Представник ННІ "УІПА" Каразінського університету долучився до п’ятої Транснаціональної зустрічі проєкту ERASMUS+ CRED4TEACH в Албанії

 

5-та Транснаціональна зустріч за проєктом Erasmus+ CRED4TEACH «MOOC-micro-credentials for Teachers Professional Development» відбулася з 3 по 4 листопада 2025 року в Шкодерському університеті імені Луідя Гуракучи.

 Захід зібрав міжнародних партнерів з Німеччини, Португалії, Туреччини, України, Чорногорії та Албанії.

 Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна на зустрічі представляли доцент кафедри практичної психології та інноваційних оздоровчих технологій, заступник директора на громадських засадах навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» Андрій ЛОМАКІН та заступник начальника Управління міжнародних відносин Роман НЕСТЕРЕНКО.

Під час зустрічі було проаналізовано хід проєкту, презентовано результати пілотного впровадження програми з присвоєнням мікрокваліфікації на базі МВОК, узгоджено наступні кроки до його фінальної фази.

Андрій Ломакін представив основні досягнення робочої групи проєкту щодо розвитку університетської програми з присвоєнням часткових кваліфікацій або мікрокваліфікацій «Ефективне online навчання» з присвоєнням мікрокваліфікації «Педагог-розробник цифрових освітніх ресурсів», підкресливши розробку та надання цих мікрокваліфікацій як інноваційного методу, що сприяє професійному розвитку різних груп педагогів.

 Представники Університету взяли участь у двох семінарах, в результаті яких було розроблено план дій, в якому були визначені подальші кроки щодо забезпечення безперервності та стійкості проєкту. Усі установи-партнери обмінялися конкретними ідеями щодо розробки цього плану та обов'язків, які будуть виконані на наступних етапах проєкту.

 За підтримки муніципалітету міста Шкодер учасники також отримали задоволення від відвідування Будинку-музею «Осо Кука» та Музею пам'яті.

 Особлива подяка координаторам CRED4TEACH та всім партнерам проєкту за їх співпрацю та постійну відданість посиленню спільних зусиль у сприянні інновацій та досконалості в освіті педагогів.