.

  • Інформаційна підтримка абітурієнтів у процесі вступу до закладу освіти.

  1. Сприяння кар’єрному зростанню:

  • Навчання студентів навичкам складання резюме, супровідних листів, підготовка до співбесіди тощо.

  • Організація заходів, таких як ярмарки вакансій, дні кар’єри, зустрічі з роботодавцями, профорієнтаційні екскурсії.

  • Допомога в пошуку стажувань, практик і першого місця роботи.

  1. Реалізація навчальних програм та тренінгів:

  • майстер-класів із тайм-менеджменту, самопрезентації, роботи в команді.

  • воркшопів та семінарів для розвитку soft skills, необхідних для успішного працевлаштування.

Сайт лабораторії: 

  Сайт лабораторії

Максим БАТУРІН – Менеджер з кар’єрного консультування (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 
 

Тетяна КОСТРОВА – менеджерка комунікації з студентським самоврядуванням та кураторами студентських груп (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 
   

Кирило КОШАРНИЙ – молодіжний працівник та координатор студентського коворкінгу (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

   

Катерина НАСИРОВА – тренерка з підприємництва, керівниця театру мод «C'est la vie» (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

   

Олександр НІКІТІН – перекладач, менеджер з інтернаціоналізації (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

   

Любов ПІКАЛОВА - координаторка роботи Молодіжного центру, Керівниця студії «Позитиff». (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

    

Олександр ПРИСЯЖНИЙ – керівник МВОК та подкаст студії, тренер з цифрових технологій. (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

Анастасія СВІТЛИЧНА – менеджерка з організації профорієнтаційної діяльності з ЗЗСО (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 
 

Ксенія ФЕДЯЙ – тренерка зі СТЕАМ (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 

Оксана ХОЛОДОВА – тренерка з креативності, керівниця вокальної студії «Сезам» (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 
 

Вячеслав ХОМЕНКО – менеджер з організації профорієнтаційної діяльності з ЗПТО (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

 

 

 

Освітні консультанти

  


Марина Васильєва,
д.пед.н., професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, заступник директора ННІ "УІПА" ХНУ ім. В.Н. Каразіна, тренер з інтерактивних освітніх технологій, розвитку соціальної активності молоді.

Роман Нестеренко, заступник начальника Управління міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, експерт з інтернаціоналізації та проєктної діяльності, тренер з соціального підприємництва та розвитку креативності.

 
 

Тетяна Бондаренко, Д.п.н., професор кафедри інформаційних комп’ютерних технологій і математики ННІ "УІПА" ХНУ ім. В.Н. Каразіна, виконавчий директор  Громадської спілки «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти», експерт з гейміфікації освіти, тренер з цифрових навичок.

 
   

Олена Ярмош, Керівник проєктів ГО «Інноваційна генерація», доцент кафедри міжнародних економічних відносин Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, кандидат фізико-математичних наук, доцент, сертифікований фасилітатор за методикою LEGO®SERIOUS PLAY®. Тренер з міжнародного менеджменту, креативного підприємництва, аналізу даних.

 

Анна Фоменко, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та менеджменту  ННІ "УІПА" ХНУ ім. В.Н. Каразіна та науковий співробітник і викладач International Management Program у Hochschule Wismar, Університеті прикладних наук: технологій, бізнесу та дизайну (Німеччина). Активний член німецьких ГО Nord Haus UA e.V. (Німеччина) та  Німецько-українське академічне товариство (Deutsch-Ukrainische Akademische Gesellschaft, Німеччина). Сертифікований Peer-to-Peer тренер за програмою UNFPA, спеціалізується на ініціативах, спрямованих на освіту в галузі комплаєнс-менеджменту, бізнес-етики, сталого розвитку і фінансової безпеки.

 

   

Координатор центру

Професор, доктор педагогічних наук,

заступник директора ННІ «УІПА»

Марина ВАСИЛЬЄВА

 

Контакти:

 

Центр інноваційних освітніх технологій (ЦІОТ) – структурний підрозділ Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, створений для надання додаткових освітніх послуг для розвитку молоді в освітній і позаосвітній діяльності.

ЦІОТ використовує сучасні технології та творчий підхід до організації діяльності з молоддю, забезпечує професійну підтримку. Ми працюємо для того, щоб кожний здобувач освіти знайшов своє місце у світі, розкрив свій потенціал і був готовий до викликів майбутнього.

Основні напрями роботи:

  • Упровадження інноваційних освітніх технологій: розробка та реалізація проєктів у неформальній освіті, створення відео курсів, запровадження менторських програм, VR/AR-технології та STEАM освіта.

  • Розвиток сучасної освітньої екосистеми: підтримка та сталий розвиток Студентського Коворкінгу, VR-класу, Талант-Хабу, МВОК та Подкаст студій, Молодіжного центру та тренінгово-профорієнтаційного класу.

  • Профорієнтація та підтримка кар'єри: консультаційний супровід, тренінги, воркшопи, підтримка у пошуку професійних можливостей та працевлаштування, організація та проведення профорієнтаційних заходів.

  • Підтримка молодіжних ініціатив: організація подій, програм і молодіжних проєктів, які надихають і мотивують здобувачів до активної участі в університетському житті, взаємодія зі студентською радою ННІ «УІПА» та Каразінського університету в цілому.

  • Сприяння інтернаціоналізації: участь у грантових програмах та міжнародних конкурсах, проведення семінарів, конференцій та тренінгів, спрямованих на обмін досвідом і знаннями між країнами, розробка та реалізація спільних міжнародних проєктів, налагодження партнерських відносин із закордонними університетами, науковими установами та організаціями.

  • Реалізація медіа-комунікацій та інформаційної політики: створення якісного мультимедійного контенту для навчання, проєктів та комунікацій у соціальних мережах та інформаційних ресурсах ННІ «УІПА.

Контакти: