Проєкт Еразмус + «Імплементація європейського підходу комплаєнс-менеджменту у вищу освіту в Україні»
IMPLEMENTATION OF THE EUROPEAN APPROACH OF COMPLIANCE MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION IN UKRAINE
№ проєкту 101179706
Імплементація європейського підходу комплаєнс-менеджменту у вищу освіту в Україні
Коротка назва проєкту: EUComplianceM4UA
Пріоритет: Розбудова потенціалу у вищій освіті
Тривалість проєкту: 01.11.2024 – 31.10.2026
Програма фінансування ЄС: Програма Еразмус+, Розбудова потенціалу
Neighbourhood, Development and International Cooperation Instrument
Цільова група:
-
Викладацький склад закладів вищої освіти
-
Студенти магістратури
-
Менеджери та власники бізнесу, які отримають підвищення кваліфікації та сучасні знання у сфері комплаєнс-менеджменту
Учасники консорціуму
Партнери з ЄС
-
Португальський університет ім. Інфанта Д. Енріке
-
Хіміко-технологічний університет в Празі
-
Вища школа підприємництва та адміністрації в Любліні
Українські партнери
-
Центральноукраїнський національний технічний університет
-
Ізмаїльський державний гуманітарний університет
-
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
-
Донецький державний університет внутрішніх справ
-
Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна
Асоційований партнер:
-
Громадська організація "Професійна мережа менеджерів освіти та науки України"
Мета та завдання проєкту:
Основна увага проекту зосереджена на впровадженні європейського підходу до комплаєнс-менеджменту зі стратегічною метою підвищити рівень академічної доброчесності, міжнародного менеджменту, підприємництва, ділової етики та правових аспектів у менш досвідчених українських закладах вищої освіти (ЗВО). Метою проекту є вдосконалення механізмів викладання та оцінювання у закладах вищої освіти з акцентом на забезпеченні якості, управлінні, боротьбі з хабарництвом, інновації відповідно до стандартів ЄС у сфері комплаєнсу..
Завдання проєкту:
1. Вдосконалення методів викладання. Проєкт спрямований на вдосконалення механізмів викладання та оцінювання, забезпечення якості, управління та інновацій в українських ЗВО шляхом інтеграції європейської методології комплаєнсу.
2. Підвищення доступності освіти у сфері комплаєнсу. Підвищення доступності та якості освіти з комплаєнс-менеджменту у сфері підприємництва, менеджменту та права в українських ЗВО для сприяння адаптації до вимог європейського ринку праці.
3. Сприяння стабільності працевлаштування випускників українських університетів. Забезпечити стабільність можливостей працевлаштування для випускників українських університетів в умовах європейської інтеграції та глобалізації за допомогою комплаєнс-компетенцій.
4. Сприяння цифровій трансформації. Сприяти цифровій трансформації у викладанні комплаєнс-менеджменту в українських партнерських ЗВО за допомогою інноваційних інструментів, таких як електронні книги, подкасти, відео та рішення для гейміфікації.
Напрями діяльності за проєктом:
– Покращення можливостей та спроможності академічного персоналу щодо викладання та досліджень в сфері комплаєнс-менеджменту;
– Розробка 5 курсів для студентів магістратури українських ЗВО для підвищення рівня компетенцій, навичок та потенціалу працевлаштування, а також посібника для студентів магістратури «Комплаєнс-менеджмент»;
– Створення відкритої мікросертифікованої короткострокової програми з комплаєнс-менеджменту для бізнес-менеджерів з метою забезпечення кращої відповідності потребам ринку праці;
– Сприяння цифровій трансформації у викладанні комплаєнс-менеджменту в Україні (партнерські вищі навчальні заклади).
Очікувані результати:
-
Розвинутий потенціал академічного персоналу у сфері комплаєнс-менеджменту; викладання, тренінги та дослідження
-
Розробка інноваційних курсів з комплаєнс-менеджменту для студентів магістратури
-
Сертифікований професійний розвиток у сфері комплаєнс-менеджменту
-
Цифрові ресурси та мультимедійні засоби для навчання комплаєнс-менеджменту