Студентство УІПА та всіх охочих запрошують взяти участь у відборі до безкоштовної програми підтримки інноваційного підприємництва в агропродовольчій галузі EIT Food Seedbed 2021.
Програма EIT Food Seedbed надає підтримку людям, які хочуть створити компанії у сферах, пов'язаних з агропродовольчим сектором. Бенефіціари отримуватимуть мериторичну (навчання та наставництво) та фінансову підтримку (пов’язану з реалізаціею розмов із потенційними клієнтами, до 8 000 євро, щоб перевірити ідею та можливість отримання подальшого фінансування та підтримки EIT Food у рамках Startup Launch Grant).
Унікальним елементом програми є підтримка процесів перевірки бізнес-ідей та корисності технічних рішень шляхом структурованого діалогу з потенційними клієнтами (customer discovery process), реалізованого на основі методології, розробленої EIT Food у співпраці зі спеціалізованими тренерами, наставниками та завдяки фінансовій підтримці, що пропонується стартапам.
Програма проводиться англійською мовою у п'яти європейських центрах, розташованих у Польщі, Північній Ірландії, Німеччині, Іспанії та Данії.
Заявки відкриваються 14 лютого. Після реєстрації автоматично надходить посилання для подання заявки.
Кінцевий термін подання заявок – 10 квітня.
Детальна інформація про програму
Кандидати, зацікавлені участю у програмі, повинні представити інноваційну ідею, яка має потенціал і внести корисні зміни у способи виробництва, доставки, споживання їжі та/або переробки відходів, що утворюються в цих процесах. Окрім типових агропродовольчих рішень, стартапи можуть працювати у сферах, що підтримують виробництво харчових продуктів, включаючи: машини та обладнання для сільського господарства та переробки, логістику, упаковку, ІТ-рішення, скорочення відходів харчового ланцюга, бізнес-послуги та соціальні інновації. Програма стосується стартапів на ранніх стадіях розвитку, саме тому особливо заохочуються науковці та підприємці, технологічна ідея яких пов'язана з поточними дослідженнями, а її подальший розвиток вимагає отримання спеціалізованих знань та контактів з потенційними клієнтами у Польщі та інших європейських країнах.



