Проєкт Еразмус + «Імплементація європейського підходу комплаєнс-менеджменту у вищу освіту в Україні»

IMPLEMENTATION OF THE EUROPEAN APPROACH OF COMPLIANCE MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION IN UKRAINE

№ проєкту 101179706

 

Імплементація європейського підходу комплаєнс-менеджменту у вищу освіту в Україні

 

Коротка назва проєкту: EUComplianceM4UA

Пріоритет: Розбудова потенціалу у вищій освіті

Тривалість проєкту: 01.11.202431.10.2026

Програма фінансування ЄС: Програма Еразмус+, Розбудова потенціалу

Neighbourhood, Development and International Cooperation Instrument

 

Цільова група:

  • Викладацький склад закладів вищої освіти

  • Студенти магістратури

  • Менеджери та власники бізнесу, які отримають підвищення кваліфікації та сучасні знання у сфері комплаєнс-менеджменту

 

Учасники консорціуму

Партнери з ЄС

  • Португальський університет ім. Інфанта Д. Енріке

  • Хіміко-технологічний університет в Празі

  • Вища школа підприємництва та адміністрації в Любліні

 

Українські партнери

  • Центральноукраїнський національний технічний університет

  • Ізмаїльський державний гуманітарний університет

  • Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

  • Донецький державний університет внутрішніх справ

  • Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна

Асоційований партнер:

  • Громадська організація "Професійна мережа менеджерів освіти та науки України" 

Мета та завдання проєкту:

Основна увага проекту зосереджена на впровадженні європейського підходу до комплаєнс-менеджменту зі стратегічною метою підвищити рівень академічної доброчесності, міжнародного менеджменту, підприємництва, ділової етики та правових аспектів у менш досвідчених українських закладах вищої освіти (ЗВО). Метою проекту є вдосконалення механізмів викладання та оцінювання у закладах вищої освіти з акцентом на забезпеченні якості, управлінні, боротьбі з хабарництвом, інновації відповідно до стандартів ЄС у сфері комплаєнсу..

 

Завдання проєкту:

1. Вдосконалення методів викладання. Проєкт спрямований на вдосконалення механізмів викладання та оцінювання, забезпечення якості, управління та інновацій в українських ЗВО шляхом інтеграції європейської методології комплаєнсу.

2. Підвищення доступності освіти у сфері комплаєнсу. Підвищення доступності та якості освіти з комплаєнс-менеджменту у сфері підприємництва, менеджменту та права в українських ЗВО для сприяння адаптації до вимог європейського ринку праці.

3. Сприяння стабільності працевлаштування випускників українських університетів. Забезпечити стабільність можливостей працевлаштування для випускників українських університетів в умовах європейської інтеграції та глобалізації за допомогою комплаєнс-компетенцій.

4. Сприяння цифровій трансформації. Сприяти цифровій трансформації у викладанні комплаєнс-менеджменту в українських партнерських ЗВО за допомогою інноваційних інструментів, таких як електронні книги, подкасти, відео та рішення для гейміфікації.

 

Напрями діяльності за проєктом:

– Покращення можливостей та спроможності академічного персоналу щодо викладання та досліджень в сфері комплаєнс-менеджменту;

– Розробка 5 курсів для студентів магістратури українських ЗВО для підвищення рівня компетенцій, навичок та потенціалу працевлаштування, а також посібника для студентів магістратури «Комплаєнс-менеджмент»;

– Створення відкритої мікросертифікованої короткострокової програми з комплаєнс-менеджменту для бізнес-менеджерів з метою забезпечення кращої відповідності потребам ринку праці;

– Сприяння цифровій трансформації у викладанні комплаєнс-менеджменту в Україні (партнерські вищі навчальні заклади).

Очікувані результати:

  1. Розвинутий потенціал академічного персоналу у сфері комплаєнс-менеджменту; викладання, тренінги та дослідження

  2. Розробка інноваційних курсів з комплаєнс-менеджменту для студентів магістратури

  3. Сертифікований професійний розвиток у сфері комплаєнс-менеджменту

  4. Цифрові ресурси та мультимедійні засоби для навчання комплаєнс-менеджменту