За підтримки грантової програми «9ECM Grant Program» завідувачка кафедри інформаційних комп’ютерних технологій і математики, професор, доктор фізико-математичних наук Олеся НЕЧУЙВІТЕР взяла участь у роботі 9-ого Європейського конгресу математики Європейського математичного товариства, який відбувся в одному з найвідоміших історичних міст Іспанії Севільї з 15 по 19 липня 2024 року. Церемонія відкриття відбувалася в театрі Maestranza, де науковцям були вручені премії Європейського математичного товариства.
Олеся НЕЧУЙВІТЕР виступила з доповіддю «Numerical methods for approximate calculating multivariate highly oscillatory integrals (irregular case) depending on the type of information about the functions» на сесії «Чисельний аналіз та наукові обчислення» в Інженерній школі університету Севільї.
Разом з представниками Інституту математики НАН України (м. Київ), Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Донецького національного університету імені Василя Стуса (м. Вінниця) Олеся НЕЧУЙВІТЕР мала змогу в Міжнародному конференц-центрі Севільї привітати Лауреата премії Європейського математичного товариства Данила РАДЧЕНКА, випускника Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
В рамках заходів 9-ого Європейського конгресу математики Олеся НЕЧУЙВІТЕР взяла участь в роботі сателітної конференції «Recent Advances in Harmonic Analysis», яка проходила з 8 по 12 липня 2024 року в місті Малага. На конференції завідувачка кафедри ІКТіМ виступила з короткою доповіддю.
В програмі 9-ого Європейського конгресу математики передбачалися культурні візити до одного з головних архітектурних комплексів в світі – Площи Іспанії, до найстарішого Королівського палацу Real Alcázar de Sevilla та до Катедрального собору святої Марії в Севільї. Учасники конгресу також мали змогу відвідати факультет образотворчого мистецтва Севільського університету та археологічний музей Метрополь Парасоль. Культурна програма в місті Малага складалася з відвідування Малазького музею Пікассо, який розташований у палаці Буенавіста XVI століття, і Римського театру І століття до нашої ери.