Центр інноваційних освітніх технологій

TEX4YUA - Стала досконалість української молоді в текстильній та швейній промисловості
Проєкт TEX4YUA реалізується в рамках програми Шведського інституту SI Baltic Sea Neighbourhood Programme
Період реалізації проєкту 2 роки (з 1 грудня 2023 по 30 листопада 2025 року).
Мета проєкту: надати українській учнівській та студентській молоді, викладачам, які перебувають на старті кар’єри, а також молодим працівникам текстильної промисловості знання, навички та інноваційне мислення в галузі текстилю, щоб стати конкурентоспроможними на міжнародному ринку. Проєкт також має на меті сприяти інноваціям та забезпечити викладацький склад передовими педагогічними методами та дослідницькими підходами.
Задачі проєкту:
- підвищення інтересу молоді до програм, спрямованих на розвиток текстильної промисловості в Україні;
- розширення можливостей молодих людей, залучених до текстильної промисловості в Україні;
- створення онлайн-платформи для обміну ресурсами та комплексними навчальними матеріалами;
- посилення співпраці між партнерами;
- підготовка нових заявок на фінансування від ЄС для забезпечення майбутньої підтримки розвитку молодих фахівців текстильної галузі в Україні.
Проєктний консорціум:
- University of Borås (Швеція);
- Українська інженерно-педагогічна академія;
- Луцький національний технічний університет;
- НГО «Інноваційна генерація».

Проєкт «A Career Roadmap for Women’s Leadership in Higher Education in Ukraine» реалізується в рамках програми проєктів у сфері гендерної рівності ініціативи Going Global Partnerships від Британської Ради
Період реалізації проєкту 1 рік (з 1 січня 2023 по 31 грудня 2023 року).
Мета проєкту: визначити бар’єри і виклики, з якими стикаються жінки-лідери у вищих навчальних закладах в Україні та Великій Британії, а також сприяти розбудові потенціалу вищих навчальних закладів в Україні та розширенню можливостей для жінок-науковців і жінок-лідерів у вищій освіті шляхом розроблення кар’єрної дорожньої карти «Жінки-лідери у вищій освіті» з урахуванням гендерних аспектів, культурного та соціально-політичного контексту України, предметних напрямків досліджень.
Задачі проєкту:
- виявити бар’єри і виклики, з якими стикаються жінки-лідери у закладах вищої освіти в Україні та Великій Британії;
- сприяти розбудові потенціалу жіночого лідерства у ЗВО України;
- розширити можливостей для жінок-науковців і жінок-лідерів у вищій освіті.
Проєктний консорціум:
- Університет Бедфордширу (Лутон, Велика Британія);
- Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця;
- Українська інженерно-педагогічна академія (асоційований партнер);
- НГО «Інноваційна генерація» (асоційований партнер)
- Проєкт Еразмус+ CRED4TEACH
- Проєкт Еразмус + UA-Talent-UP
- Проєкт Міжнародна школа лідерства з соціального підприємництва ( House of Europe )
- Проєкт TEX4YUA
- Проєкт «A Career Roadmap for Women’s Leadership in Higher Education in Ukraine»
- Проєкт Еразмус + EUComplianceM4UA
- Проєкт «Лабораторія VR/AR УІПА: на шляху до впровадження імерсивних технологій у ВНЗ та ПТНЗ України»
- Проєкт «Лабораторія Робототехніки на Arduino: Створення Інноваційних Рішень для Автоматизації та Програмування»
Масові відкриті онлайн-курси (МВОК) є інноваційним інструментом для масштабного навчання, що інтегрує сучасні технології з традиційними освітніми методами. Створення та застосування МВОК потребує врахування педагогічних, технологічних і організаційних аспектів. МВОК трансформують освіту, роблячи її доступною, інклюзивною та гнучкою. Їхнє впровадження в навчальний процес стимулює розвиток нових форм навчання, сприяє індивідуалізації та задоволенню потреб сучасного суспільства.
Чому Ви навчитеся?
- виділяти та враховувати особливості створення МВОК: планування курсу (визначення мети, цільова аудиторія, структура), розробка контенту (якість матеріалів, мультимедійність, тривалість відео), інтерактивність (тести, завдання, форуми, вікторини, стимулювання дискусій), оцінювання знань (автоматизовані тести, проєктні завдання, платформи для перевірки), технологічна підтримка (використання спеціалізованих платформ, адаптивний дизайн, забезпечення доступності для людей із особливими потребами), маркетинг і просування (цільова аудиторія, партнерство);
- застосовувати МВОК у навчальному процесі: доповнення традиційного навчання, самоосвіта, гібридне навчання, індивідуалізоване навчання, професійний розвиток, інклюзивне навчання, розвиток мотивації учнів, розвиток цифрової грамотності, постійний зворотний зв’язок;
- керувати викликами створення та впровадження МВОК: мотивація учасників, технічні складнощі, мовний бар’єр, якість контенту, підготовка педагогів.
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
MOOCS IN THE EDUCATIONAL PROCESS
Massive Open Online Courses (MOOCs) are an innovative tool for large-scale learning that integrates modern technologies with traditional educational methods. The creation and use of MOOCs requires consideration of pedagogical, technological and organisational aspects. MOOCs are transforming education by making it accessible, inclusive and flexible. Their introduction into the educational process stimulates the development of new forms of learning, promotes individualisation and meets the needs of modern society.
What will you learn?
- identify and take into account the peculiarities of MOOC creation: course planning (goal setting, target audience, structure), content development (quality of materials, multimedia, video duration), interactivity (tests, tasks, forums, quizzes, stimulating discussions), knowledge assessment (automated tests, project tasks, testing platforms), technological support (use of specialised platforms, adaptive design, accessibility for people with special needs), marketing and promotion (target audience, partnerships);
- apply MOOCs in the educational process: supplementing traditional learning, self-education, hybrid learning, individualised learning, professional development, inclusive learning, development of student motivation, development of digital literacy, constant feedback;
- manage the challenges of creating and implementing MOOCs: motivation of participants, technical difficulties, language barriers, content quality, teacher training.
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
Штучний інтелект (ШІ) і візуалізація відкривають нові можливості для підвищення ефективності та інтерактивності навчального процесу. Вони сприяють створенню індивідуалізованого освітнього досвіду, кращому засвоєнню матеріалу та мотивації учнів. ШІ та візуалізація стають основою для трансформації освіти, роблячи її доступнішою, інклюзивною та інтерактивною. Ефективне впровадження цих технологій сприяє розвитку навичок майбутнього та кращій підготовці учнів до реального життя.
Чому Ви навчитеся?
- Використовувати ШІ в навчальному просторі: платформи адаптивного навчання, помічники на основі ШІ (Віртуальні репетитори, Голосові асистенти), автоматизовані оцінювання, платформи підтримки інклюзивності (програми для розпізнавання мовлення, генерація субтитрів, переклад на жестову мову, програми для учнів із особливими освітніми потребами), спеціальні програми аналітики прогресу навчання учнів;
- Застосовувати платформи для візуалізації навчального простору: інтерактивні візуальні матеріали (інфографіка, графіки та діаграми), доповнена реальність (AR), віртуальна реальність (VR), 3D-візуалізація, ігрова візуалізація;
- Реалізовувати синергію ШІ та візуалізації: інтерактивні навчальні модулі, генерація зображень та графіки, доповнення навчального контенту (рекомендації на основі аналізу поведінки учнів, автоматичне створення візуалізацій для пояснення складних тем).
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
AI AND VISUALISATION IN THE LEARNING SPACE
Artificial intelligence (AI) and visualisation are opening up new opportunities to improve the efficiency and interactivity of the learning process. They help create individualised learning experiences, improve learning and motivate students. AI and visualisation are becoming the basis for the transformation of education, making it more accessible, inclusive and interactive. Effective implementation of these technologies contributes to the development of future skills and better prepares students for real life.
What will you learn?
- Use AI in the learning space: adaptive learning platforms, AI-based assistants (virtual tutors, voice assistants), automated assessments, inclusivity support platforms (speech recognition software, subtitle generation, sign language translation, software for students with special educational needs), special analytics software for student progress;
- Use platforms for visualisation of the learning space: interactive visual materials (infographics, graphs and diagrams), augmented reality (AR), virtual reality (VR), 3D visualisation, game visualisation;
- Realise the synergy of AI and visualisation: interactive learning modules, image and graphic generation, supplementing learning content (recommendations based on the analysis of student behaviour, automatic creation of visualisations to explain complex topics).
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
Оцінювання у віртуальному навчальному просторі є важливим аспектом дистанційної освіти, який забезпечує перевірку знань, моніторинг прогресу та зворотний зв’язок для учнів. Ефективне використання цифрових інструментів дозволяє забезпечити справедливість, об’єктивність та адаптивність оцінювання. Віртуальне оцінювання дозволяє зробити навчальний процес більш адаптивним, прозорим і сучасним, сприяючи розвитку цифрової компетентності як учнів, так і викладачів.
Чому Ви навчитеся?
- вибирати дієві види оцінювання у віртуальному просторі: формувальне, підсумкове оцінювання, самооцінювання, оцінювання у співпраці;
- застосовувати ефективні методи оцінювання: тестування, проєктні роботи, ігрові методи, портфоліо, відеопрезентації та усні відповіді;
- керувати викликами оцінювання у віртуальному навчанні: технічні проблеми, академічна чесність, відсутність особистого контакту, суб’єктивність при оцінці творчих робіт;
- застосовувати практики ефективного оцінювання: різні типи завдань, автоматизовані системи, індивідуалізація навчання, забезпечення чітких критеріїв оцінювання, доступний зворотний зв’язок.
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
ASSESSMENT IN VIRTUAL LEARNING SPACES
Assessment in the virtual learning environment is an important aspect of distance education that provides knowledge testing, progress monitoring and feedback to learners. Effective use of digital tools helps to ensure fairness, objectivity and adaptability of assessment. Virtual assessment makes the learning process more adaptive, transparent and modern, contributing to the development of digital competence of both students and teachers.
What will you learn?
- choose effective types of assessment in the virtual space: formative, summative, self-assessment, collaborative assessment;
- apply effective assessment methods: testing, project work, game methods, portfolios, video presentations and oral responses;
- manage the challenges of assessment in virtual learning: technical problems, academic integrity, lack of personal contact, subjectivity in assessing creative work;
- apply effective assessment practices: different types of assignments, automated systems, individualisation of learning, providing clear assessment criteria, accessible feedback.
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
Цифрові технології інклюзивного навчання забезпечують доступність освіти для всіх, включаючи учнів із особливими освітніми потребами. Вони сприяють створенню інклюзивного середовища, у якому кожен має рівні можливості для навчання, адаптації матеріалів та взаємодії. Цифрові технології стають ключовими у побудові інклюзивного навчального середовища, допомагаючи подолати бар’єри й створювати рівні можливості для кожного.
Чому Ви навчитеся?
- Застосовувати Інструменти для адаптації навчального контенту: програмне забезпечення для тексту в аудіо, програми для збільшення тексту, платформи для візуалізації навчальних матеріалів;
- Розробляти та застосовувати мобільні додатки та платформи: освітні платформи, мобільні додатки для спеціальних потреб;
- Застосовувати віртуальну та доповнену реальність (VR/AR): інтерактивні середовища, симуляції;
- Застосовувати онлайн-курси та ресурси: курси з адаптивними алгоритмами, платформи з інтеграцією жестової мови та субтитрів;
- Застосовувати ігрові технології: геймифіковані платформи для мотивації навчання, адаптивні навчальні ігрові платформи.
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
DIGITAL INCLUSIVE LEARNING TECHNOLOGIES
Digital technologies for inclusive learning make education accessible to all, including students with special educational needs. They help create an inclusive environment where everyone has equal opportunities to learn, adapt materials and interact. Digital technologies are becoming key to building inclusive learning environments, helping to overcome barriers and create equal opportunities for everyone.
What will you learn?
- Apply tools for adaptation of educational content: text-to-audio software, text enlargement software, platforms for visualisation of educational materials;
- Develop and use mobile applications and platforms: educational platforms, mobile applications for special needs;
- Apply virtual and augmented reality (VR/AR): interactive environments, simulations;
- Use online courses and resources: courses with adaptive algorithms, platforms with sign language and subtitles integration;
- Apply gaming technologies: gamified platforms for motivating learning, adaptive learning game platforms.
e-mail: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.