Між ГО "Школа усвідомленого підприємництва" та партнерством Громадської організації “Інноваційна Генерація” та центру інноваційних освітніх технологій ННІ «УІПА» Каразінського університету, що є партнерами міжнародного проєкту “Social student companies to support youth in (post-)war Ukraine” / “Соціальні учнівські підприємства для підтримки молоді в (пост)воєнній Україні” (STUDBIZ Ukraine)), підписано Меморандум про співпрацю в рамках роботи над проєктом, що реалізується у партнерстві з ChildFund Deutschland e.V. з метою впровадження різноманітних заходів, орієнтованих на різні категорії молоді та навчальні заклади задля розвитку соціального підприємництва в закладах освіти в Україні, та який фінансується за рахунок коштів Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ). Метою Меморандуму є об’єднання зусиль Сторін для розвитку соціального підприємництва в закладах освіти в Україні і створення Хабу розвитку соціального підприємництва в закладах освіти.
Сьогодні було отримано першу частину обладнання для розбудови Хабу розвитку соціального підприємництва в закладах освіти на базі Центру інноваційних освітніх технологій ННІ "УІПА" Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна у рамках проєкту STUDBIZ Ukraine, а саме, комплект обладнання для сублімаційного друку.
У склад комплекту обладнання входять:
- 
Планшетний термопрес My Print HP230B. 
- 
Термопрес для чашок AP1803. 
- 
Сублімаційний принтер Epson. 
- 
Комплект сублімаційних чорнил My Print SubliPro. 
- 
Сублімаційний папір. 
- 
Тефлонові листи. 
- 
Термоелементи HP для чашок та термосів. 
- 
Ручний термопрес My Print HP Mini. 
- 
Папір для сублімації. 
- 
Матеріали для сублімації. 
Меморандум визначає напрями підтримки та пріоритетні сфери співпраці між Сторонами, які визначені проєктом, а саме: підвищення рівня знань та навичок молоді у створенні соціальних підприємств в закладах освіти шляхом проведення навчальних заходів; розбудову в Харкові регіонального хабу, який надаватиме методичну підтримку, консультування та залучення менторів для розвитку соціальних підприємств в закладах освіти; проведення інформаційної кампанії з популяризації концепції соціального підприємництва та залучення регіональних партнерів (обласних адміністрацій, міських рад) до інформування населення.
 
					 
 

