MOOC У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

 

Масові відкриті онлайн-курси (MOOC) є інноваційним інструментом для масштабного навчання, що інтегрує сучасні технології з традиційними освітніми методами. Створення та застосування MOOC потребує врахування педагогічних, технологічних і організаційних аспектів. MOOC трансформують освіту, роблячи її доступною, інклюзивною та гнучкою. Їхнє впровадження в навчальний процес стимулює розвиток нових форм навчання, сприяє індивідуалізації та задоволенню потреб сучасного суспільства.

 

Чому Ви навчитеся?

- виділяти та враховувати особливості створення MOOC: планування курсу (визначення мети, цільова аудиторія, структура), розробка контенту (якість матеріалів, мультимедійність, тривалість відео), інтерактивність (тести, завдання, форуми, вікторини, стимулювання дискусій), оцінювання знань (автоматизовані тести, проєктні завдання, платформи для перевірки), технологічна підтримка (використання спеціалізованих платформ, адаптивний дизайн, забезпечення доступності для людей із особливими потребами), маркетинг і просування (цільова аудиторія, партнерство);

- застосовувати MOOC у навчальному процесі: доповнення традиційного навчання, самоосвіта, гібридне навчання, індивідуалізоване навчання, професійний розвиток, інклюзивне навчання, розвиток мотивації учнів, розвиток цифрової грамотності, постійний зворотний зв’язок;

- керувати викликами створення та впровадження MOOC: мотивація учасників, технічні складнощі, мовний бар’єр, якість контенту, підготовка педагогів.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

MOOCS IN THE EDUCATIONAL PROCESS 

Massive Open Online Courses (MOOCs) are an innovative tool for large-scale learning that integrates modern technologies with traditional educational methods. The creation and use of MOOCs requires consideration of pedagogical, technological and organisational aspects. MOOCs are transforming education by making it accessible, inclusive and flexible. Their introduction into the educational process stimulates the development of new forms of learning, promotes individualisation and meets the needs of modern society.

 

What will you learn?

- identify and take into account the peculiarities of MOOC creation: course planning (goal setting, target audience, structure), content development (quality of materials, multimedia, video duration), interactivity (tests, tasks, forums, quizzes, stimulating discussions), knowledge assessment (automated tests, project tasks, testing platforms), technological support (use of specialised platforms, adaptive design, accessibility for people with special needs), marketing and promotion (target audience, partnerships);

- apply MOOCs in the educational process: supplementing traditional learning, self-education, hybrid learning, individualised learning, professional development, inclusive learning, development of student motivation, development of digital literacy, constant feedback;

- manage the challenges of creating and implementing MOOCs: motivation of participants, technical difficulties, language barriers, content quality, teacher training.

 

e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.