Заходи до відзначання Дня Європи від Євроклубу ННІ “УІПА”

 

9 травня студенти, учасники Євроклубу ННІ “Українська інженерно-педагогічна академія” ХНУ імені В.Н. Каразіна долучилися до кінематографічної подорожі Європою за допомогою освітнього проєкту EU Youth Cinema: Green Deal та в рамках проєкту "EuroMix" за підтримки Представництв ЄС в Україні.

Цей проєкт, що впроваджується за підтримки ЄС, має на меті зробити 9 травня чимось більшим, ніж просто дата в календарі, і запрошує всіх охочих отримати унікальний досвід, переглянувши три захоплюючі екологічні фільми, кожний з яких представляє європейські ландшафти, знайомить з європейськими цінностями та спільнотами.

Серед євроклубівців ННІ “УІПА” долучилися до кіноперегляду студенти:

Семіохіна Кристина 2 курс ДІТ-ПОЦТ 23, Толокнєєва Аліна, ДМП-МТ23, Лелюк Ганна переглянули відео роботу "LAKE OF APPLES" - поетичний, візуально вражаючий фільм про стосунки між людьми та природою навколо озера Преспа, що висвітлює теми біорізноманіття, традицій, відновлення та стійкості

Кондратенко Андрій, група ДЕА-Е23+Е23, Тарасова Ольга, з групи ДІТ-Ш23 дивилися кінострічку Bike stories Voralberg, - чарівний та енергійний короткометражний документальний фільм, що розповідає про велосипедну культуру у Форарльберзі. Фільм оспівує сталий транспорт і те, як громади можуть жити більш гармонійно з навколишнім середовищем.

Грицина Юлія МР-23, Сохань Аліна ДІТ-ПОЦТ23,Лісіченко Руслан, ДІТ-ПОЦТ23 , Турчинко Валерія ДМП-ПС23-2 зацікавилися стрічкою "Europe Day".

Крив'як Андрій, група ДМП-ПС23-1, обрав відео під назвою "Autonomous Vessel for Data Collection – An EMFF Success Story" про інноваційний автономний човен, розроблений для збору даних у морському середовищі. Цей проєкт є частиною ініціативи Європейського Союзу, спрямованої на підтримку сталого розвитку рибальства та охорони морських екосистем.

Лоза Єлизавета, ДІТ-ПОЦТ23 дивилася “Вилучення сміття”. Пишаємося активною життєвою позицією наших студентів. Впевнені, що ознайомлення з даними кінороботами сприятиме екологічному вихованню молоді.