Uncategorised

Відповідно до пунктів 5.9 і 5.11 Правил призначення і виплати стипендій у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна рішенням вченої ради ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» за погодженням із студентською радою ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» значення вагового коефіцієнту α видів навчальної діяльності у 2024/2025 навчальному році складає

α = 0,5

Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю та Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року наголошують на необхідності та важливості створення комфортних умов та можливостей доступу до усіх видів оточення для людей з обмеженими можливостями, що забезпечить, в свою чергу, вільне і в повному обсязі користування ними всіма правами людини та основоположними свободами.

Маломобільні групи населення:

- вагітні жінки;

- діти, віком до 7-ми років та особи, які їх супроводжують;

- люди похилого віку;

- люди з інвалідністю;

- люди з постійними та/або тимчасовими функціональними порушеннями (фізичними, сенсорними, психічними, розумовими);

- люди, які отримали тимчасову травму або хворіють;

- люди з нестандартними розмірами тіла: значно більшою або меншою за середню масою тіла, низького чи зависокого зросту;

- люди, які протягом певного часу можуть бути неуважними (наприклад, під впливом стресу тощо).

Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року

Довідник безбар’єрності від Олени Зеленської

Акт перевірки готовності навчального закладу до нового 2022-2023 н.р. 

Технічний висновок Про доступність до навчальних приміщень осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у учбовому корпусі № 2 по вул. Університетській, 16 в м. Харкові

Інформація щодо доступності до навчальних приміщень для маломобільних груп населення

Технічний висновок Про доступність до навчальних приміщень осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у учбовому корпусі № 1 по вул. Університетській, 16 в м. Харкові 

Технічний висновок Про доступність до навчальних приміщень осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у учбовому корпусі № 3 по вул. Університетській, 16 в м. Харкові

Положення про політику недискримінації і гендерної рівності 

Положення про організацію інклюзивного навчання в УІПА 

Порядок супроводу осіб з інвалідністю в УІПА

 

Кафедра військового інституту танкових війск НТУ ХПІ

 
 

 

Факультет підготовки офіцерів запасу за контрактом ХНУПС ім. І. Кожедуба

 
 

 

Кафедра підготовки офіцерів запасу Національної гвардії України

 
 

 

Кафедра військової підготовки Харківського національного університету внутрішніх справ

 

Інститут підготовки юридичних кадрів для СБУ

 

Морська піхота

Ліцензовані обсяги УІПА

Найбільш актуальну інформацію та оновлення, ви можете відстежувати за посиланнями:

Ліцензований обсяг підготовки здобувачів вищої освіти на певних рівнях вищої освіти(за освітніми ступенями: молодший бакалавр, бакалавр, магістр, доктор філософії/доктор мистецтва)

Ліцензований обсяг підготовки здобувачів вищої освіти на певних рівнях вищої освіти за освітніми програмами, що передбачають присвоєння професійних кваліфікацій, для яких запроваджено додаткове регулювання)

 

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в академії Дуброва Анжела Володимирівна.

м.Харків, вул. Університетська,16, Головний корпус, 1 поверх, каб.№112

телефон гарячої лінії «Запобігання проявам корупції»: (057) 733-79-97

ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

На період військового стану особистий прийом здійснюється щоденно (крім суботи та неділі) з 13-00 по 15-00

На 2023 рік розповсюджуються всі  повноваження Уповноваженого й під час Вступу 2023

 

 

Carer-center UEPA – Це сайт пошуку роботи студентам УІПА під час навчання та допомоги в працевлаштуванні.

Наша місія:
Допомагати студентам та роботодавцям знаходити один одного
Надавати найкращу допомогу у пошуку роботи для студентів УІПА

Наші цілі:
1. Допомога студентам УІПА працювати і навчатися одночасно
2. Працевлаштування студентів за їх потребами та спеціальністю
3. Бізнес-консультування студентів

Наша мета:
Наша мета дати можливість студентам заробляти гроші під час навчання, без втрати якості освіти.

 

Центр розвитку кар’єри, креативності та підприємництва

https://ua.jooble.org/робота/Харків

https://ua.jooble.org/робота-для-випускнків-вузів

https://ua.jooble.org/робота-стажування-для-студентів 

https://ua.jooble.org/робота-інженер

https://ua.jooble.org/робота-педагог

  1. Кафедри:

1.1 кафедра машинобудування, транспорту і зварювання,

1.2 кафедра інформаційних комп’ютерних технологій і математики,

1.3 кафедра харчових технологій, легкої промисловості і дизайну,

1.4 кафедра ресторанного, готельного та туристичного бізнесу,

1.5 кафедра електротехніки та електроенергетики,

1.6 кафедра автоматизації, метрології та енергоефективних технологій,

1.7 кафедра іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва,

1.8 кафедра педагогіки, методики та менеджменту освіти,

1.9 кафедра практичної психології,

1.10 кафедра економіки та менеджменту,

1.11 кафедра маркетингу та торговельного підприємництва,

1.12 кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук,

1.3 кафедра сучасних оздоровчих технологій.

  1. Центри:

2.1 Центр організації  професійної освіти.

2.2 Центр інноваційних освітніх технологій:

2.2.1 навчальна лабораторія профорієнтаційної роботи і розвитку кар’єри,

2.2.2 навчальна лабораторія креативності, підприємництва та молодіжних ініціатив,

2.2.3 навчальна лабораторія розвитку проєктної діяльності, інтернаціоналізації та медіакомунікацій,

2.3 Навчально-науковий центр:

2.3.1 навчальна лабораторія програмування верстатів з ЧПК,

2.3.2 навчальна лабораторія зварювання,

2.3.3 навчальна лабораторія слюсарних робіт та складання,

2.3.4 навчальна лабораторія автомобільного транспорту,

2.3.5. навчальна електро-радіомонтажна лабораторія ,

2.3.6 навчальна лабораторія комп’ютерних технологій,

2.3.7 навчальна лабораторія швейного виробництва,

2.3.8 експлуатаційна дільниця.

2.4 Центр педагогічної та управлінської досконалості для професійної (професійно-технічної) освіти в Україні:

2.4.1 навчально-наукова лабораторія з проблем післядипломної освіти педагогічних кадрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти,

2.4.2 навчально-наукова лабораторія з проблем формування і розвитку професійної компетентності інженерно-педагогічних кадрів.

2.5 Центр інженерної педагогіки (IGIP):

2.5.1  навчально-наукова лабораторія дослідження проблем інженерної педагогіки.

  1. Відділ інформаційної підтримки і розвитку професійної освіти.
  2. Навчальні лабораторії:

4.1 навчальна лабораторія електричних машин та електроприводу,

4.2 навчальна лабораторія техніки високих напруг,

4.3 навчальна лабораторія електрообладнання, електричних апаратів та струмоведучих частин електричних об’єктів,

4.4 навчальна лабораторія перетворювальних пристроїв та релейного захисту,  

4.5 навчальна лабораторія теоретичних основ електротехніки, метрології та електричних вимірювань,  

4.6 навчальна лабораторія технічних засобів контролю, енергозбереження, автоматизації технологічних процесів та робототехніки,  

4.7 навчальна лабораторія метрології, стандартизації та кваліметрії,

4.8 навчальна лабораторія нафтогазової справи,

4.9 навчальна лабораторія машинобудівного обладнання,  

4.10 навчальна лабораторія транспорту,

4.11 навчальна лабораторія зварювального обладнання,

4.12 навчальна лабораторія деталей машин та прикладної механіки,

4.13 навчальна лабораторія технології швейного виробництва,

4.14 навчальна лабораторія харчових технологій,

4.15 навчальна лабораторія цифрових освітніх ресурсів,

4.16 навчальна лабораторія комп’ютерних систем і технологій в професійній освіті,

4.17 навчальна лабораторія митної справи,

4.18 навчальна лабораторія психотехнічних технологій.

 

Відомості про гуртожиток, та кількість вільних місць

Зразки документів для поселення в гуртожиток 

Розмір плати за проживання 

Нормативні документи студмістечка 

Оцінювання роботи науково-педагогічних працівників академії та визначення рейтингу кафедр здійснюється щорічно за підсумками навчального року згідно із затвердженою Вченою радою академії Методикою розрахунку рейтингу кафедр та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.

Рейтинг кафедр та результати оцінювання науково-педагогічних працівників за підсумками 2023/24 н.р.

 

Рейтинг кафедр та результати оцінювання науково-педагогічних працівників за підсумками 2020/21 н.р.

Результати оцінювання роботи науково-педагогічних працівників кафедр за підсумками 2019/20 н.р.

Результати визначення рейтингу кафедр за підсумками  2019/20 н.р.

Оцінювання роботи науково-педагогічних працівників академії та визначення рейтингу кафедр здійснюється щорічно за підсумками навчального року згідно із затвердженою Вченою радою академії Методикою розрахунку рейтингу кафедр та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.

Результати визначення рейтингу кафедр за підсумками 2023/24 н.р.

 В ННІ УІПА так само як і в ХНУ ім.В.Н.Каразіна  доступні послуги психологічного супроводу. Важливо пам'ятати, що навчання може бути стресовим, і всі ми можемо потребувати підтримки в різних ситуаціях.

✅ Психологічний супровід – це можливість обговорити свої переживання, отримати поради та знайти шляхи вирішення проблем.

✅ Психологічна підтримка – для тих, хто хоче поділитися своїми емоціями, отримати підтримку у важкий час або просто поговорити про своє самопочуття.

✅ Психологічна допомога – індивідуальні консультації, на яких ви зможете отримати професійні рекомендації та стратегії для покращення свого психоемоційного стану.
Інформація стосовно психологічної допомоги.
ННІ УІПА:

Психологічний супровід та підтримку для студентів  здійснюється за попереднім записом за номер телефону кафедри Практичної Психології +380684236387.

Або

За попереднім записом в Telegram @‌karazin_psyhelp (номер телефону для запису в Telegram +380638240995).

 

ЩО ТАКЕ АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ?

 

ДОКУМЕНТИ УКРАЇНСЬКОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ, СТОСОВНО АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ.

Положення про академічну доброчесність в УІПА

Положення про академічну доброчесність при виконанні письмових робіт здобувачами освіти Української інженерно-педагогічної академії

Положення про порядок перевірки академічних та наукових текстів на унікальність

План заходів з впровадження системи формування у студентів та аспірантів УІПА компетентностей з академічної доброчесності на навичок якісного академічного письма на 2023-24 навчальний рік

Презентація Академічна доброчесність в Українській інженерно-педагогічній академії

 

ЗАКОНОДАВЧА БАЗА СТОСОВНО АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Стаття 42 Закону України про освіту присвячена академічній доброчесності.

Стаття 42. Академічна доброчесність

  1. Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
  2. Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:
  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
  • надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
  • контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
  • об’єктивне оцінювання результатів навчання.
  1. Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
  • самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
  • надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
  1. Порушенням академічної доброчесності вважається:
  • академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
  • самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
  • фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
  • фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
  • списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
  • обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
  • хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
  • необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
  • надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
  • вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
  1. За порушення академічної доброчесності педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники закладів освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:
  • відмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання;
  • позбавлення присудженого наукового (освітньо-творчого) ступеня чи присвоєного вченого звання;
  • відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;
  • позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.
  1. За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:
  • повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо);
  • повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
  • відрахування із закладу освіти (крім осіб, які здобувають загальну середню освіту);
  • позбавлення академічної стипендії;
  • позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати навчання.
  1. Види академічної відповідальності (у тому числі додаткові та/або деталізовані) учасників освітнього процесу за конкретні порушення академічної доброчесності визначаються спеціальними законами та/або внутрішніми положеннями закладу освіти, що мають бути затверджені (погоджені) основним колегіальним органом управління закладу освіти та погоджені з відповідними органами самоврядування здобувачів освіти в частині їхньої відповідальності.
  2. Порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності визначається уповноваженим колегіальним органом управління закладу освіти з урахуванням вимог цього Закону та спеціальних законів.

Кожна особа, стосовно якої порушено питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:

  • ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;
  • особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;
  • знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;
  • оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.
  1. Форми та види академічної відповідальності закладів освіти визначаються спеціальними законами.
  2. За дії (бездіяльність), що цим Законом визнані порушенням академічної доброчесності, особа може бути притягнута до інших видів відповідальності з підстав та в порядку, визначених законом.

 

УІПА LIVE. ПЛАГІАТ В НАУЦІ ТА НАВЧАННІ

 

ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 20 ТРАВНЯ 2020 Р. № 1/9-263

До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності

Запобігання окремих проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності. Аналітична записка

https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/5ec/672/d11/5ec672d11cc7d603376447.pdf

 

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРАКТИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

http://mon.gov.ua/content/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2016/08/09/academichna-dobrochesnist.pdf

https://rpr.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/Analitychna-zapyska-akademichna-dobrochesnist.pdf

https://iq.vntu.edu.ua/repository/getfile.php/592.pdf

Рекомендації Комітету з питань етики НАЗЯВО щодо припинення (обмеження) використання джерел інформації держави-агресора в наукових публікаціях від 30.11.2023

 

ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

ПРОЕКТ СПРИЯННЯ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УКРАЇНІ 

КУЛЬТУРА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ: РОЛЬ БІБЛІОТЕК 

МІСІЯ ВУЗІВСЬКОЇ БІБЛІОТЕКИ У СПРИЯННІ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ 

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: МІФІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ЧИ ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ? 

БАЗОВІ ПОЛОЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ

 

ВЕБІНАРИ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ" Від проекту Проєкту SAIUP Академічна доброчесність

 

Онлайн сервіси та ресурси для перевірки академічних та наукових текстів на наявність текстових збігів та плагіату

Онлайн-ресурси для перевірки текстів на плагіат рекомендовані МОН:

Unicheck https://unicheck.com/uk-ua

Unicheck -  онлайн сервіс для запобігання плагіат.

Unicheck перевіряє текстові документи на наявність запозичених частин тексту з відкритих джерел в Інтернеті чи внутрішньої бази документів користувача.

Місія Unicheck — підвищити якість освіти в Україні за рахунок впровадження принципів академічної доброчесності в університетську культуру та покращення академічної мотивації студентів та викладачів. Задля її реалізації проводяться конкурси з академічної доброчесності, готуються методичні посібники з академічної доброчесності, та проводяться для ЗВО України заходи щодо покращення якості написання академічних та наукових робіт, а на початку квітня 2018 року ТОВ «Антиплагіат» (Unicheck) та Міністерство освіти і науки України уклали Меморандум, згідно до якого українські виші отримали можливість найближчі 7 років безкоштовно використовувати надсучасний сервіс перевірки наукових робіт на плагіат.

Unicheck знаходить текстові збіги та розпізнає маніпуляції з текстом за лічені хвилини. Програма автоматично генерує онлайн звіт, який ви можете використовувати для вдосконалення письмових навичок студентів.

StrikePlagiarism.com https://strikeplagiarism.com/uk/

Система Strikeplagiarism.com - це ІТ-інструмент, призначений для перевірки справжньості текстових документів. Завданням системи є надання інформації, яка дозволяє ідентифікувати кількість запозичень в уже згадуваному тексті і їх джерелах.

Алгоритм StrikePlagiarism.com шукає запозичення в різних джерелах:

- Глобальній мережі Інтернет (індексує більше 10 млрд. сайтів);

- Базах даних, зібраних в рамках міжуніверситетської програми обміну базами даних, також закриті репозиторії українських університетів;

- Базах даних в які входять наукові журнали індексовані в SCOPUS, EBSCO, SPRINGER тощо.

Безкоштовні онлайн-ресурси для перевірки текстів на плагіат:

  1. Duplichecker https://www.duplichecker.com/
  2. Noplag.com https://noplag.com/
  3. Quetext.com https://www.quetext.com/pricing
  4. SmallSEO https://smallseotools.com/
  5. Plagiarisma https://plagiarisma.net/
  6. Plagiarism Checker https://copyleaks.com/plagiarism-checker
  7. Plagiarism CheckerX https://plagiarismcheckerx.com/
  8. Plagiarism Detector https://plagiarismdetector.net/
  9. Plagiarismsoftware.net https://www.plagiarismchecker.co/
  10. Plagium https://www.plagium.com/
  11. Plagramme.com https://www.plagramme.com/
  12. Plagscan https://www.plagscan.com/
  13. Plagtracker https://www.plagtracker.com/
  14. Prepostseo https://www.prepostseo.com/
  1. Лист від Управління соціального захисту населення адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради про реєстрацію колективного договору.
  2. Колективний договір між адміністрацією Української інженерно-педагогічної академії та комітетом первинної профспілкової організації працівників освіти і науки УІПА на 2021-2023 р.р.
  3. Витяг з протоколу Конференції трудового колективу №2 від 19.12.2023 р.  про продовження строку дії Колективного договору та створення робочої комісії з підготовки проєкту Колективного договору на 2024-2026 р.р.

 

ЗАГАЛЬНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо заповнення відомостей самооцінювання освітньої програми (для гарантів і кафедр)

Форма внутрішнього самоаналізу ОПП

Семінар для гарантів освітніх програм від НАЗЯВО з С.М. Квитом

Семінар від Ю.М. Рашкевича «Освітні програми: побудова, опис, визнання»

Презентація Ю.М. Рашкевича «Освітні програми: побудова, опис, визнання» (файл в приложениях)

Відомості про самооцінювання та робота з електронною системою

Освітньо-наукові програми доктора філософії за галуззю 01

Основні етапи підготовки освітньої програми до акредитації

Принципи та технологія розроблення ОП

Принципи та технологія укладання освітніх програм від стандарту до вимірюваної якості

Про професійні педагогічні кваліфікації

Проблемні питання акредитації освітніх програм з галузі 01

Відповіді НАЗЯВО на питання гарантів та співробітників УІПА

Вебінар "Акредитація: не все так складно" - Михайло Винницький 09.04.2020

Он-лайн зустріч із Головою Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Сергієм Квітом 14.04.2020

Лист МОН щодо застосування норм стандартів вищої освіти

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 27 листопада 2019 р. про акредитацію освітньо-професійної програми Управління та економіка підприємництва, другий (магістерський) рівень вищої освіти, 07 «Управління та адміністрування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 23 грудня 2019 р. про акредитацію освітньо-професійної програми Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології, перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, 15 Автоматизація та приладобудування, 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 23 грудня 2019 р. про акредитацію освітньо-професійної програми Професійна освіта (Нафтогазова справа), другий (магістерський) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Нафтогазова справа). 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 23 грудня 2019 р. про акредитацію освітньо-професійної програми Професійна освіта (Дизайн), другий (магістерський) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Дизайн) 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 23 грудня 2019 р. про акредитацію освітньо-професійної програми Професійна освіта Професійна освіта (Електроніка, радіотехніка та телекомунікації), другий (магістерський) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта Професійна освіта (Електроніка, радіотехніка та телекомунікації) 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 15 грудня 2020 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Управління підприємствами сфери послуг)», другий (магістерський) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Сфера обслуговування). 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 15 грудня 2020 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Економіка)», другий (магістерський) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Економіка). 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 15 грудня 2020 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-наукової програми «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», третій (доктор філософії) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями).

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 23 лютого 2021 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки», третій (доктор філософії) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка,  011 Освітні, педагогічні науки.

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 27 квітня 2021 р. про акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Енергетика)», початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Енергетика). 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 27 квітня 2021 р. про акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Машинобудування)», початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Машинобудування). 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 27 квітня 2021 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Харчові технології)», початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Харчові технології). 

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 27 квітня 2021 р. про акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)», перший (бакалаврський) рівень рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості).

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 18 травня 2021 р. про акредитацію освітньо-професійної програми «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології», перший (бакалаврський) рівень вищої освіти, 15 Автоматизація та приладобудування, 151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології.

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 08 червня 2021 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-професійної програми «Психологія іміджу», початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 05 «Соціальні та поведінкові науки», 053 «Психологія»

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 22 червня 2021 р. про акредитацію освітньо-професійної програми « «Менеджмент організацій і адміністрування», початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти, 07 «Управління та адміністрування», 073 «Менеджмент»

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 21 червня 2022 р. про акредитацію освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Управління підприємствами сфери послуг)», за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 14 травня 2024 р. про акредитацію освітньо-професійної програми «Краєзнавчо-туристична робота», за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія.

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 28 травня 2024 р. про акредитацію освітньо-наукової програми «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», третій (доктор філософії) рівень вищої освіти, 01 Освіта/Педагогіка, 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) 2024 р.

Рішення Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 25 червня 2024 р. про умовну (відкладену) акредитацію освітньо-наукової програми «Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка», третій (доктор філософії) рівень вищої освіти, 34185 Якість, стандартизація та метрологічне забезпечення 2024 р.

Кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук пропонує для громадського обговорення проєкт Робочої програми курсів для підготовки до складання іспиту на визначення рівня володіння державною мовою

Проєкт програми розроблено з метою вивчення зацікавленості до складання іспиту на визначення рівня володіння державною мовою та врахування потреб та запитів зацікавлених сторін.

Свої зауваження і пропозиції у вигляді порівняльної таблиці просимо надсилати до 15 листопада 2021 року на електроні адреси:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – Чуєшкова Оксана Володимирівна;

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. – Кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук.

Опубліковано 29.10.2021 

КОНКУРС на заміщення вакантних посад на 2021-2022 навч.р. 29.10.2021

Опубліковано 03.08.2023 

КОНКУРС на заміщення вакантних посад на 2023-2024 навч.р. 03.08.2023 

Опубліковано 14.11.2023 

КОНКУРС на заміщення вакантних посад на 2023-2024 навч.р. 14.11.2023 

 Опубліковано 07.02.2024 
 

 

 

1. Кошториси на 2024 рік:

2. Штатний розпис на 2024 рік

 

Звіт про використання та надходження коштів 2022: 

Річний звіт: 

  

 
 
Сертифікати про акредитацію освітніх програм (Бакалавр) МОН

 
Сертифікати про акредитацію спеціальностей (Бакалавр) МОН

 
Сертифікати про акредитацію спеціальностей (Магістр) МОН

 Сертифікати про акредитацію освітніх програм (Магистр) МОН

  Сертифікати про акредитацію освітніх програм (Магистр) НАЗЯВО

 

  Сертифікати про акредитацію освітніх програм (Молодший бакалавр) НАЗЯВО

 

 Сертифікати про акредитацію освітніх програм (Бакалавр) НАЗЯВО

 

Найбільш актуальну інформацію та оновлення, ви можете відстежувати за посиланням: 

АКРЕДИТОВАНІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ УКРАЇНСЬКОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ

 

 

 

 

1. Положення про систему внутрішнього забезпечення якості в УІПА

2. Положення про групу забезпечення якості освіти в УІПА

3. Наказ Про створення групи забезпечення якості освіти № 296 від 22.09.2023 р.

4. Положення про моніторінг системи внутрішнього забезпечення якості в УІПА

5. Моніторинг системи внутрiшнього забезпечення якостi в УIПА 2023-2024 н.р.

6. Рішення Вченої ради про результати моніторингу системи внутрішнього забезпеченння якості від 23.04.2024 р.

Результати моніторингу минулих років

Ціль напряму Жан Моне в рамках Еразмус+: активізувати євроінтеграційний дискурс, сприяти досконалості євроінтеграційних студій, залучати вищі навчальні заклади до дослідження євроінтеграційних процесів та поширення ідей Об'єднаної Європи.
Основні види діяльності за напрямом:
• Викладання й дослідження ("Кафедри", "Модулі", "Центри досконалості");
• Дебати між представниками науково-педагогічних кіл та академічні обміни ("Мережі" та "Проекти");
• Підтримка діяльності асоціацій;
• Надання операційних грантів окремим закладам.
Напрям діяльності: викладання та дослідження
PIC Української інженерно-педагогічної академії №931863966
 

 Додаткова інформація

Розвиток потенціалу (ex-Tempus)
Університети та інші організації з країни-члена програми чи партнера програми можуть ініціювати та/чи взяти участь у спільних проектах розвитку потенціалу вищої освіти, які розробляє і виконує консорціум університетів з країн-членів програми Еразмус+*, з одного боку, та з певного регіону світу, з іншого — країни-партнери (країни-сусіди ЄС, країни-кандидати та потенційні кандидати, Латинська Америка, Азія, Африка-Карибський басейн-країни регіону Тихого океану). Це можуть бути такі проекти:
• спільні проекти: допомагають всім партнерам розвинути, модернізувати та поширити нові навчальні програми, методи викладання або навчально-методичні матеріали, а також покращити забезпечення якості та врядування у вищих навчальних закладах;
• структурні проекти: для розвитку та реформування вищих навчальних закладів і систем вищої освіти; для покращення їх якості та відповідності вимогам ринку праці, сприяння регіональній співпраці та зближенню систем вищої освіти.
Заявки на проекти з розвитку потенціалу за конкурсом програми Еразмус+ можуть подавати заклади з усього світу.

PIC Української інженерно-педагогічної академії №931863966
 

Додаткова інформація

В рамках програми Еразмус+ «Навчальна мобільність» надаються можливості отримання стипендій на навчальну мобільність для студентів, викладачів, науковців, випускників та інших осіб.
Стипендії надаються для навчання, стажування, викладання, підвищення кваліфікації тощо.
Стипендії бувають короткострокові за обміном (кредитна мобільність) і на повний цикл навчання (ступенева мобільність) студентів та стипендії для працівників вищих навчальних закладів.
Кредитна (короткострокова) мобільність: мобільність на навчання на окремих курсах (накопичуючи кредити) в ВНЗ країни-члена програми на період від мінімально 3 місяців до максимально 12 місяців. Для стажування/практики — від 2 до 12 місяців. Для викладання від 1 тижня до 2 місяців.
Ступенева мобільність: мобільність на навчання за повним курсом навчальної програми, для отримання диплому магістра/ PhD (спільного, подвійного, багатостороннього) у ВНЗ країни-члена програми.
PIC Української інженерно-педагогічної академії №931863966
 

 Додаткова інформація

 

Еразмус+ - це програма Європейського Союзу на період 2014-2020 рр., що підтримує проекти, партнерства, заходи і мобільність у сфері освіти, підготовки, молоді і спорту.

 

Детальніше на сайті Горизонт 2020 http://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/h2020-sections, у відділі Міжнародних освітніх програм, маркетингу та кар’єри (101 кімн./гол.к.) та на електроних поштах кафедр.

 

Робочі програми Ви можете знайти на сайті НІП України за посиланням http://www.fp7-ncp.kiev.ua/index.php/uk/2020/page-217/ та у доданих файлах.

 

 

 

 

«Горизонт 2020» – це найбільша програма ЄС з досліджень та інновацій.

Бюджет – майже 80 млрд євро. Додатково до цих коштів програма приваблює приватні інвестиції.

Мета – втілення багатих наукових проривів, відкриття та світові інновації, перенесення великих ідей з лабораторій на ринки.

Участь у програмі надасть Україні потужні нові можливості як на рівні зацікавлених сторін, так і на інституційному рівні. Українські дослідники матимуть повне право подаватися на всі програми мобільності та стипендії Марії Склодовської-Кюрі.

Програма «Горизонт 2020» дозволяє полегшити виконання науково-дослідних та інноваційних робіт та підвищити їхню ефективність, а також, стимулюватиме зростання та більшу зайнятість, зважаючи на величезні виклики, які стоять перед нашими суспільствами.

Пріоритети. Програма «Горизонт 2020» зосередить фінансування на трьох різних, взаємодоповнюючих пріоритетах ЄС. Ці пріоритети відповідають пріоритетам, визначеним в програмі «Європа 2020» та Інноваційним Союзом. Особлива увага буде приділятись:

  • Інформаційно-комунікаційні технології
  • Нанотехнології
  • Новітні матеріали
  • Біотехнології
  • Космічна галузь