Специальности 2025

Підготовка фахівця за даною спеціальністю передбачає здобуття здобувачем освіти навичок та знань, застосування яких спрямоване на вирішення професійних завдань у галузі легкої промисловості та професійної освіти.

Програма націлена на підготовку фахівців, які володіють загальними і фаховими компетентностями, достатніми для успішного розв'язання типових спеціалізованих завдань у галузі легкої промисловості та професійної освіти. 

 Підготовка фахівця за даною спеціальністю передбачає здобуття здобувачем освіти навичок та знань, застосування яких спрямоване на вирішення професійних завдань у галузі харчових технологій та професійної освіти.

Програма націлена на підготовку фахівців, які володіють загальними і фаховими компетентностями, достатніми для успішного розв'язання типових спеціалізованих завдань у галузі харчових технологій та професійної освіти.

 

Спеціальність А5 Професійна освіта (за спеціалізаціями)

Спеціалізація А5.39 Професійна освіта (Цифрові технології)

Освітньо-професійна програма Професійна освіта (Технології цифровізації)

Рівень бакалавр, магістр 

Фахівець зі спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) буде мати подвійну спеціалізацію: педагогічну та інженерну. Під час навчання вивчаються цифрові технології, інтернет речей, доповнена та віртуальна реальність, машинне навчання, штучний інтелект, 3D моделювання. 

По завершенню навчання формуються такі hard skills:

  • складання алгоритмів і використання їх для вирішення поставлених завдань з програмування;
  • використання мови Web-програмування для створення Web-сайтів, їх обслуговування і просування;
  • створення системи захисту інформації, виконання її аудиту та моніторингу у сфері безпеки і захисту цілісності інформації;
  • розробки програм для реалізації різних процесів в середовищі об’єктно-орієнтованого програмування за фахом на рівні «Junior Software Engineer»;
  • розробки Web-сайтів за допомогою клієнтських і серверних мов Web-програмування на рівні «Junior Software Engineer»;
  • розробки прикладних баз даних і комп’ютерних систем навчального призначення та з їх допомогою вирішення завдань щодо організації та планування навчального процесу.

Завдяки дисциплінам соціально-гуманітарного циклу, на високому рівні будуть сформовані важливі soft skills.

Під час навчання здобувачі беруть участь в олімпіадах з програмування, на Всеукраїнських наукових студентських конкурсах, розроблюють комп’ютерні програми та отримують авторські свідоцтва на розроблені програмні продукти. 

Навчання передбачає виробничі та технологічні практики, здобувачі мають можливість виїжджати до університетів країн ЄС, в т.ч. і на семестрове навчання в європейському університеті за програмою Erasmus+. 

Після закінчення навчання випускник спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), відповідно до Національного класифікатора професій України ДК 003:2010 може обіймати такі посади: адміністратор веб-ресурсів, аналітик програмного забезпечення, аналітик даних, програміст, розробник програмного забезпечення, інженер з даних, інженер з програмного забезпечення, адміністратор веб-сайту, фахівець з інформаційних технологій, фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення, менеджер інформаційних технологій, викладач професійно-технічного навчального закладу, викладач вищого навчального закладу.

 

 

Освітня програма «Практична психологія» (магістратура, УІПА) — це поглиблений рівень підготовки психологів нового покоління, здатних працювати з комплексними запитами клієнтів, впроваджувати сучасні методики та керувати проєктами у сфері ментального здоров’я.

Що включає програма:

  • Поглиблене вивчення: психологічного консультування, психокорекції, кризової інтервенції, коучингу, психотерапевтичних технік.
  • Дослідження та аналітика: участь у наукових проєктах, написання магістерської роботи, використання сучасних інструментів психодіагностики.
  • Комунікації та етика: розвиток навичок роботи з різними клієнтськими групами, дотримання міжнародних стандартів професійної етики.

Кар’єрні перспективи:

  • Професійний психолог-консультант — у приватних практиках, реабілітаційних центрах, психотерапевтичних кабінетах.
  • Керівник психологічних проєктів — у стартапах, освітніх або соціальних ініціативах.
  • HR-директор, коуч, ментор — для роботи у креативному бізнесі, IT, корпоративній культурі.
  • Викладач або науковець — у вишах, тренінгових центрах, дослідницьких інститутах.

Магістратура — це крок до статусу експерта та лідера у світі психології! 

+380684236387

+380968114409

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 

Освітня програма «Психологія іміджу» (бакалавр, УІПА) — це унікальна можливість поєднати знання з психології та мистецтва створення привабливого іміджу, готуючи фахівців, здатних формувати позитивний образ особистості чи організації.

Основні аспекти програми:

  • Поглиблене вивчення: психологічних основ іміджу, соціальної та когнітивної психології, комунікативних технологій.
  • Практичні навички: розробка та корекція іміджу, використання сучасних методик психодіагностики та консультування.
  • Проєктна діяльність: створення та реалізація іміджевих стратегій для індивідуальних клієнтів та організацій.

Кар’єрні перспективи:

  • Іміджмейкер — спеціаліст з формування та корекції публічного образу осіб та компаній.
  • Психолог-консультант — експерт з питань самопрезентації та розвитку особистісного бренду.
  • Фахівець з PR та комунікацій — професіонал у сфері зв’язків з громадськістю та медіа.
  • HR-спеціаліст — консультант з питань корпоративної культури та внутрішнього іміджу компанії.

Ця програма ідеально підходить для тих, хто прагне поєднати психологічні знання з практичними навичками створення ефективного іміджу в сучасному світі!

+380684236387

+380968114409

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 
 

Освітня програма «Психологія іміджу» (магістратура, УІПА) — це високий рівень підготовки спеціалістів, які прагнуть впливати на формування суспільної думки, створення брендів, розвиток особистісного стилю та ефективних комунікацій.

Особливості програми:

  • Глибока теорія + практика: іміджелогія, соціальна психологія, брендинг, стратегічна комунікація, психологічний аналіз публічного образу.
  • Навички впливу: управління враженням, робота з емоційним інтелектом, методи презентації та самопрезентації.
  • Проєктний підхід: розробка іміджевих кампаній, кейси з реального життя, співпраця з фахівцями зі сфери медіа та бізнесу.

Кар’єрні можливості:

  • Імідж-консультант / персональний бренд-менеджер — супровід публічних осіб, політиків, митців, підприємців.
  • Спеціаліст із корпоративного іміджу — створення іміджу компаній, брендів, управління репутацією.
  • Психолог у сфері медіа та PR — участь у комунікаційних кампаніях, просування соціальних ініціатив.
  • Викладач, дослідник іміджу — наукова та педагогічна діяльність у сфері психології комунікацій та публічності.

Ця магістерська програма — для тих, хто хоче бути лідером у сфері психології сучасного образу та впливу! 

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 

Освітня програма «Психотерапія» (магістратура, УІПА) — це глибоке занурення у світ клінічної психології та психотерапевтичної практики. Програма формує висококваліфікованих фахівців, які вміють ефективно працювати з емоційними, поведінковими та психосоматичними труднощами клієнтів.

Ключові складові програми:

  • Теоретична база: сучасні школи психотерапії (гуманістична, когнітивно-поведінкова, психоаналітична, гештальт тощо), психопатологія, нейропсихологія.
  • Практичні навички: психодіагностика, інтерв’ювання, консультування, кризове втручання, розробка психокорекційних програм.
  • Наукова складова: участь у дослідженнях, написання магістерської роботи, використання доказових методів у психотерапії.

Кар’єрні можливості:

  • Психотерапевт / психолог-консультант — робота з клієнтами у клініках, приватних кабінетах, кризових центрах.
  • Фахівець з ментального здоров’я — участь у програмах підтримки психічного добробуту, профілактики вигорання, реабілітації.
  • Коуч, супервізор, тренер — проведення тренінгів, групової терапії, розвивальних програм.
  • Науковець або викладач — робота у закладах вищої освіти, наукових інститутах, підготовка майбутніх психологів.

Ця магістерська програма — ідеальний вибір для тих, хто хоче допомагати іншим глибоко, професійно та з душею. 

Instagram кафедри 

Сайт кафедри 

 
 

Освітня програма «Практична психологія» (бакалавр, ННІ УІПА) — це сучасна та актуальна підготовка фахівців, які прагнуть глибоко розуміти людську психіку та ефективно допомагати іншим.

Коротко про головне:

  • Що вивчаєш: психічні процеси, особливості особистості, поведінку в групах, основи психотерапії.
  • Практика: психологічне консультування, діагностика, тренінги та корекційна робота.
  • Інструменти: сучасні методики, тести, кейс-аналізи та інтерактивне навчання.

Кар’єрні перспективи:

  • Психолог у сфері освіти: допомога дітям і підліткам, робота з вчителями та батьками.
  • HR-менеджер / коуч: розвиток персоналу, кар’єрне консультування, створення здорового клімату в команді.
  • Психолог-консультант: у клініках, соціальних службах, приватних практиках.
  •  Експерт із ментального здоров’я: участь у соціальних проектах, цифрових платформах, онлайн-консультуванні.

Це ідеальна програма для тих, хто хоче поєднати науку та допомогу людям у реальному житті! 

+380684236387

+380968114409

Instagram кафедри

Сайт кафедри 

Спеціальність A5 Професійна освіта (Енергетика, електротехніка та електромеханіка) 

Освітньо-професійна програма: «Професійна освіта (Енергетика)»

Ступінь вищої освіти: Бакалавр

Енергетика – це одна з найважливіших галузей сучасної цивілізації. Фахівці в цій сфері займаються виробництвом, передачею та розподілом енергії, а також розробкою нових, ефективних і екологічно чистих джерел енергії. 

Фахівець енергетичної галузі – це професіонал, який працює над створенням, обслуговуванням та вдосконаленням енергетичних систем, від електростанцій до наших домівок.

Навчання на освітній програмі “Професійна освіта. Енергетика” забезпечує:

  • формування загальних і професійних компетентностей із психолого-педагогічних, енергоефективних електромеханічних систем, що сприяють соціальній і професійній стійкості та мобільності випускника на ринку праці; 
  • отримання вищої професійної освіти, що дозволить бакалавру успішно здійснювати професійну розробку, впровадження й дослідження енергоефективних електромеханічних систем у різних галузях діяльності.

Який диплом Ви отримаєте?

Диплом бакалавра з професійної освіти (Енергетика, електротехніка та електромеханіка)

Ким Ви зможете працювати?

Ви матимете змогу здійснювати освітню діяльність із професійної підготовки технічних фахівців, кваліфікованих робітників і працівників сфери торгівлі та послуг (відповідно до ДК 003:2010) підприємств, установ та організацій галузі/сфери енергетики

Обов’язки енергетика можуть варіюватися залежно від конкретної спеціалізації та місця роботи. Однак, загалом, вони займаються:

  • Проєктуванням енергетичних систем: розробкою схем електропостачання, теплопостачання та інших енергетичних мереж.
  • Монтажем енергетичного обладнання: встановленням трансформаторів, ліній електропередач, котлів та інших пристроїв.
  • Обслуговуванням енергосистем: періодичними оглядами, ремонтом та модернізацією обладнання.
  • Контролем за роботою енергосистем: моніторингом показників, виявленням та усуненням неполадок.
  • Розробкою нових енергоефективних технологій: пошуком інноваційних рішень для зменшення споживання енергії та збереження довкілля.

Фахівці електротехнічної галузі зможете обіймати посади: 

– головного електрика; 

– головного електромеханіка; 

– головного енергетика; 

– головного механіка; 

– випробувача електричних машин, апаратів та приладів; 

– диспетчера електромеханічної служби;

– інженера-конструктора;

– слюсаря-електрика з ремонту електроустаткування;

– слюсаря-електромонтажника; 

– електромонтера з обслуговування електроустановок; 

– техніка-електрика; 

– техніка-технолога (електротехніка); 

– фахівця з енергетичного менеджменту. 

Освітня програма "Професійна освіта. (Енергетика)" — це унікальне поєднання технічної і педагогічної підготовки, яке має важливе значення для сучасного суспільства. 

Фахівець цієї спеціальності не лише добре розуміється на енергетичних процесах (електрика, теплоенергетика, альтернативна енергетика), але й уміє передавати свої знання іншим — студентам, учням, працівникам підприємств.

Фахівець цього профілю має змогу навчати молодь енергозбереженню, ефективному використанню ресурсів, що має величезне значення для екології та економіки.

Освітні заклади, а особливо енергетичні компанії потребують таких фахівців. 

Як викладачі та наставники Ви зможете виконувати функції:

  • розроблення та впровадження освітніх технологій при підготовці фахівців енергетичного профілю;
  • підготовку кадрового складу енергетичних компаній;
  • викладання в закладах професійно-технічної освіти;
  • виготовлення освітнього контенту енергетичного напрямку;
  • розроблення та реалізацію тренінгових програм для системи професійної підготовки енергетиків

Випускники освітньої програми відіграють ключову роль у впровадженні та популяризації альтернативної енергетики — сонячних, вітрових, біоенергетичних технологій.

Професія дозволяє не лише розвиватися самому, а й впливати на світогляд і професійні навички нового покоління.

Переваги професії:

  • Висока затребуваність на ринку праці: енергетики завжди будуть потрібні, адже енергія є одним з найважливіших ресурсів для сучасного суспільства.
  • Стабільна робота: енергетичні підприємства, як правило, є великими і стабільними, що гарантує працівникам надійність.
  • Можливість кар’єрного зростання: енергетики мають широкі перспективи для професійного розвитку, починаючи від рядового інженера і закінчуючи керівником великого енергетичного підприємства.
  • Професія енергетика є однією з найбільш важливих і перспективних. Енергетики забезпечують нас енергією, роблячи наше життя комфортним і сучасним. 

Якщо ви цікавитеся технікою, маєте аналітичний склад розуму і готові нести відповідальність, то професія енергетика може стати для вас відмінним вибором.

Гарант освітньої програми
к.пед.н., доц. Калініченко Тетяна Володимирівна
тел. (057)7312862

 

Спеціальність: G11.04 Машинобудування 

Освітня програма: Транспортні машини

Другий (магістерський) рівень освіти

Освітня програма ґрунтується на результатах сучасних наукових досліджень з галузі машинобудування підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх, меліоративних машин і обладнання; базується на сучасних наукових дослідженнях, сучасних методах отримання і обробки вимірювань, впровадженні інноваційних технологій, орієнтує на подальшу практичну професійну діяльність і кар’єру, що сприятиме відтворенню інтелектуального потенціалу держави і забезпеченню сфер соціальної та виробничої діяльності кваліфікованими фахівцями.

Профільований пакет дисциплін “Транспортні машини” має на меті фахову підготовку, яка відноситься до пріоритетних напрямків розвитку техніки і дозволяє в залежності від отриманого кваліфікаційного рівня виконувати наукову, інженерну, технічну, технологічну, контрольну, освітню роботу в галузі розробки, випробовування і експлуатації, сертифікації та впровадження нового транспортного устаткування, підйомно-транспортних, будівельних, дорожніх, меліоративних та інших транспортних систем і обладнання.

Можливості працевлаштування. Фахівці цього напрямку працюють у різних організаціях, де проектують чи експлуатують: крани, будівельні машини, дорожні і меліоративні машини, навантажувачі, ескалатори, рольганги, ліфти, транспортери та інше сучасне обладнання технологічної логістики.