Загальна інформація
З 15 по 17 квітня 2024 року в Українській інженерно-педагогічній академії було проведено акредитаційну експертизу освітньо-наукової програми «Якість, стандартизація та метрологічне забезпечення», за третім (доктор філософії) рівнем вищої освіти, галузі знань 15 Автоматизація та приладобудування, спеціальності 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка.
З 01 по 03 квітня 2024 року в Українській інженерно-педагогічній академії було проведено акредитаційну експертизу освітньо-наукової програми «Професійна освіта (за спеціалізаціями)», за третім (доктор філософії)рівнем вищої освіти, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта.
З 12 по 14 лютого 2024 року в Українській інженерно-педагогічній академії було проведено акредитаційну експертизу освітньо-професійної програми «Краєзнавчо-туристична робота», за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, галузі знань 03 Гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія.
З 21 по 23 лютого 2022 року в Українській інженерно-педагогічній академії було проведено акредитаційну експертизу освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Управління підприємствами сфери послуг)», за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта.
З 21 по 23 лютого 2022 року в Українській інженерно-педагогічній академії було проведено акредитаційну експертизу освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Управління підприємствами сфери послуг)», за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 015 Професійна освіта.
В умовах тимчасової окупації МОЖНА:
− проводити освітній процес за українськими освітніми програмами;
− забезпечувати надання медичними закладами власних послуг населенню;
− здійснювати заходи із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та пожежогасіння.
В умовах тимчасової окупації НЕ МОЖНА:
− співпрацювати з державою-агресором, збройними формуваннями та/або окупаційною адміністрацією держави-агресора;
− здійснювати пропаганду держави-агресора у закладах освіти, вчиняти дії, спрямовані на впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладах освіти;
− добровільно займати посади у незаконних органах держави-агресора, у тому числі в окупаційній адміністрації держави-агресора, або добровільно обиратись до таких органів.
Дочірні категорії
Сторінка 1 із 14