Дводенний очний тренінг «Розвиток професійної ідентичності вчителя як відповідь на суспільні трансформації» від ННІ "Академія вчительства" ХНУ імені В.Н. Каразіна відбувався у Києві 4-5 квітня.
Тренінг був націлений на розвиток вчительських навичок, розуміння нового підходу у навчанні, долучення до НУШ (Нова українська школа).
Студенти мали змогу дізнатися:
- Що таке професійна ідентичність вчителя.
- Як організувати інклюзивне середовище в освіті.
- Що таке особистий бренд педагога та як його розвивати.
- Як надавати першу психологічну допомогу учням.
- Для чого потрібні та як працювати з картками "Scafford".
- Що таке національна ідентичність і родинна історія та де шукати своє коріння.
Кожна сесія включала в себе не тільки теоритичний, а й практичний блок, де кожна тема була розібрана ще детальніше.
Культурна програма очного тренінгу для наших студентів була не менш насиченою.
Пішохідна екскурсія Києвом з Русланом Куциком, кандидатом історичних наук, була чудовою можливістю ознайомитися з історією столиці. Прогулянка містом дозволила побачити історичні пам'ятки та дізнатися більше про значущі події нашої держави. Вистава «Хвиля» за мотивами однойменного роману Тода Штрассера в Національному академічному драматичному театрі імені Лесі Українки стала кульмінацією вечора. Це історія про тонку межу між впливом і тиском, вибором і наслідуванням, свободою та підкоренням, про відповідальність вчителя перед учнями. Вражаючий сюжет, що змушує замислитися і нікого не залишає байдужим.
P.S.: Дякуємо "Мусафір" за гостинність та можливість насолодитися традиційною кримськотатарською кухнею.
Адміністрація та студенти ННІ «УІПА» висловлюють свою подяку організаторам й спікерам заходу та ННІ «Академії вчительства» Каразінського за можливості долучатися до таких тренінгів, отримувати знання очно та новітній підхід у навчанні!