Голова комісії – Петров Сергій Валерійович, заступник директора ННІ «УІПА», доцент.
Секретар комісії – Мельниченко Оксана Олександрівна, асистент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти.
Члени комісії:
Британ Юрій Анатолійович, в.о. завідувача кафедри сучасних оздоровчих технологій, доцент;
Брюханова Наталія Олександрівна, в.о. завідувача кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, професор;
Васильєва Марина Петрівна, заступник директора ННІ «УІПА», професор;
Гонтар Тетяна Борисівна, в.о. завідувача кафедри ресторанного, готельного та туристичного бізнесу, доцент;
Зеленін Геннадій Іванович, в.о. завідувача кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва, професор;
Канюк Геннадій Іванович, в.о. завідувача кафедри автоматизації, метрології та енергоефективних технологій, професор;
Коваленко Олена Едуардівна, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, професор;
Купріянов Олександр Володимирович, заступник директора ННІ «УІПА», професор;
Кучеренко Наталія Сергіївна, в.о. завідувача кафедри практичної психології, доцент;
Литвин Олег Олегович, в.о. завідувача кафедри харчових технологій, легкої промисловості і дизайну, професор;
Ломакін Андрій Олександрович, доцент кафедри практичної психології;
Нечуйвітер Олеся Петрівна, в.о. зав. каф. Інформаційних комп’ютерних технологій і математики, професор;
Подоляк Олег Степанович, в.о. завідувача кафедри машинобудування, транспорту і зварювання, доцент;
Прохорова Вікторія Володимирівна, в.о. завідувача кафедри економіки та менеджменту, професор;
Чернюк Артем Михайлович, в.о. завідувача кафедри електротехніки та електроенергетики, доцент;
Чобіток Вікторія Іванівна, в.о. завідувача кафедри маркетингу та торговельного підприємництва, професор;
Щербина Ірина Володимирівна, в.о. завідувача кафедри краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук, доцент.
Персональний склад Науково-методичної комісії затверджений розпорядженням директора Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» №4801-02/39 від 22.10.2024 р.
Аналіз стану, планування, організація та контроль науково-методичної роботи на в інституті і кафедрах.
Моніторинг науково-методичного забезпечення освітнього процесу та розробка рекомендацій із підвищення його якості.
Координація науково-методичної діяльності кафедр.
Формування планів видання навчальної та методичної літератури, рекомендація до друку підручників, навчальних посібників, методичних видань.
Підготовка питань з освітньої та науково-методичної роботи для розгляду на засіданні вченої ради інституту.
Аналіз, підготовка та рекомендація до розгляду на засіданні вченої ради інституту нормативної, навчально-методичної документації: освітньо-професійних, освітньо-наукових програм спеціальностей (спеціалізацій); навчальних планів, робочих навчальних планів, робочих програм навчальних дисциплін, програм практик тощо.
Обговорення і схвалення програм вступних випробувань.
Узагальнення та поширення передового досвіду навчально-методичної роботи, впровадження сучасних освітніх технологій і методів навчання науково-педагогічних працівників інституту.
Організація методичних семінарів і науково-методичних конференцій.
Аналіз відкритих занять здобувачів вчених звань та науково-педагогічних працівників, які звітують раз на 5 років.
Аналіз вхідного, ректорського та семестрового контролів, результатів атестації здобувачів вищої освіти.
Рекомендації щодо участі у щорічній університетській виставці-конкурсі навчальної та наукової літератури.
Узагальнення пропозицій кафедр щодо оновлення фондів навчальної літератури Центральної наукової бібліотеки.
Рекомендації до розміщення навчально-методичних матеріалів на веб-сайтах інституту, кафедр.
Торговельний бізнес та експертиза в митній справі — це актуальна освітня програма, яка поєднує знання з організації торгівлі, митного регулювання та товарознавчої експертизи. Програма спрямована на підготовку висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно діяти в умовах глобалізованої економіки та міжнародної торгівлі.
Основні напрями підготовки:
Організація внутрішньої та зовнішньої торгівлі
Логістика та управління товарними потоками
Митне законодавство та митне оформлення
Товарознавство та експертиза якості товарів
Торговельне підприємництво та міжнародна комерція
Електронна комерція та цифрові платформи
Чому варто обрати цю програму:
Практична орієнтованість: навчання базується на реальних кейсах і практиці
Партнерство з митними органами, торговими компаніями та логістичними фірмами
Підготовка до професійної сертифікації
Стажування та практика на підприємствах торгівлі та митних службах
Кар’єрні перспективи:
митний брокер / фахівець з митного оформлення
експерт з якості та безпеки товарів
менеджер у сфері внутрішньої та міжнародної торгівлі
логістичний менеджер
консультант із зовнішньоекономічної діяльності
Вибравши спеціальність D7 Торгівля, ви отримаєте не лише фахову освіту, а й ключ до глобального бізнес-середовища!
Контактна інформація:
Електронна пошта: Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript.
Конвенція ООН про права осіб з інвалідністю та Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року наголошують на необхідності та важливості створення комфортних умов та можливостей доступу до усіх видів оточення для людей з обмеженими можливостями, що забезпечить, в свою чергу, вільне і в повному обсязі користування ними всіма правами людини та основоположними свободами.
Маломобільні групи населення:
- вагітні жінки;
- діти, віком до 7-ми років та особи, які їх супроводжують;
- люди похилого віку;
- люди з інвалідністю;
- люди з постійними та/або тимчасовими функціональними порушеннями (фізичними, сенсорними, психічними, розумовими);
- люди, які отримали тимчасову травму або хворіють;
- люди з нестандартними розмірами тіла: значно більшою або меншою за середню масою тіла, низького чи зависокого зросту;
- люди, які протягом певного часу можуть бути неуважними (наприклад, під впливом стресу тощо).
Лабораторія кар'єри «УІПА» – Це сайт пошуку роботи студентам УІПА під час навчання та допомоги в працевлаштуванні.
Наша місія: Допомагати студентам та роботодавцям знаходити один одного Надавати найкращу допомогу у пошуку роботи для студентів ННІ «УІПА»
Наші цілі: 1. Допомога студентам ННІ «УІПА» працювати і навчатися одночасно 2. Працевлаштування студентів за їх потребами та спеціальністю 3. Бізнес-консультування студентів
Наша мета: Наша мета дати можливість студентам заробляти гроші під час навчання, без втрати якості освіти."
Оцінювання роботи науково-педагогічних працівників академії та визначення рейтингу кафедр здійснюється щорічно за підсумками навчального року згідно із затвердженою Вченою радою академії Методикою розрахунку рейтингу кафедр та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.
Оцінювання роботи науково-педагогічних працівників академії та визначення рейтингу кафедр здійснюється щорічно за підсумками навчального року згідно із затвердженою Вченою радою академії Методикою розрахунку рейтингу кафедр та викладачів Української інженерно-педагогічної академії.
В ННІ УІПА так само як і в ХНУ ім.В.Н.Каразіна доступні послуги психологічного супроводу. Важливо пам'ятати, що навчання може бути стресовим, і всі ми можемо потребувати підтримки в різних ситуаціях.
Психологічний супровід – це можливість обговорити свої переживання, отримати поради та знайти шляхи вирішення проблем.
Психологічна підтримка – для тих, хто хоче поділитися своїми емоціями, отримати підтримку у важкий час або просто поговорити про своє самопочуття.
Психологічна допомога – індивідуальні консультації, на яких ви зможете отримати професійні рекомендації та стратегії для покращення свого психоемоційного стану. Інформація стосовно психологічної допомоги. ННІ УІПА:
Психологічний супровід та підтримку для студентів здійснюється за попереднім записом за номер телефону кафедри Практичної Психології +380684236387.
Або
За попереднім записом в Telegram @karazin_psyhelp (номер телефону для запису в Telegram +380638240995).
ЗАКОНОДАВЧА БАЗА СТОСОВНО АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Стаття 42 Закону України про освіту присвячена академічній доброчесності.
Стаття 42. Академічна доброчесність
Академічна доброчесність - це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.
Дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;
контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
об’єктивне оцінювання результатів навчання.
Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти передбачає:
самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);
посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.
Порушенням академічної доброчесності вважається:
академічний плагіат - оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості) та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства;
самоплагіат - оприлюднення (частково або повністю) власних раніше опублікованих наукових результатів як нових наукових результатів;
фабрикація - вигадування даних чи фактів, що використовуються в освітньому процесі або наукових дослідженнях;
фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;
списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;
обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;
хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі;
необ’єктивне оцінювання - свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання здобувачів освіти;
надання здобувачам освіти під час проходження ними оцінювання результатів навчання допомоги чи створення перешкод, не передбачених умовами та/або процедурами проходження такого оцінювання;
вплив у будь-якій формі (прохання, умовляння, вказівка, погроза, примушування тощо) на педагогічного (науково-педагогічного) працівника з метою здійснення ним необ’єктивного оцінювання результатів навчання.
За порушення академічної доброчесності педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники закладів освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:
відмова у присудженні наукового ступеня чи присвоєнні вченого звання;
позбавлення присудженого наукового (освітньо-творчого) ступеня чи присвоєного вченого звання;
відмова в присвоєнні або позбавлення присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії;
позбавлення права брати участь у роботі визначених законом органів чи займати визначені законом посади.
За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:
повторне проходження оцінювання (контрольна робота, іспит, залік тощо);
повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми;
відрахування із закладу освіти (крім осіб, які здобувають загальну середню освіту);
позбавлення академічної стипендії;
позбавлення наданих закладом освіти пільг з оплати навчання.
Види академічної відповідальності (у тому числі додаткові та/або деталізовані) учасників освітнього процесу за конкретні порушення академічної доброчесності визначаються спеціальними законами та/або внутрішніми положеннями закладу освіти, що мають бути затверджені (погоджені) основним колегіальним органом управління закладу освіти та погоджені з відповідними органами самоврядування здобувачів освіти в частині їхньої відповідальності.
Порядок виявлення та встановлення фактів порушення академічної доброчесності визначається уповноваженим колегіальним органом управління закладу освіти з урахуванням вимог цього Закону та спеціальних законів.
Кожна особа, стосовно якої порушено питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:
ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;
особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;
знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;
оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.
Форми та види академічної відповідальності закладів освіти визначаються спеціальними законами.
За дії (бездіяльність), що цим Законом визнані порушенням академічної доброчесності, особа може бути притягнута до інших видів відповідальності з підстав та в порядку, визначених законом.
ЛИСТ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІД 20 ТРАВНЯ 2020 Р. № 1/9-263
До питання уникнення проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності
Запобігання окремих проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності. Аналітична записка
Unicheck перевіряє текстові документи на наявність запозичених частин тексту з відкритих джерел в Інтернеті чи внутрішньої бази документів користувача.
Місія Unicheck — підвищити якість освіти в Україні за рахунок впровадження принципів академічної доброчесності в університетську культуру та покращення академічної мотивації студентів та викладачів. Задля її реалізації проводяться конкурси з академічної доброчесності, готуються методичні посібники з академічної доброчесності, та проводяться для ЗВО України заходи щодо покращення якості написання академічних та наукових робіт, а на початку квітня 2018 року ТОВ «Антиплагіат» (Unicheck) та Міністерство освіти і науки України уклали Меморандум, згідно до якого українські виші отримали можливість найближчі 7 років безкоштовно використовувати надсучасний сервіс перевірки наукових робіт на плагіат.
Unicheck знаходить текстові збіги та розпізнає маніпуляції з текстом за лічені хвилини. Програма автоматично генерує онлайн звіт, який ви можете використовувати для вдосконалення письмових навичок студентів.
Система Strikeplagiarism.com - це ІТ-інструмент, призначений для перевірки справжньості текстових документів. Завданням системи є надання інформації, яка дозволяє ідентифікувати кількість запозичень в уже згадуваному тексті і їх джерелах.
Алгоритм StrikePlagiarism.com шукає запозичення в різних джерелах:
- Глобальній мережі Інтернет (індексує більше 10 млрд. сайтів);
- Базах даних, зібраних в рамках міжуніверситетської програми обміну базами даних, також закриті репозиторії українських університетів;
- Базах даних в які входять наукові журнали індексовані в SCOPUS, EBSCO, SPRINGER тощо.
Безкоштовні онлайн-ресурси для перевірки текстів на плагіат:
Проєкт програми розроблено з метою вивчення зацікавленості до складання іспиту на визначення рівня володіння державною мовою та врахування потреб та запитів зацікавлених сторін.
Свої зауваження і пропозиції у вигляді порівняльної таблиці просимо надсилати до 15 листопада 2021 року на електроні адреси:
Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. – Чуєшкова Оксана Володимирівна;
Адрес электронной почты защищен от спам-ботов. Для просмотра адреса в вашем браузере должен быть включен Javascript. – Кафедра краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних наук.
Головним виборчим органом студентського самоврядування ННІ «УІПА» Хну ім. В.Н.Каразіна є Студентська рада.
Студентське самоврядування ініціює та проводить широкий спектр заходів, таких як благодійні акції, конкурси, фотовиставки, акції здорового способу життя, волонтерські проєкти тощо.
Члени Сенату активно долучаються до організації та проведення традиційних університетських заходів, сприяючи створенню позитивного іміджу академії.
Ключові напрямки діяльності студентського самоврядування:
Соціальна активність: благодійність, волонтерство, підтримка здорового способу життя.