Відповідно до пунктів 5.9 і 5.11 Правил призначення і виплати стипендій у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна рішенням вченої ради ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» за погодженням із студентською радою ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія» значення вагового коефіцієнту α видів навчальної діяльності у 2024/2025 навчальному році складає
Uncategorised
Програми вступних випробувань (бакалавр)
Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю та Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року наголошують на необхідності та важливості створення комфортних умов та можливостей доступу до усіх видів оточення для людей з обмеженими можливостями, що забезпечить, в свою чергу, вільне і в повному обсязі користування ними всіма правами людини та основоположними свободами.
Маломобільні групи населення:
- вагітні жінки;
- діти, віком до 7-ми років та особи, які їх супроводжують;
- люди похилого віку;
- люди з інвалідністю;
- люди з постійними та/або тимчасовими функціональними порушеннями (фізичними, сенсорними, психічними, розумовими);
- люди, які отримали тимчасову травму або хворіють;
- люди з нестандартними розмірами тіла: значно більшою або меншою за середню масою тіла, низького чи зависокого зросту;
- люди, які протягом певного часу можуть бути неуважними (наприклад, під впливом стресу тощо).
Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
Довідник безбар’єрності від Олени Зеленської
Акт перевірки готовності навчального закладу до нового 2022-2023 н.р.
Інформація щодо доступності до навчальних приміщень для маломобільних груп населення
Положення про політику недискримінації і гендерної рівності
Положення про організацію інклюзивного навчання в УІПА
Порядок супроводу осіб з інвалідністю в УІПА
Кафедра військового інституту танкових війск НТУ ХПІ
Факультет підготовки офіцерів запасу за контрактом ХНУПС ім. І. Кожедуба
Кафедра підготовки офіцерів запасу Національної гвардії України
Кафедра військової підготовки Харківського національного університету внутрішніх справ
Інститут підготовки юридичних кадрів для СБУ
Морська піхота
Найбільш актуальну інформацію та оновлення, ви можете відстежувати за посиланням:
Інформація щодо кількості здобувачів вищої освіти
Ліцензовані обсяги УІПА
Найбільш актуальну інформацію та оновлення, ви можете відстежувати за посиланнями:
Ліцензований обсяг підготовки здобувачів вищої освіти на певних рівнях вищої освіти(за освітніми ступенями: молодший бакалавр, бакалавр, магістр, доктор філософії/доктор мистецтва)
Ліцензований обсяг підготовки здобувачів вищої освіти на певних рівнях вищої освіти за освітніми програмами, що передбачають присвоєння професійних кваліфікацій, для яких запроваджено додаткове регулювання)
Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції в академії Дуброва Анжела Володимирівна.
м.Харків, вул. Університетська,16, Головний корпус, 1 поверх, каб.№112
телефон гарячої лінії «Запобігання проявам корупції»: (057) 733-79-97
ел.пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
На період військового стану особистий прийом здійснюється щоденно (крім суботи та неділі) з 13-00 по 15-00
На 2023 рік розповсюджуються всі повноваження Уповноваженого й під час Вступу 2023
Лабораторія кар'єри «УІПА» – Це сайт пошуку роботи студентам УІПА під час навчання та допомоги в працевлаштуванні.
Наша місія:
Допомагати студентам та роботодавцям знаходити один одного
Надавати найкращу допомогу у пошуку роботи для студентів ННІ «УІПА»
Наші цілі:
1. Допомога студентам ННІ «УІПА» працювати і навчатися одночасно
2. Працевлаштування студентів за їх потребами та спеціальністю
3. Бізнес-консультування студентів
Наша мета:
Наша мета дати можливість студентам заробляти гроші під час навчання, без втрати якості освіти."
https://ua.jooble.org/робота/Харків
https://ua.jooble.org/робота-для-випускнків-вузів
https://ua.jooble.org/робота-стажування-для-студентів
- Кафедри:
1.1 кафедра машинобудування, транспорту і зварювання,
1.2 кафедра інформаційних комп’ютерних технологій і математики,
1.3 кафедра харчових технологій, легкої промисловості і дизайну,
1.4 кафедра ресторанного, готельного та туристичного бізнесу,
1.5 кафедра електротехніки та електроенергетики,
1.6 кафедра автоматизації, метрології та енергоефективних технологій,
1.7 кафедра іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва,
1.8 кафедра педагогіки, методики та менеджменту освіти,
1.9 кафедра практичної психології,
1.10 кафедра економіки та менеджменту,
1.11 кафедра маркетингу та торговельного підприємництва,
1.12 кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук,
1.3 кафедра сучасних оздоровчих технологій.
- Центри:
2.1 Центр організації професійної освіти.
2.2 Центр інноваційних освітніх технологій:
2.2.1 навчальна лабораторія профорієнтаційної роботи і розвитку кар’єри,
2.2.2 навчальна лабораторія креативності, підприємництва та молодіжних ініціатив,
2.2.3 навчальна лабораторія розвитку проєктної діяльності, інтернаціоналізації та медіакомунікацій,
2.3 Навчально-науковий центр:
2.3.1 навчальна лабораторія програмування верстатів з ЧПК,
2.3.2 навчальна лабораторія зварювання,
2.3.3 навчальна лабораторія слюсарних робіт та складання,
2.3.4 навчальна лабораторія автомобільного транспорту,
2.3.5. навчальна електро-радіомонтажна лабораторія ,
2.3.6 навчальна лабораторія комп’ютерних технологій,
2.3.7 навчальна лабораторія швейного виробництва,
2.3.8 експлуатаційна дільниця.
2.4 Центр педагогічної та управлінської досконалості для професійної (професійно-технічної) освіти в Україні:
2.4.1 навчально-наукова лабораторія з проблем післядипломної освіти педагогічних кадрів закладів професійної (професійно-технічної) освіти,
2.4.2 навчально-наукова лабораторія з проблем формування і розвитку професійної компетентності інженерно-педагогічних кадрів.
2.5 Центр інженерної педагогіки (IGIP):
2.5.1 навчально-наукова лабораторія дослідження проблем інженерної педагогіки.
- Відділ інформаційної підтримки і розвитку професійної освіти.
- Навчальні лабораторії:
4.1 навчальна лабораторія електричних машин та електроприводу,
4.2 навчальна лабораторія техніки високих напруг,
4.3 навчальна лабораторія електрообладнання, електричних апаратів та струмоведучих частин електричних об’єктів,
4.4 навчальна лабораторія перетворювальних пристроїв та релейного захисту,
4.5 навчальна лабораторія теоретичних основ електротехніки, метрології та електричних вимірювань,
4.6 навчальна лабораторія технічних засобів контролю, енергозбереження, автоматизації технологічних процесів та робототехніки,
4.7 навчальна лабораторія метрології, стандартизації та кваліметрії,
4.8 навчальна лабораторія нафтогазової справи,
4.9 навчальна лабораторія машинобудівного обладнання,
4.10 навчальна лабораторія транспорту,
4.11 навчальна лабораторія зварювального обладнання,
4.12 навчальна лабораторія деталей машин та прикладної механіки,
4.13 навчальна лабораторія технології швейного виробництва,
4.14 навчальна лабораторія харчових технологій,
4.15 навчальна лабораторія цифрових освітніх ресурсів,
4.16 навчальна лабораторія комп’ютерних систем і технологій в професійній освіті,
4.17 навчальна лабораторія митної справи,
4.18 навчальна лабораторія психотехнічних технологій.
Відомості про гуртожиток, та кількість вільних місць
Оцінювання роботи науково-педагогічних працівників академії та визначення рейтингу кафедр здійснюється щорічно за підсумками навчального року згідно із затвердженою Вченою радою академії Методикою розрахунку рейтингу кафедр та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.
Рейтинг кафедр та результати оцінювання науково-педагогічних працівників за підсумками 2023/24 н.р.
Рейтинг кафедр та результати оцінювання науково-педагогічних працівників за підсумками 2020/21 н.р.
Результати оцінювання роботи науково-педагогічних працівників кафедр за підсумками 2019/20 н.р.
Результати визначення рейтингу кафедр за підсумками 2019/20 н.р.
Оцінювання роботи науково-педагогічних працівників академії та визначення рейтингу кафедр здійснюється щорічно за підсумками навчального року згідно із затвердженою Вченою радою академії Методикою розрахунку рейтингу кафедр та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.
Результати визначення рейтингу кафедр за підсумками 2023/24 н.р.
Зі списком рекомендованих вступників Ви можете ознайомитись за покликанням
В ННІ УІПА так само як і в ХНУ ім.В.Н.Каразіна доступні послуги психологічного супроводу. Важливо пам'ятати, що навчання може бути стресовим, і всі ми можемо потребувати підтримки в різних ситуаціях.
Психологічний супровід – це можливість обговорити свої переживання, отримати поради та знайти шляхи вирішення проблем.
Психологічна підтримка – для тих, хто хоче поділитися своїми емоціями, отримати підтримку у важкий час або просто поговорити про своє самопочуття.
Психологічна допомога – індивідуальні консультації, на яких ви зможете отримати професійні рекомендації та стратегії для покращення свого психоемоційного стану.
Інформація стосовно психологічної допомоги.
ННІ УІПА:
Психологічний супровід та підтримку для студентів здійснюється за попереднім записом за номер телефону кафедри Практичної Психології +380684236387.
Або
За попереднім записом в Telegram @karazin_psyhelp (номер телефону для запису в Telegram +380638240995).
ЩО ТАКЕ АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ?
ДОКУМЕНТИ УКРАЇНСЬКОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ, СТОСОВНО АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ.
Положення про академічну доброчесність в УІПА
Положення про порядок перевірки академічних та наукових текстів на унікальність
Презентація Академічна доброчесність в Українській інженерно-педагогічній академії
ЗАКОНОДАВЧА БАЗА СТОСОВНО АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Стаття 42 Закону України про освіту присвячена академічній доброчесності.
Стаття 42. Академічна доброчесність
- Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
- Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
- контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
- об’єктивне оцінювання результатів навчання.
- Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
- самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
- надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
- Порушенням академічної доброчесності вважається:
- академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
- самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
- фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
- фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
- списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
- обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
- хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
- необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
- надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
- вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
- За порушення академічної доброчесності педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники закладів освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:
- відмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання;
- позбавлення присудженого наукового (освітньо-творчого) ступеня чи присвоєного вченого звання;
- відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;
- позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.
- За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:
- повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо);
- повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
- відрахування із закладу освіти (крім осіб, які здобувають загальну середню освіту);
- позбавлення академічної стипендії;
- позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати навчання.
- Види академічної відповідальності (у тому числі додаткові та/або деталізовані) учасників освітнього процесу за конкретні порушення академічної доброчесності визначаються спеціальними законами та/або внутрішніми положеннями закладу освіти, що мають бути затверджені (погоджені) основним колегіальним органом управління закладу освіти та погоджені з відповідними органами самоврядування здобувачів освіти в частині їхньої відповідальності.
- Порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності визначається уповноваженим колегіальним органом управління закладу освіти з урахуванням вимог цього Закону та спеціальних законів.
Кожна особа, стосовно якої порушено питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:
- ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;
- особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;
- знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;
- оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.
- Форми та види академічної відповідальності закладів освіти визначаються спеціальними законами.
- За дії (бездіяльність), що цим Законом визнані порушенням академічної доброчесності, особа може бути притягнута до інших видів відповідальності з підстав та в порядку, визначених законом.
УІПА LIVE. ПЛАГІАТ В НАУЦІ ТА НАВЧАННІ
ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 20 ТРАВНЯ 2020 Р. № 1/9-263
До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності
Запобігання окремих проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності. Аналітична записка
https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/5ec/672/d11/5ec672d11cc7d603376447.pdf
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ДОСЛІДЖЕНЬ ПРАКТИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ
https://rpr.org.ua/wp-content/uploads/2018/10/Analitychna-zapyska-akademichna-dobrochesnist.pdf
https://iq.vntu.edu.ua/repository/getfile.php/592.pdf
ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
ПРОЕКТ СПРИЯННЯ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ В УКРАЇНІ
КУЛЬТУРА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ: РОЛЬ БІБЛІОТЕК
МІСІЯ ВУЗІВСЬКОЇ БІБЛІОТЕКИ У СПРИЯННІ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: МІФІЧНА КОНЦЕПЦІЯ ЧИ ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ?
БАЗОВІ ПОЛОЖЕННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ: ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ
ВЕБІНАРИ "АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ" Від проекту Проєкту SAIUP Академічна доброчесність
Онлайн сервіси та ресурси для перевірки академічних та наукових текстів на наявність текстових збігів та плагіату
Онлайн-ресурси для перевірки текстів на плагіат рекомендовані МОН:
Unicheck https://unicheck.com/uk-ua
Unicheck - онлайн сервіс для запобігання плагіат.
Unicheck перевіряє текстові документи на наявність запозичених частин тексту з відкритих джерел в Інтернеті чи внутрішньої бази документів користувача.
Місія Unicheck — підвищити якість освіти в Україні за рахунок впровадження принципів академічної доброчесності в університетську культуру та покращення академічної мотивації студентів та викладачів. Задля її реалізації проводяться конкурси з академічної доброчесності, готуються методичні посібники з академічної доброчесності, та проводяться для ЗВО України заходи щодо покращення якості написання академічних та наукових робіт, а на початку квітня 2018 року ТОВ «Антиплагіат» (Unicheck) та Міністерство освіти і науки України уклали Меморандум, згідно до якого українські виші отримали можливість найближчі 7 років безкоштовно використовувати надсучасний сервіс перевірки наукових робіт на плагіат.
Unicheck знаходить текстові збіги та розпізнає маніпуляції з текстом за лічені хвилини. Програма автоматично генерує онлайн звіт, який ви можете використовувати для вдосконалення письмових навичок студентів.
StrikePlagiarism.com ― https://strikeplagiarism.com/uk/
Система Strikeplagiarism.com - це ІТ-інструмент, призначений для перевірки справжньості текстових документів. Завданням системи є надання інформації, яка дозволяє ідентифікувати кількість запозичень в уже згадуваному тексті і їх джерелах.
Алгоритм StrikePlagiarism.com шукає запозичення в різних джерелах:
- Глобальній мережі Інтернет (індексує більше 10 млрд. сайтів);
- Базах даних, зібраних в рамках міжуніверситетської програми обміну базами даних, також закриті репозиторії українських університетів;
- Базах даних в які входять наукові журнали індексовані в SCOPUS, EBSCO, SPRINGER тощо.
Безкоштовні онлайн-ресурси для перевірки текстів на плагіат:
- Duplichecker https://www.duplichecker.com/
- Noplag.com https://noplag.com/
- Quetext.com https://www.quetext.com/pricing
- SmallSEO https://smallseotools.com/
- Plagiarisma https://plagiarisma.net/
- Plagiarism Checker https://copyleaks.com/plagiarism-checker
- Plagiarism CheckerX https://plagiarismcheckerx.com/
- Plagiarism Detector https://plagiarismdetector.net/
- Plagiarismsoftware.net https://www.plagiarismchecker.co/
- Plagium https://www.plagium.com/
- Plagramme.com https://www.plagramme.com/
- Plagscan https://www.plagscan.com/
- Plagtracker https://www.plagtracker.com/
- Prepostseo https://www.prepostseo.com/
- Лист від Управління соціального захисту населення адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради про реєстрацію колективного договору.
- Колективний договір між адміністрацією Української інженерно-педагогічної академії та комітетом первинної профспілкової організації працівників освіти і науки УІПА на 2021-2023 р.р.
- Витяг з протоколу Конференції трудового колективу №2 від 19.12.2023 р. про продовження строку дії Колективного договору та створення робочої комісії з підготовки проєкту Колективного договору на 2024-2026 р.р.
З результатами вступних випробувань вступників Ви можете ознайомитись за покликанням
Форма внутрішнього самоаналізу ОПП
Семінар для гарантів освітніх програм від НАЗЯВО з С.М. Квитом
Семінар від Ю.М. Рашкевича «Освітні програми: побудова, опис, визнання»
Презентація Ю.М. Рашкевича «Освітні програми: побудова, опис, визнання» (файл в приложениях)
Відомості про самооцінювання та робота з електронною системою
Освітньо-наукові програми доктора філософії за галуззю 01
Основні етапи підготовки освітньої програми до акредитації
Принципи та технологія розроблення ОП
Принципи та технологія укладання освітніх програм від стандарту до вимірюваної якості
Про професійні педагогічні кваліфікації
Проблемні питання акредитації освітніх програм з галузі 01
Відповіді НАЗЯВО на питання гарантів та співробітників УІПА
Вебінар "Акредитація: не все так складно" - Михайло Винницький 09.04.2020
Кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук пропонує для громадського обговорення проєкт Робочої програми курсів для підготовки до складання іспиту на визначення рівня володіння державною мовою
Проєкт програми розроблено з метою вивчення зацікавленості до складання іспиту на визначення рівня володіння державною мовою та врахування потреб та запитів зацікавлених сторін.
Свої зауваження і пропозиції у вигляді порівняльної таблиці просимо надсилати до 15 листопада 2021 року на електроні адреси:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. – Чуєшкова Оксана Володимирівна;
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. – Кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук.
З рейтинговими списками вступників Ви можете ознайомитись за покликанням
Опубліковано 29.10.2021
КОНКУРС на заміщення вакантних посад на 2021-2022 навч.р. 29.10.2021
Опубліковано 03.08.2023
КОНКУРС на заміщення вакантних посад на 2023-2024 навч.р. 03.08.2023
Опубліковано 14.11.2023
КОНКУРС на заміщення вакантних посад на 2023-2024 навч.р. 14.11.2023
1. Кошториси на 2024 рік:
Звіт про використання та надходження коштів 2022:
Річний звіт:
- Баланс
- Форма 2д-2201160
- Форма 2д-2201190
- Форма 2д-2201710
- Форма 2дc
- Форма 3дc
- Форма 4-1д-2201040
- Форма 4-1д-2201160
- Форма 4-2д- 2201040
- Форма 4-2д- 2201160
- Форма 4дc
- Форма 5дc
1. Положення про систему внутрішнього забезпечення якості в УІПА
2. Положення про групу забезпечення якості освіти в УІПА
3. Наказ Про створення групи забезпечення якості освіти № 296 від 22.09.2023 р.
4. Положення про моніторінг системи внутрішнього забезпечення якості в УІПА
5. Моніторинг системи внутрiшнього забезпечення якостi в УIПА 2023-2024 н.р.
- Звіт реалізація системи забезпечення якості 2019-2020
- Рішення Вченої ради про результати моніторингу системи внутрішнього забезпеченння якості від 14.04.20 р.
- Моніторинг системи внутрішнього забезпечення якості в УІПА-2021-2023
- Рішення Вченої ради про результати моніторингу системи внутрішнього забезпеченння якості від 30.06.2023 р.
Erasmus+ is the European Union's programme for the period 2014-2020 supporting projects, partnerships, activities and mobility in the field of education, training, youth and sport.
- Загальна-інформація
- Можливості-участі
- Інформаційно-комунікаційні технології
- Дії Марі Складовської-Кюрі
- Майбутнє і Технології, що З'являються
- Дослідницькі Інфраструктури
- Здоров’я, демографічні зміни та добробут
- Безпечна,чиста та ефективна енергетика
- Розумний, зелений та інтегрований транспорт
- Наука і суспільство
- Безпечні суспільства -захист свободи та безпеки Європи і її мешканців
- Безпека продуктів харчування, стале сільське та водне господарство, лісництво, дослідження води(включаючи питну воду), біоекономіка
Детальніше на сайті Горизонт 2020 http://ec.europa.eu/
Робочі програми Ви можете знайти на сайті НІП України за посиланням http://www.fp7-ncp.kiev.ua/index.php/uk/2020/page-217/ та у доданих файлах.
“Horizon 2020” is the EU's largest research and innovation programme.
The budget is almost €80 billion. In addition to these funds, the programme attracts private investment.
The goal is to bring about rich scientific breakthroughs, discoveries and global innovations, and to transfer great ideas from laboratories to markets.
Participation in the programme will provide Ukraine with powerful new opportunities at both the stakeholder and institutional levels. Ukrainian researchers will be fully eligible to apply for all mobility programmes and Marie Skłodowska-Curie scholarships.
The Horizon 2020 programme will facilitate research and innovation and increase its effectiveness, as well as stimulate growth and employment, given the enormous challenges facing our societies.
Priorities. Horizon 2020 will focus funding on three distinct, complementary EU priorities. These priorities are in line with those identified in the Europe 2020 programme and the Innovation Union. Particular attention will be paid to:
-
Information and communication technologies
-
Nanotechnologies
-
Latest materials
-
Biotechnologies
-
Space industry
Academy has created Council for organization of scientific-research work of students. Its head manager is pro-rector of scientific work, on each faculty there are councils headed by deans.
Students of the Academy take an active part in scientific work.
The best students participate in competitions of students’ scientific works, olympiads, conferences, e.t.c.
Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
Address of the educations establishment: 61003, Kharkov, 16 Universitetskaya st.
Phone/fax: +380(57) 731-28-62; +380(57) 731-32-36.
E-mail address: rektor [at] uipa.edu.ua
Site of the educations establishment: uipa.edu.ua
Licence: 12.04.2021
Form of ownership: state.
Foundation year: 1958.
ACADEMY ADMINISTRATION |
|||
Rector |
+38(057) 731-28-62 |
rektor [at] uipa.edu.ua |
|
Rector’s waiting room |
+38(057) 733-79-44, +38(057) 731-28-62 fax+38(057) 731-32-36 |
|
|
Rector’s assistant |
+38(057) 733-78-83 |
rektor [at] uipa.edu.ua |
|
First Vice Rector |
+38(057) 733-78-11 |
petrovsv [@] uipa.edu.ua |
|
Research Vice Rector |
+38(057) 733-79-98 |
a_kupriyanov [at] uipa.edu.ua |
|
Research and pedagogics Vice Rector Secretary |
+38(057) 731-28-38 +38(057) 733-78-41 +38(057) 733-78-21 |
vasileva [at] uipa.edu.ua |
|
Perspective Development Vice Rector Secretary |
+38(057) 731-41-77 +38(057) 733-79-08 +38(057) 733-79-37 Fax +38(057) 731-23-50 |
krasnok [at] uipa.edu.ua |
|
Academic Secretary of Scientific Council |
+38(057) 733-79-82 |
vchena_rada [at] uipa.edu.ua |
|
SUBDIVISIONS |
|||
Academic Services Department |
+38(057) 731-26-95 |
uo [at] uipa.edu.ua |
|
Operators |
+38(057) 733-79-23 |
|
|
Post-Graduates’ Department |
+38(057) 733-78-76 |
aspirantura [at] uipa.edu.ua |
|
Centre for Science and Technology Studies Innovative Education Techniques and Academic mobility |
+38(057) 733-79-93 +38(057) 733-78-43 |
otdelzr [at] uipa.edu.ua
|
|
Computing Department |
+38(057) 733-78-64 +38(057) 733-79-64 |
rio [at] uipa.edu.ua |
|
Head of Personnel Devision |
+38(057) 731-12-11 |
|
|
Personnel Devision |
+38(057) 733-78-07 |
ok [at] uipa.edu.ua |
|
Scientific-Research Department |
+38(057) 733-78-57 |
nauka [at] uipa.edu.ua |
|
Budget Department |
+38(057) 731-24-66 |
pfo [at] uipa.edu.ua |
|
Chief accountant |
+38(057) 731-12-04 |
|
|
Information and Computing Center |
+38(057) 733-78-13 +38(057) 733-79-32 |
cdo [at] uipa.edu.ua vc [at] uipa.edu.ua |
|
Chancery |
+38(057) 733-79-41 |
doc [at] uipa.edu.ua |
|
Labor Union Committee |
+38(057) 733-78-49 |
pfk [at] uipa.edu.ua |
|
Centre for Educational Development and International Students Training |
+38(057) 706-39-71 |
cpig [at] uipa.edu.ua |
|
Head of Centre for Educational Development and International Students Training |
+38(057) 706-39-71 |
intercenter [at] uipa.edu.ua |
|
Supply Department |
+38(057) 733-78-27 |
|
|
Academic and Research Centre |
+38(057) 733-01-64 +38(057) 762-71-45 |
nnc [at] uipa.edu.ua |
|
Specialized Council for Theses Presentation |
+38(057) 733-78-59 |
|
|
Legal Department |
+38(057) 733-79-97 |
|
|
Archives |
+38(057) 733-78-63 |
|
|
Occupational health and safety, Civil Defense, Fire safety |
+38(057) 733-78-70 |
bezpeka [at] uipa.edu.ua |
|
Head of Research Library |
+38(057) 733-78-97 |
karpenko [at] library.uipa.edu.ua |
|
Scientific Funds Department |
+38(057) 733-78-34 |
|
|
Educational funds Department |
+38(057) 733-78-33 |
|
|
Scientific, Informational and Bibliographic Activities Department |
+38(057) 733-78-68 |
|
|
Department of Scientific Foundation and Accounting of Library Information Resources |
+38(057) 733-78-15 |
|
|
Sector of innovative library-information technologies |
+38(057) 733-78-29 |
|
|
Training courses |
+38(057) 733-79-04 +38(057) 731-25-63 |
pk [at] uipa.edu.ua |
|
Admissions Department |
+38(057) 733-78-43 +38(057) 731-25-63 +38(057) 771-05-45 |
abit [at] uipa.edu.ua |
|
Culture Center |
+38(057) 733-78-02 |
kult.centr.uipa [at] ukr.net |
|
|
|
|
|
FACULTY AND DEPARTMENTS |
|||
FACULTY OF POWER ENGINEERING, ENERGY SAVING TECHNOLOGIES AND AUTOMATION OF ENERGETIC PROCESSES |
|||
Dean |
+38(057) 733-78-65 |
|
|
Dean’s office |
+38(057) 733-79-15 |
dek.en.uipa [at] gmail.com |
|
Рhysics,electrical engineering and power engineering Department |
+38(057) 733-79-56 +38(057) 733-79-16 +38(057) 733-79-73 +38(057) 733-79-79 |
ee [at] uipa.edu.ua fel [at]uipa.edu.ua
|
|
Heat-and-Power Engineering and Energy Saving Technologies Department |
+38(057) 733-79-14 +38(057) 733-79-59 |
tez [at] uipa.edu.ua |
|
Philosophy, Ukrainian Linguistics and Politology Department |
+38(057) 733-79-78 |
uip [at] uipa.edu.ua |
|
FACULTY OF COMPUTER AND INTEGRATED TECHNOLOGIES IN PRODUCTION AND EDUCATION |
|||
Dean |
+38(057) 733-79-39 |
itvo [at] uipa.edu.ua |
|
Dean’soffice |
+38(057) 733-79-31 |
itvo [at] uipa.edu.ua |
|
Department of Integrated Technologies in Mechanical Engineering and WeldingProduction |
+38(057) 733-78-18 +38(057) 733-79-22 +38(057) 733-78-26 +38(057) 733-79-49 |
itmzv [at] uipa.edu.ua mot [at] uipa.edu.ua |
|
Department of Creative Educational Studies and Intellectual Property |
+38(057) 733-78-38 +38(057) 733-79-85 |
kpis [at] uipa.edu.ua |
|
Department of Information, Computering and Mathematica |
+38(057) 733-79-18 +38(057) 733-79-17 |
ikpt [at] uipa.edu.ua |
|
FACULTY OF THE INTERNATIONAL EDUCATIONAL PROGRAMS |
|||
Dean |
+38(057) 733-78-37 |
mop [at] uipa.edu.ua |
|
Dean’soffice |
+38(057) 733-79-70 |
mop [at] uipa.edu.ua |
|
Educational Studies, Methodology and academic management Department |
+38(057) 733-78-00 +38(057) 733-79-88 +38(057) 733-78-75 +38(057) 733-79-28 +38(057) 733-78-93 +38(057) 733-78-42 |
pmpn[at] uipa.edu.ua |
|
Practical Psychology Department |
+38(057) 733-78-81 +38(057) 733-78-71 |
psihol[at] uipa.edu.ua |
|
Economics and Management Department |
+38(057) 733-78-23 +38(057) 733-79-30 +38(057) 733-79-03 +38(057) 733-79-35 |
ekon [at] uipa.edu.ua manag [at] uipa.edu.ua |
|
Physical Education Department |
+38(057) 733-78-78 |
fv[at] uipa.edu.ua |
|
TECHNOLOGICAL FACULTY |
|||
Dean |
+38(057) 733-78-84 |
teхn [at] uipa.edu.ua |
|
Dean’soffice |
+38(057) 733-79-60 |
teхn [at] uipa.edu.ua |
|
Technology and Design Department |
+38(057) 733-79-69 +38(057) 733-78-06 |
design [at] uipa.edu.ua |
|
Food and Chemical Production Department |
+38(057) 733-78-17 +38(057) 733-79-62 +38(057) 733-79-94 |
him [at] uipa.edu.ua tpp [at] uipa.edu.ua |
|
Department of foreign language training, european integration and international cooperation |
+38(057) 733-79-57 |
fl [at] uipa.edu.ua |
|
Labor protection, standardization and certification Department |
+38(057) 733-78-24 +38(057) 733-78-44 +38(057) 733-78-88 +38(057) 733-78-45 |
trich_ [at] ukr.net otss [at] uipa.edu.ua
|
Professional development centre for foreigners was founded in 2000. The Center carries out preparation of foreign students school leavers for further training in the Academy and other higher educational establishments of Ukraine in the technical, medical biological and humanitarian directions; provides admission of foreign students to training on the accredited specialties of the Academy; carries out control of passport and visa regime and stay of foreign students in Ukraine.
In 11 years more than 350 foreign students have taken the preparatory courses. Now 59 listeners from China, Vietnam, Iran, Turkmenistan, Turkey and other countries are trained here.
More than 250 foreign students have successfully graduated from the Academy. About 540 students from 10 countries of the world (Azerbaijan, Vietnam, Iran, China, Lebanon, Russia, Turkmenistan, Cameroon, Belarus, Congo) study on the basic specialties of the Academy and in the preparatory office.
Training of foreign students in the preparatory office
Foreign citizens are admitted for study without limits as far as race, color of skin political or religious beliefs, welfare, place of residence and native language go.
During one year of training students together with studying of Ukrainian or Russian of languages acquire necessary knowledge of mathematics, physics, chemistry, biology and other humanities. Foreign citizens who passed final examinations, receive the Certificate of the state sample granting the right to further training in higher educational establishments of Ukraine.
For the admission to preparatory courses a foreign school leaver should file the following documents:
- national passport with the entry visa of type «D». The visa can be received in Consulate of Ukraine in the native country on the basis of the nominal Invitation issued by the Academy;
- notarized and legalized copy on the birth certificate with Ukrainian translation in accordance with the established procedure;
- medical certificate on a state of health which was given out not later than 2 months before the departure for study to Ukraine legalized in accordance with the established procedure;
- document on absence of HIV infection legalized in accordance with the established procedure;
- return ticket with the date;
- 6 photos 6×4 с
Payment for training on preparatory courses is carried out by the student or by the representative of intermediary firm or the individual in the Academy.
Training term. Academic year consists of 2 semesters – autumn which begins on September 1, and spring which begins on February 1 and ends on July 5-7.
Because entrance of students for study to Ukraine is carried out during the period from August 15 till November 15, the beginning of studies in the autumn semester can be postponed for later.
For the admission to study on accredited specialties a foreign school leaver should file the following documents:
- national passport;
- the original of the document on secondary or higher education with the indication of disciplines and the received grades (points) and its copy legalized in Consulate of Ukraine notarized with Ukrainian translation; the diploma about the higher education, received in the homeland should be certificated;
- certificate on the termination of preparatory faculty (office) of Ukraine;
- notarized copy of the birth certificate with Ukrainian translation;
- medical certificate on a state of health which was given out not later than 2 months before the application to the Academy;
- document on absence of HIV infection;
- 6 photos 6×4 sm.
Foreign students are provided with accommodation in the hostels in rooms for 2 or 3 people. Cost of accommodation is equivalent to 30-100 US dollars per month.
Ukraine, 61003, Kharkov, 3 Potebni st.
Fax.: 38 (057) 706-39-71
The history of Ukrainian Engineering Pedagogics Academy
In the post-war years, the country faced the challenge of training engineering personnel to rebuild the destroyed industry. In order to provide the national economy with highly qualified personnel and rational use of labour resources, the country is increasingly using evening and part-time educational institutions.
By the order of the Minister of Higher and Secondary Education of the Ukrainian SSR of February 21, 1958, No. 78, and by the decision of the Council of Ministers of the Ukrainian SSR of January 24, 1958, No. 62, the Ukrainian Correspondence Polytechnic Institute (hereinafter referred to as UCPI) was established in Kharkiv, which had 8 faculties: energy, electrophysics, construction, engineering and economics, mining, metallurgical, mechanical engineering, and chemical technology. Specialists were trained in 52 specialities.
1958 - Serhii Vorobiov was appointed the first director of the Institute.
1958 - 3 more specialities are opened: cars and tractors; precision mechanics devices; construction and road machinery and equipment. The planned number of students was 12 thousand.
1958 - the first Academic Council of the Institute began its work.
1959 - preparatory courses were first opened at the Institute.
1959 - Kharkiv General Technical Faculty was opened for residents of Kharkiv and Kharkiv region.
1960 - the Methodological Council of the UСPI started working for the first time.
1960 - UСPI unites 15 educational, consulting and support units: Voroshylov, Horlivka, Konotop, Poltava, Kherson, Dnipro, Sumy, Kriukiv, Kramatorsk, Shostka, Sievierodonetsk (now Siverskodonetsk), Zhdanov, Lysychansk, Izyum, and Yenakiieve.
1961 - the first admission to postgraduate studies in 4 specialities: automation of production processes; foundry technology; metal cutting machines; and silicate technology.
1963 - UCPI as the Republican Centre provides methodological guidance and development of educational literature for part-time students of engineering and technical specialities.
1963 - the first industry research laboratory for automation of production processes was established at the Institute.
1964 - Heorhii Andreiev was appointed Rector of the UCPI, who made a great contribution to the further development of the institute.
1966 - full-time training of engineering and pedagogical staff in the specialities 0305 ‘Thermal power plants’ and 0510 “Technology and equipment of welded production” was opened, and since 1975 - in the specialities 0315 “Engineer-teacher of electric power disciplines” and 0577 “Engineer-teacher of mechanical engineering disciplines”.
1978 - Stanislav Artiukh was appointed Rector of the Institute.
The number of students increased to 9475, including 1174 full-time students, 1125 evening students and 7176 part-time students.
1989 - the Mining Faculty (former Stakhanov branch of the Kommunar Mining and Metallurgical Institute), the only educational institution in the Soviet Union that trained engineering and teaching staff for vocational schools in the mining industry, became part of the UCPI.
1990 - UCPI was renamed into the Kharkiv Engineering Pedagogics Institute (hereinafter referred to as KEPI).
1994 - according to the State accreditation, the Institute received the IV level and the status of the Ukrainian Engineering Pedagogics Academy (hereinafter - UEPA).
During this period, UEPA initiated the creation of an educational, research and production complex for the training of engineering and teaching staff for vocational education in Ukraine, which, in addition to the Academy, included 6 industrial and pedagogical colleges: Kyiv Industrial and Pedagogical College, Donetsk Industrial and Pedagogical College, Rubizhne Industrial and Pedagogical College, Konotop Industrial and Pedagogical College, Kharkiv Industrial and Pedagogical Colleges No. 1 and No. 2.
1994 - the Academy launched the Professional Council for Licensing and Accreditation of Engineering and Pedagogical Specialities and Higher Vocational Schools.
2002 - Doctor of Pedagogical Sciences, Professor Olena Kovalenko was appointed Rector of the Academy and is a member of the Methodological Council of the Ministry of Education, Science, Youth and Sports on Engineering and Pedagogical Education.
2003 – Rector of the UEPA Olena Kovalenko was elected President of the National Monitoring Committee of Ukraine of the International Society for Engineering Pedagogy (IGIP).
2009 - the Specialised Academic Council for the defence of PhD theses in the speciality “Standardisation, Certification and Metrological Support” was opened.
2011 - the Faculty of Electrical Engineering was renamed into Educational and Scientific Institute of Professional and Pedagogical Education, located in the cities of Artemivsk and Sloviansk, and the Faculty of Mining was renamed into Stakhanov Institute of Mining and Educational Technologies, located in the city of Stakhanov (now - Kadiivka).
2023 - Doctor of Pedagogical Sciences, Professor Denys Kovalenko was appointed Rector of UEPA.
In 2024, through reorganisation, the Ukrainian Engineering Pedagogics Academy was merged as a structural unit into V. N. Karazin Kharkiv National University and UEPA received a new name - the Education and Research Institute “Ukrainian Engineering Pedagogics Academy” of V. N. Karazin Kharkiv National University.
Since its inception, UEPA has trained more than 70 thousand specialists with high engineering knowledge and skills, special psychological, pedagogical and legal training to work at enterprises in various industries.
Головним виборчим органом студентського самоврядування ННІ «УІПА» Хну ім. В.Н.Каразіна є Студентська рада.
Студентське самоврядування ініціює та проводить широкий спектр заходів, таких як благодійні акції, конкурси, фотовиставки, акції здорового способу життя, волонтерські проєкти тощо.
Члени Сенату активно долучаються до організації та проведення традиційних університетських заходів, сприяючи створенню позитивного іміджу академії.
Ключові напрямки діяльності студентського самоврядування:
- Соціальна активність: благодійність, волонтерство, підтримка здорового способу життя.
- Культурні заходи: конкурси, воркшопи,майстер класи, вебінари, кіколікторії, тощо
- Представництво студентських інтересів: участь у стипендіальній комісії, взаємодія з адміністрацією університету, захист прав студентів тощо.
- Розвиток лідерських якостей: організація заходів, участь у студентських форумах і конференціях.
За більш детальною інформацією преходьте за посиланням: https://senat-uepa.uipa.edu.ua/