Українська інженерно-педагогічна академія офіційно долучилася до ERASMUS+ Community та приступає до реалізації проекту PAGOSTE «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP в рамках отриманого гранту програми Еразмус+ Розвиток потенціалу вищої освіти (CBHE).
Під час дня переможців - проєктів із розвитку потенціалу вищої освіти програми ЄС Еразмус+, що відбувся 6 листопада в рамках Міжнародного Інформаційного тижня Програми ЄС Еразмус+ Українська інженерно-педагогічна академія отримала спеціальну відзнаку «This Higher Education Institution is a PARTNER in ERASMUS+ Programme» від Національного ЕРАЗМУС+ офісу в Україні (НЕО в Україні).
Також, під час цього заходу, в стінах Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулася перша зустріч представників української частини команди нового проєкту Еразмус+ PAGOSTE.
До складу проектного консорціуму входять:
- Університет Констанц, Німеччина;
- Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія;
- Римський університет Тре, Італія;
- Міністерство освіти і науки України, Україна;
- Українська інженерно-педагогічна академія, Харків, Україна;
- Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Україна;
- Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, Одеса, Україна;
- Національний транспортний університет, Київ, Україна;
- Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук, Україна.
Мета проєкту:
Підвищення якості та актуальності підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти.
Завдання проєкту:
- налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти й іншими зацікавленими сторонами;
- запровадити механізми управління на основі партнерства в систему підготовки викладачів професійної освіти;
- дати змогу навчальним закладам, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, використовувати стандарти управління на основі партнерства.