Між ГО "Школа усвідомленого підприємництва" та партнерством Громадської організації “Інноваційна Генерація” та центру інноваційних освітніх технологій ННІ «УІПА» Каразінського університету, що є партнерами міжнародного проєкту “Social student companies to support youth in (post-)war Ukraine” / “Соціальні учнівські підприємства для підтримки молоді в (пост)воєнній Україні” (STUDBIZ Ukraine)), підписано Меморандум про співпрацю в рамках роботи над проєктом, що реалізується у партнерстві з ChildFund Deutschland e.V. з метою впровадження різноманітних заходів, орієнтованих на різні категорії молоді та навчальні заклади задля розвитку соціального підприємництва в закладах освіти в Україні, та який фінансується за рахунок коштів Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ). Метою Меморандуму є об’єднання зусиль Сторін для розвитку соціального підприємництва в закладах освіти в Україні і створення Хабу розвитку соціального підприємництва в закладах освіти.
Сьогодні було отримано першу частину обладнання для розбудови Хабу розвитку соціального підприємництва в закладах освіти на базі Центру інноваційних освітніх технологій ННІ "УІПА" Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна у рамках проєкту STUDBIZ Ukraine, а саме, комплект обладнання для сублімаційного друку.
У склад комплекту обладнання входять:
-
Планшетний термопрес My Print HP230B.
-
Термопрес для чашок AP1803.
-
Сублімаційний принтер Epson.
-
Комплект сублімаційних чорнил My Print SubliPro.
-
Сублімаційний папір.
-
Тефлонові листи.
-
Термоелементи HP для чашок та термосів.
-
Ручний термопрес My Print HP Mini.
-
Папір для сублімації.
-
Матеріали для сублімації.
Меморандум визначає напрями підтримки та пріоритетні сфери співпраці між Сторонами, які визначені проєктом, а саме: підвищення рівня знань та навичок молоді у створенні соціальних підприємств в закладах освіти шляхом проведення навчальних заходів; розбудову в Харкові регіонального хабу, який надаватиме методичну підтримку, консультування та залучення менторів для розвитку соціальних підприємств в закладах освіти; проведення інформаційної кампанії з популяризації концепції соціального підприємництва та залучення регіональних партнерів (обласних адміністрацій, міських рад) до інформування населення.