В рамках освітньої ініціативи Української інженерно-педагогічної академії «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість» 28 травня відбувся онлайн-семінар «Адаптивний інклюзивний простір закладу вищої освіти».
Семінар було реалізовано як елемент впровадження в академії міжнародного проєкту «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», який реалізує Університет імені Масарика за підтримки Чеської агенції розвитку у партнерстві з 20 провідними педагогічними ЗВО України.
Семінар розроблено кафедрою педагогіки, методики та менеджменту освіти та кафедрою практичної психології УІПА та призначений для викладачів УІПА, гарантів ОП, слухачів програм підвищення кваліфікації, аспірантів та здобувачів освіти за педагогічним та психологічним напрямками.
Участь у семінарі взяло майже 40 слухачів, які ознайомилися з питаннями інклюзії у освітньому середовищі закладу вищої освіти, компонентами, з яких складається адаптивний інклюзивний простір ЗВО, зарубіжним і вітчизняним досвідом та особливостями психологічного супроводу та підтримки в умовах інклюзивного навчання в закладі вищої освіти, розвитку психологічної готовності фахівців до роботи в інклюзивному просторі тощо.
А також разом з ведучими семінару, доцентом кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Наталею Шемігон та доцентом кафедри практичної психології Анною Колчигіною, дослідили вимоги до особистості фахівця в умовах інклюзивної освіти та чи достатньо лише педагогічних навичок викладачів для здійснення інклюзії.