ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

 

Цифрові технології інклюзивного навчання забезпечують доступність освіти для всіх, включаючи учнів із особливими освітніми потребами. Вони сприяють створенню інклюзивного середовища, у якому кожен має рівні можливості для навчання, адаптації матеріалів та взаємодії. Цифрові технології стають ключовими у побудові інклюзивного навчального середовища, допомагаючи подолати бар’єри й створювати рівні можливості для кожного.

 

Чому Ви навчитеся?

 - Застосовувати Інструменти для адаптації навчального контенту: програмне забезпечення для тексту в аудіо, програми для збільшення тексту, платформи для візуалізації навчальних матеріалів;

 - Розробляти та застосовувати мобільні додатки та платформи: освітні платформи, мобільні додатки для спеціальних потреб;

- Застосовувати віртуальну та доповнену реальність (VR/AR): інтерактивні середовища, симуляції;

- Застосовувати онлайн-курси та ресурси: курси з адаптивними алгоритмами, платформи з інтеграцією жестової мови та субтитрів;

- Застосовувати ігрові технології: геймифіковані платформи для мотивації навчання, адаптивні навчальні ігрові платформи.

 

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

DIGITAL INCLUSIVE LEARNING TECHNOLOGIES 

Digital technologies for inclusive learning make education accessible to all, including students with special educational needs. They help create an inclusive environment where everyone has equal opportunities to learn, adapt materials and interact. Digital technologies are becoming key to building inclusive learning environments, helping to overcome barriers and create equal opportunities for everyone.

 

What will you learn?

 - Apply tools for adaptation of educational content: text-to-audio software, text enlargement software, platforms for visualisation of educational materials;

 - Develop and use mobile applications and platforms: educational platforms, mobile applications for special needs;

- Apply virtual and augmented reality (VR/AR): interactive environments, simulations;

- Use online courses and resources: courses with adaptive algorithms, platforms with sign language and subtitles integration;

- Apply gaming technologies: gamified platforms for motivating learning, adaptive learning game platforms.

 

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.