Проєкт Еразмус+ CRED4TEACH
MOOC-BASED MICRO-CREDENTIALS FOR TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT
№ проєкту 101082858
Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів
Коротка назва проєкту: CRED4TEACH
Пріоритет: Розвиток потенціалу вищої освіти
Тривалість проєкту: 01.06.2023 – 31.05.2026
Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Facebook-сторінка Erasmus+ проєкту CRED4TEACH
Instagram-сторінка Erasmus+ проєкту CRED4TEACH
Цільова група: вчителі загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та закладів вищої освіти, які будуть проходити курси підвищення кваліфікації.
Учасники консорціуму
Партнери з ЄС
- Університет прикладних наук малого і середнього бізнесу (FHM), Німеччина
- Відкритий університет в Лісабоні, Португалія
- Талліннський університет, Естонія
- Анатолійський університет, Туреччина
- Університет Вльори, Албанія
- Шкодерський університет ім. Луїджі Гуракучі, Албанія
- ASCAP – Агентство із забезпечення якості доуніверситетської освіти, Албанія
- Приватний Середземноморський університет у Подгориці, Чорногорія
- Університет Чорногорії в Подгориці, Чорногорія
- Агентство з контролю та забезпечення якості вищої освіти, Чорногорія
Українські партнери
- Національне агентство кваліфікацій, Київ
- Українська інженерно-педагогічна академія, Харків
- Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь, Запорізька область
- Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Дрогобич, Львівська область
- Черкаський державний технологічний університет, Черкаси
Мета та завдання проєкту:
Проєкт CRED4TEACH відповідає потребам закладів вищої освіти та осіб, які приймають рішення в галузі освіти в таких країнах, як Албанія, Чорногорія та Україна, щодо забезпечення високоякісних, адаптивних, інклюзивних, гнучких і заснованих на компетенціях навчальних закладів для викладачів без відриву від роботи в освітніх секторах. Рішення проєкту полягає у створенні мікрокваліфікацій на основі MOOC для розширення можливостей професійного розвитку вчителів у цільових країнах.
Завдання проєкту:
- підвищити навички персоналу для розробки та надання мікрокваліфікацій на основі MOOC;
- розробити та запровадити національні та інституційні рамки для надання, видачі та визнання мікрокваліфікацій;
- створити, надати та перевірити 11 пілотних мікрокваліфікацій даних на основі MOOC;
- заохочувати ширше впровадження мікрокваліфікацій для професійного розвитку вчителів та інших цільових груп.
Напрями діяльності за проєктом:
- підвищення кваліфікації викладацького та дослідницького персоналу від установ-партнерів-учасників до MOOC та розробників мікрокваліфікацій;
- розробити національні та інституційні вказівки щодо надання мікрокваліфікаційних даних;
- розробити, надати та перевірити 11 мікрокваліфікацій на основі MOOC;
- популяризувати досягнуті результати шляхом широкомасштабної кампанії з поширення інформації.
Очікувані результати:
- 46 викладачів і дослідників, які мають відповідну кваліфікацію до формування мікрокваліфікацій та MOOC-дизайнерів;
- 11 мікрокваліфікації на основі MOOC в UA, ALB, MNE, кожна від 4 до 6 ECTS, надані щонайменше 220 пілотним викладачам;
- 3 національні та 8 інституційних програм щодо надання та визнання мікрокваліфікацій для вчителів;
- 3 національні плани прийняття мікрокваліфікацій.
Проєкт підтримує забезпечення високоякісного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісного навчання без відриву від роботи для вчителів у всіх освітніх секторах. Мета полягає в тому, щоб створити мікроступені на основі MOOC, щоб збільшити можливості професійного розвитку для вчителів у цільових країнах.