Міжнародні проєкти Української інженерно-педагогічної академії
1. Проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP
Тривалість проєкту: 15.01.2020 – 14.01.2023
Програма фінансування ЄС: Європейський інструмент сусідства (Erasmus+: КА2 CBHE)
Партнерство: Університет Констанц, Німеччина; Віденський університет економіки та бізнесу, Австрія; Римський університет Тре, Італія; Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського; Національний транспортний університет; Українська інженерно-педагогічна академія; Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук; Міністерство освіти і науки України, Україна
Мета та завдання проєкту:
Метою проєкту є підвищення якості та актуальності підготовки викладачів для професійної освіти в Україні шляхом встановлення стандартів щодо механізмів управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти.
Завдання проєкту:
- налагодити ефективні механізми партнерства між ЗВО, які здійснюють підготовку викладачів для професійної освіти, та закладами професійної освіти й іншими зацікавленими сторонами;
- запровадити механізми УОП в систему підготовки викладачів для професійної освіти;
- дати змогу навчальним закладам, які беруть участь у підготовці викладачів для професійної освіти, використовувати стандарти УОП.
2. Проєкт Create Creative Entrepreneurs програми Creative Spark Higher Education Enterprise Programme від British Council (EV16047Q8P)
Період реалізації проєкту з вересня 2018 року до червня 2021 року.
Веб сторінка проєкту: https://ccespark.info
Проєкт реалізує Українська інженерно-педагогічна академія в партнерстві з Університетом Бедфордширу (Лутон, Велика Британія).
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності щодо концепцій, проблем та можливостей у креативній економіці.
Задачі проєкту:
- розробити та впровадити навчальну програму для тих, хто займається креативним підприємництвом, і тих, хто зацікавлений у створенні власного креативного бізнесу;
- підвищити кваліфікацію викладачів УІПА в напрямку креативного підприємництва;
- створити та забезпечити сталу діяльність Центру Розвитку Креативного підприємництва (CCED) УІПА;
- запровадити студетський конкурс стартап-проєктів.
3. Проєкт «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті»
Період реалізації проєкту з травня 2019 року до грудня 2021 року. Проєкт реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку.
Проєкт «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті» спрямований на посилення можливостей працівників середнього менеджменту та викладачів 20-ти українських університетів, що готують майбутніх вчителів.
Упродовж 2019–2021 років відбудеться 5 інтенсивних тижневих вишколів у м. Брно для одного співробітника з кожної партнерської освітньої інституції.
Теми і розклад навчальних поїздок:
- підготовка педагога у 21 столітті (листопад 2019 року);
- підтримка молодих науковців в університетах, особливо у сфері науки і досліджень, та підвищення їхньої академічної мобільності (весна 2020 року);
- внутрішня оцінка закладів вищої освіти (осінь 2020 року);
- інтернаціоналізація університетів та підготовка і участь у міжнародних проєктах (весна 2021 року);
- теми, що відповідають актуальним інтересам учасників (осінь 2021 року).
4. Підтримка в розвитку міжнародної діяльності, пошуку партнерів за кордоном і підготовки заявок на проєкти
Проєкт UA-KHINGPED/71863931 з Senior Experten Service (SES) Stiftung der Deutschen Wirtschaft fur internationale Zusammenarbeit GmbH
Мета проєкту: оптимізація процесів інтернаціоналізації УІПА, зокрема, за допомогою підвищення кваліфікації персоналу, що має сприяти підвищенню конкурентоспроможності академії.
Період реалізації проєкту: робочий візит до УІПА експерта фонду SES професора, доктора Вернера Ветекампа з 23 вересня по 12 жовтня 2019 р.
Опис завдань, поставлених перед експертом SES і цілі проєкту:
Запитується підтримка SES-експерта щодо поліпшення фандрайзингу та інтернаціоналізації. Основними напрямками цієї роботи повинні стати:
- пошук партнерів за кордоном;
- підготовка проєктних заявок;
- координація міжнародної діяльності;
- інтернаціоналізація пошуку коштів / організація програм фінансування;
- модернізація документальної системи і її організація.
5. Проєкт МАГАТЕ
«Чисельне моделювання радіаційних процесів в промислових гамма-установках і прискорювачах електронів», №18685/RO
Мета: розробка програмного забезпечення на базі методу Монте-Карло для чисельного розрахунку технологічних параметрів обробки предметів культурної спадщини.
6. Програма «Open Arms program» 2018
Отримано 5 грантів на участь в Міжнародному конгресі для математиків ICM-2018 International Congress of Mathematicians.
7. Проєкт SCI (Service Civil International) 2017-2018
Мета: вивчення основоположних моментів командоутворення та інноваційних методик навчання миру в робочих командах, опанування навичок роботи з міжнародними волонтерами, правильна організація їх роботи та дозвілля, ефективне вирішення конфліктів, розгляд організаційно-технічних аспектів діяльності волонтерів.
8. Міжнародний фонд UNICEF, проєкт «Розвиток через культуру» 2017
Мета: заохочення дітей до просвітницької та соціально-корисної діяльності через залучення їх до вуличного театрального мистецтва.
9. Програма Erasmus +, проєкт «Open borders for diversity» 2017
Мета: навчання протистоянню проявам дискримінації та можливості уникнення конфліктних ситуацій.
10. Програма Erasmus +, проєкт BASCIS від Erasmus Mundus 2014-2015
Мета: проведення наукових досліджень, кількісна оцінка процесів в системі менеджменту якості, а також вивчення досвіду вчених кафедри економіки та менеджменту Вільнюського технічного університету ім. Гедимінаса.
11. Проєкт TEMPUS 2002-2004
«Поширення сучасних педагогічних технологій інженерної освіти в російських і українських університетах», NP-22265-2001