Проєкт Еразмус+ CRED4TEACH

MOOC-BASED MICRO-CREDENTIALS FOR TEACHER PROFESSIONAL DEVELOPMENT 

№ проєкту 101082858 

Мікрокваліфікації на основі MООС для професійного розвитку викладачів

 

Коротка назва проєкту: CRED4TEACH

Пріоритет: Розвиток потенціалу вищої освіти

Тривалість проєкту: 01.06.2023 – 31.05.2026

Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)

Сайт проєкту 

Facebook-сторінка Erasmus+ проєкту CRED4TEACH

 

Цільова група: вчителі загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та закладів вищої освіти, які будуть проходити курси підвищення кваліфікації.

 

Учасники консорціуму

Партнери з ЄС

- Університет прикладних наук малого і середнього бізнесу (FHM), Німеччина

- Відкритий університет в Лісабоні, Португалія

- Талліннський університет, Естонія

- Анатолійський університет, Туреччина

- Університет Вльори, Албанія

- Шкодерський університет ім. Луїджі Гуракучі, Албанія

- ASCAP – Агентство із забезпечення якості доуніверситетської освіти, Албанія

- Приватний Середземноморський університет у Подгориці, Чорногорія

- Університет Чорногорії в Подгориці, Чорногорія

- Агентство з контролю та забезпечення якості вищої освіти, Чорногорія

 

Українські партнери

- Національне агентство кваліфікацій, Київ

- Українська інженерно-педагогічна академія, Харків

- Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь, Запорізька область

- Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Дрогобич, Львівська область

- Черкаський державний технологічний університет, Черкаси

 

Мета та завдання проєкту:

Проєкт CRED4TEACH відповідає потребам закладів вищої освіти та осіб, які приймають рішення в галузі освіти в таких країнах, як Албанія, Чорногорія та Україна, щодо забезпечення високоякісних, адаптивних, інклюзивних, гнучких і заснованих на компетенціях навчальних закладів для викладачів без відриву від роботи в освітніх секторах. Рішення проєкту полягає у створенні мікрокваліфікацій на основі MOOC для розширення можливостей професійного розвитку вчителів у цільових країнах.

 

Завдання проєкту:

- підвищити навички персоналу для розробки та надання мікрокваліфікацій на основі MOOC;

- розробити та запровадити національні та інституційні рамки для надання, видачі та визнання мікрокваліфікацій;

- створити, надати та перевірити 11 пілотних мікрокваліфікацій даних на основі MOOC;

- заохочувати ширше впровадження мікрокваліфікацій для професійного розвитку вчителів та інших цільових груп.

 

Напрями діяльності за проєктом:

- підвищення кваліфікації викладацького та дослідницького персоналу від установ-партнерів-учасників до MOOC та розробників мікрокваліфікацій;

- розробити національні та інституційні вказівки щодо надання мікрокваліфікаційних даних;

- розробити, надати та перевірити 11 мікрокваліфікацій на основі MOOC;

- популяризувати досягнуті результати шляхом широкомасштабної кампанії з поширення інформації.

 

Очікувані результати:

  1. 46 викладачів і дослідників, які мають відповідну кваліфікацію до формування мікрокваліфікацій та MOOC-дизайнерів;
  2. 11 мікрокваліфікації на основі MOOC в UA, ALB, MNE, кожна від 4 до 6 ECTS, надані щонайменше 220 пілотним викладачам;
  3. 3 національні та 8 інституційних програм щодо надання та визнання мікрокваліфікацій для вчителів;
  4. 3 національні плани прийняття мікрокваліфікацій.

 

Проєкт підтримує забезпечення високоякісного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісного навчання без відриву від роботи для вчителів у всіх освітніх секторах. Мета полягає в тому, щоб створити мікроступені на основі MOOC, щоб збільшити можливості професійного розвитку для вчителів у цільових країнах. 

Проєкт фінансується Європейським Союзом. Висловлені думки та погляди є лише особистими думками авторів і не обов’язково відображають позицію Європейського Союзу чи Виконавчого агентства з освіти та культури ЄС (EACEA). Європейський Союз та EACEA не несуть відповідальності за ці погляди.

Funded by the European Union. However, the views and opinions expressed are solely those of the author(s) and do not necessarily reflect those of the European Union or the Education, Audiovisual and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the EACEA can be held responsible.

 

Дочірні категорії