З початку війни за дорученням Віцепрем’єр-міністра України при Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій на базі Гарячої лінії з кризових питань запрацював цілодобовий кол-центр для координації зусиль з надання допомоги громадянам.
Основні проблеми, з якими звертаються до кол-центру Мінреінтеграції з кризових питань:
− допомога при проходженні зеленими коридорами та отримання гуманітарної допомоги;
− персональна допомога громадянам, які самостійно не можуть покинути окуповані території України;
− допомога громадянам у отриманні статусу внутрішньо переміщених осіб (ВПО) під час воєнного стану;
− роз’яснення щодо перетину державного кордону та отримання статусу біженців в приймаючих країнах;
− роз’яснення щодо виплат та компенсацій для внутрішньо переміщених осіб під час воєнного стану.
На усі ці запитання працівники кол-центру надають фахові відповіді і намагаються допомогти кожному українцю, адже кожна ситуація індивідуальна й має різний ступінь складності.
Усі дзвінки фіксують, обробляють та узагальнюють. В подальшому інформація передається до відповідних профільних органів для координації зусиль між ДСНС, силами Територіальної оборони Збройних Сил України, місцевими органами виконавчої влади, військово-цивільними адміністраціями з питань розмінування та організації евакуації мирного населення.
Громадяни можуть звертатися на «Гарячу лінію» з кризових питань за номером 1548.